Розробка
Інтернет-маркетинг
Поки людство обороняється від вірусної пандемії, невтомні аналітики намагаються спрогнозувати, як ми будемо жити після. Помудрувавши лукаво, припустили, що на перший план вийдуть сімейні цінності, а видалка стане пріоритетним видом зайнятості.
Фахівці з Euromonitor International пророкують, що це спричинить зміни і в іншому: у виборі одягу, розваг, продуктів харчування тощо.
Чого чекати інтернет-маркетингу і як швидко перебудуватися в світлі нових тенденцій, задумалися і ми. До яких дійшли висновків, читайте далі.
Фішка нового десятиліття - просування бренду через лідера. Бренди, які асоціюються з яскравою особистістю викликають у суспільстві більше довіри. За людиною з цікавістю спостерігають, навіть якщо не поділяють її позицію. Яскравий приклад Ілон Маск. Він запалює аудиторію, викликає симпатії, а отже створює позитивний імідж своєї «Тесла».
Для інтернет-маркетингу теж настав час переглянути свої ідеали. Піти від книжкових премудростей гуру-маркетингу і поділитися своїми напрацюваннями, злетами і падіннями. Розвиваючи своє агентство, запропонуйте співробітникам вести власні сторінки в соцмережах.
Наприклад «Щоденник інтернет-маркетолога» буде набагато цікавішим, ніж проповіді від агентства, якщо майстер поділиться потаємним: що хвилює його як фахівця, від чого він кайфує, а що викликає роздратування; відверто розповість про допущені ляпи і як видерся з провалу.
Ви здивуєтеся, наскільки зросте інтерес до вашої компанії.
Олюднення інтернет-маркетингу торкнеться всіх його складових, тому кожна ділянка розглянемо пильно.
Основна порада: «менше води - більше фактів» - залишається непорушним. Надмірно довгі розкладання не в честі. І, звичайно, орієнтація на особистість.
У пріоритеті будуть:
Не обмежуйте розміщенням матеріалу тільки на сайті, розсувайте горизонти, використовуйте різні майданчики. Але пишіть з урахуванням їх можливостей. Приміряйте різні маски, підлаштовуйтеся під читача, але ведіть за собою, будьте завжди на крок попереду.
Просування бренду через соціальні мережі не зникне і це добре, оскільки тут складається відкритий і довірчий діалог покупець - продавець. Як його будувати в 2020 році? Теж орієнтуючись на особистість. Але перш продумайте стратегію, і мова не тільки про контент різного напрямку і довжини: інформашки, розважання і продавашки - поданого в пропорційному дозуванні. Якщо все це розмаїття не знайде відгуку у ЦА, гріш ціна вашій роботі. Шукайте родзинку. Прагніть природності і невимушеності в спілкуванні.
А тепер більш конкретно:
Використовуємо додаткову реальність. Збільшують охоплення аудиторії маски в Instagram, тому залишаються в трендах 2020 року. І не забувайте про ігри: допомагають залучити користувачів.
Якщо хочете зміцнити свої позиції в інтернет-маркетингу, обмежуватися можливостями класичного SEO недалекоглядно. На сервісах пошукових систем Яндекс і Google наростити ліди і збільшити трафік можна набагато швидше.
Правда неясно, як довго вони будуть працювати на благо, тому прагнучи застовпити там ділянку, не скидаємо з рахунків сайт і займаємося його активним просуванням. Адже навіть ознайомившись з пропозицією в «Дзен», користувач захоче дізнатися більше і відвідає ваш ресурс.
Для сайту не настільки важлива красивість і колірна гамма, як зручність розташування матеріалу, можливість користувачеві швидко розібратися в структурі конструкції, а роботам висунути на топові позиці до видачі пошуковими системами. Ось такий сайт відповідатиме інтересам замовника: приносити ліди і збільшувати прибуток.
Тому ретельно опрацьовуємо юзабіліті і ламаємо голову над конструкцією.
За допомогою можна звернутися до безкоштовних конструкторів, їх популярність не здає своїх позицій.
Проектування сайту схоже на роботу художника. Тут все суто індивідуально, хоча і простежуються загальні тенденції і напрямки.
Насамперед дизайн буде більш доброзичливим, щирим і емоційним і менш нагадувати всюдисущу рекламу.
Як у період конструктивізму на початку 20 століття, зріс інтерес до сплетіння образу людини і геометричних фігур.
У подачу матеріалу впроваджуються персонажі, звірячки, речі. Часто неправильної форми, що викликає емоції, запам'ятовується і асоціюється з пропонованим продуктом.
Цього року модним кольором за версією Pantone LLC став класичний синій. Він асоціюється з надійністю і сталістю, що сьогодні досить актуально. Цей колір здатний викликати довіру і віру в чесність виробника. Тому він знайде своє застосування в графічному дизайні. Його доля - головувати в дизайні реклами і сайтів.
Відеоконтент - важлива складова діджитал-маркетингу. Популярні:
Затребуваними каналами залишаться YouTube і TikTok. Збільшаться публікації відеоматеріалів у соціальних мережах. Трендом стають веб- серіали, що роблять акцент на унікальності продукту або цінностях бренду.
Домогтися високих продажів можна тільки досконально вивчивши проблеми клієнта, повністю занурившись в історію розвитку його бізнесу, вловивши слабкі і сильні сторони. Не бійтеся замарати руки.
У 2020 році особливою популярністю користуються всі канали просування, які захоплюють відеоконтент: Instagram, TikTok, YouTube.
А ось холодні продажі починають здавати позиції, агентства орієнтуються на вхідний трафік. Але якщо ви на порозі становлення, не соромтеся зателефонувати першим і розповісти про себе.
Зростатиме конкуренція серед маленьких діджитал-студій та фрілансерів.
Оскільки суспільство тяжіє більше часу проводити в затишній домашній обстановці, онлайн-освіта набирає темпи.
Актуальними напрямками стануть:
У деяких галузях знань можливо буде популярне аудіоучення.
Впроваджуйте нові тренди, будьте на слуху, перебудовуйтеся швидко в процесі роботи, не забувайте про індивідуальність і природність.
Нам ситуація бачиться так. Будемо раді дізнатися вашу думку!