×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Управління репутацією мобільного додатка | ADS...

У цій статті ми розповімо, як погана розробка може зіпсувати імідж бренду, коштом чого репутація зміцнюється та яким чином це впливає на...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Сьогодні 87% призначеного для користувача трафіку надходить через мобільні додатки. Пошукові системи лояльно налаштовані до користувачів, що використовують смартфон або планшет, вважаючи, що за ними майбутнє. З цієї причини комерційні онлайн-проекти, які мають мобільний додаток в пріоритеті у пошукових систем. Але не всякий додаток стає успішним. 

У цій статті ми розповімо, як погана розробка може зіпсувати імідж бренду, коштом чого репутація зміцнюється та яким чином це впливає на конверсію. 

Мобільний додаток – важливий інструмент маркетингу 

Хоча понад 90% маркетологів позитивно оцінюють роль мобільної комерції в просуванні бренду та зростанні лояльності користувачів, не всі бізнесмени усвідомлюють необхідність розробки мобільних додатків. 

А тим часом нехтування таким потужним каналом популяризації своїх продуктів здатне знизити прибуток підприємства. Судіть самі, в середньому чоловіки та жінки проводять від 25 до 28 годин на місяць за переглядом мобільних додатків. 

На Google Play та App Store збирається величезна різношерстна аудиторія, де легко знайти потрібних вам користувачів за віком, демографічними маркерами, інтересами. 

Однак потенційний покупець повинен захотіти встановити ваш додаток і тут важливо, як його оцінили користувачі. 

Чому рейтинг важливий та як його збільшити 

Купуючи ту чи іншу річ в інтернеті, ми прагнемо більше про неї дізнатися, тому уважно вивчаємо думку інших людей. Це допомагає прийняти правильне рішення. 

Такий же принцип діє під час встановлення додатків, незалежно – це платна або безкоштовна версія. Якщо розробка отримала максимальні показники схвалення – чотири або п'ять зірок, то попит на пропонований продукт збільшується. Низька оцінка навіть розкрученого бренду може негативно відбитися на його іміджі. Але опускати руки не варто. Цілком реально довести невдалу версію до потрібної кондиції. Користувачі чуйно реагують на зміни та не скупляться в горизонтальній осі. 

Підраховано, що зростання рейтингу позитивно позначається на зростанні продажів. Так під час переходу від двох зірок до трьох конверсія зростає на 30%. А від трьох до чотирьох – збільшується на 90% і більше. 

Ігнорувати думку користувачів небезпечно. А ось своєчасна реакція на негатив допоможе домогтися лояльності цільової аудиторії та збільшити трафік. 

Найчастіше невисокі бали отримують маловідомі бренди, друга причина – відсутність мотивації у ваших відвідувачів залишати коментарі. Переважно це пов'язано з тим, що продумана система добре діє та сприймається як належне. Якщо технічна сторона влаштовує, мало хто звертає увагу на красу зображення. 

Інша справа, якщо є неробочі посилання та подібні негаразди. Тут без жорсткої критики не обійтися. Але і це не критична ситуація, як правило, люди більш схильні виставити середній бал, ніж дати мінімальну чи максимальну оцінку.