×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

WEST iMARKETING FORUM 2018: «5 інструментів інтернет-маркетингу в...

WEST iMARKETING FORUM 2018: «5 інструментів інтернет-маркетингу в клієнтському...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

9 листопада 2018 року стартував форум WEST iMARKETING FORUM 2018 у місті Луцьк. І мені пощастило взяти в ньому участь у ролі спікера. Захід був присвячений питанням інтернет-маркетингу і був організований не тільки для фахівців у digital-сфері. Форум висвітлював питання, які були цікаві бренд, ТОП-менеджерам, маркетинг-директорам і представникам малого та середнього бізнесу.

Виступи практично всіх спікерів мали практичну спрямованість.

Головними темами виступів були:

  1. Нові тренди в digital;
  2. Критерії оцінки ефективності рекламних кампаній;
  3. Ефективність SEO і контекстної реклами;
  4. Нові інструменти інтернет-маркетингу.

Тема мого виступу «5 інструментів інтернет-маркетингу в клієнтському сервісі». Йшлося про те, як не тільки почати успішно продавати продукт або послугу, а й утримати споживача. Окрема блок приділили поверненню клієнтів. На це, як правило, взагалі ніхто не звертає уваги.

Я поділився з учасниками заходу досвідом компанії ADS group, як ми взаємодіємо з клієнтами, щоб спонукати їх знову звернутися до нас для надання послуг. Для цього менеджери з контролю якості передзвонюють людям, щоб дізнатися причину їх незадоволеності. Щоб повернути клієнта пропонуються різні бонуси, розширений пакет послуг і так далі. Відсоток повернення становить близько 20%, а це вагомий плюс не тільки до карми компанії, а й до прибутку. Тому я вважаю, що дуже важливо не «кидати» потенційного клієнта навіть, якщо він не проявляє інтерес до ваших послуг і продукції. Необхідно постійно нагадувати про себе, щоб не опинитися за бортом.

Багато хто недооцінює важливість такого інструменту, як ремаркетинг. Кілька слів про те, що це таке. Багатьом знайома ситуація: користувач, який побував на сайті, погортав каталог товарів і послуг, а потім закрив вкладку, так нічого і не купивши. Цю проблему може виправити реклама в соціальних мережах або на інших інтернет-майданчиках. На даний момент ремаркетинг найбільш популярний в Facebook і Instagram. Таким чином, постійне нагадування про себе призводить до продажу. Хоча подібна реклама вважається досить настирливою, практика показує, що близько 15% відвідувачів знову повертаються на сайт, і 5% з них оформляють замовлення. Тому, для багатьох компаній даний метод окупає себе. Ми також використовуємо ремаркетинг у проектах наших клієнтів.

Ще одним крутим інструментом триггерних комунікацій є чат-бот, який може бути складовою частиною автоматичної воронки лідогенерації. Правильно налаштований чат-бот дасть не тільки приплив до нових заявок або замовлень, а й допоможе розвантажити ваших менеджерів від рутини відповідей на одні й ті ж питання.

Велика частина матеріалу моєї доповіді - практика нашої роботи і роботи наших клієнтів і партнерів. У роботі я дотримуюся принципів використовувати best practices, тобто кращі напрацювання в тому чи іншому аспекті роботи. А коли вони не працюють, пробувати нові, помилятися, робити висновки, змінювати стратегії, впроваджувати і так нескінченно.

Я дуже радий, що моя доповідь була корисна багатьом учасникам форуму. За його підсумками в луцькому бізнесі виданні Бізнес.Район написали статтю.

Ознайомитися з нею ви можете, перейшовши за посиланням: http://clc.am/nar07A

Дмитро Суслов, СЕО компанії ADS group


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом