×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Тренди інтернет-маркетингу...

Тренди інтернет-маркетингу 2020 ☛ Фішка нового десятиліття - просування бренду через лідера. Бренди, які асоціюються з яскравою особистістю викликають більше...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Поки людство обороняється від вірусної пандемії, невтомні аналітики намагаються спрогнозувати, як ми будемо жити після. Помудрувавши лукаво, припустили, що на перший план вийдуть сімейні цінності, а видалка стане пріоритетним видом зайнятості.

Фахівці з Euromonitor International пророкують, що це спричинить зміни і в іншому: у виборі одягу, розваг, продуктів харчування тощо.

Чого чекати інтернет-маркетингу і як швидко перебудуватися в світлі нових тенденцій, задумалися і ми. До яких дійшли висновків, читайте далі.

Діджитал-маркетинг орієнтується на особистість

Фішка нового десятиліття - просування бренду через лідера. Бренди, які асоціюються з яскравою особистістю викликають у суспільстві більше довіри. За людиною з цікавістю спостерігають, навіть якщо не поділяють її позицію. Яскравий приклад Ілон Маск. Він запалює аудиторію, викликає симпатії, а отже створює позитивний імідж своєї «Тесла».

Для інтернет-маркетингу теж настав час переглянути свої ідеали. Піти від книжкових премудростей гуру-маркетингу і поділитися своїми напрацюваннями, злетами і падіннями. Розвиваючи своє агентство, запропонуйте співробітникам вести власні сторінки в соцмережах.

Наприклад «Щоденник інтернет-маркетолога» буде набагато цікавішим, ніж проповіді від агентства, якщо майстер поділиться потаємним: що хвилює його як фахівця, від чого він кайфує, а що викликає роздратування; відверто розповість про допущені ляпи і як видерся з провалу.

Ви здивуєтеся, наскільки зросте інтерес до вашої компанії.

Олюднення інтернет-маркетингу торкнеться всіх його складових, тому кожна ділянка розглянемо пильно.


Як писати контент

Основна порада: «менше води - більше фактів» - залишається непорушним. Надмірно довгі розкладання не в честі. І, звичайно, орієнтація на особистість.

У пріоритеті будуть:

  • авторські тексти;
  • невимушений контент, що містить гумор, особистісну оцінку, іронію тощо;
  • контент, підкріплений якістю і надійністю самого продукту. В іншому випадку, читати будуть, а купувати ні;
  • креатив як і раніше вітається.

Не обмежуйте розміщенням матеріалу тільки на сайті, розсувайте горизонти, використовуйте різні майданчики. Але пишіть з урахуванням їх можливостей. Приміряйте різні маски, підлаштовуйтеся під читача, але ведіть за собою, будьте завжди на крок попереду.

Що передрікає SMM

Просування бренду через соціальні мережі не зникне і це добре, оскільки тут складається відкритий і довірчий діалог покупець - продавець. Як його будувати в 2020 році? Теж орієнтуючись на особистість. Але перш продумайте стратегію, і мова не тільки про контент різного напрямку і довжини: інформашки, розважання і продавашки - поданого в пропорційному дозуванні. Якщо все це розмаїття не знайде відгуку у ЦА, гріш ціна вашій роботі. Шукайте родзинку. Прагніть природності і невимушеності в спілкуванні.

А тепер більш конкретно:

  • відео і прямі ефіри не втратили свою актуальність. Люди люблять подивитися і послухати;
  • вимоги до фото змінилися. Прилизані, як із салону, із застиглими експонатами - не в ходу. Упор на натив, чим більше життя, тим краще. Дозуйте акцент на логотипи та емблеми;
  • вирви продажів все ще в моді. Швидко продати можна недорогий продукт. З іншими доведеться повозитися. Тому вибудовуємо воронку продажів і ведемо клієнта до мети через опитувальники, тести, розсилки, акційні пропозиції і тільки потім - «контрольний постріл»;
  • лонгриди не випускаємо з уваги. Це прекрасна можливість заманити користувача в свої мережі. Зручні в будь-якому форматі: смартфон, планшет. Гарне чтиво на дозвіллі, в дорозі, в поїздці. Інтригуюча і надихаюча історія з фотографіями, графічними зображеннями, коротким відео здатна схвилювати і залучити на свій бік.

Використовуємо додаткову реальність. Збільшують охоплення аудиторії маски в Instagram, тому залишаються в трендах 2020 року. І не забувайте про ігри: допомагають залучити користувачів.

Чи виживе класичне SEO

Якщо хочете зміцнити свої позиції в інтернет-маркетингу, обмежуватися можливостями класичного SEO недалекоглядно. На сервісах пошукових систем Яндекс і Google наростити ліди і збільшити трафік можна набагато швидше.

Правда неясно, як довго вони будуть працювати на благо, тому прагнучи застовпити там ділянку, не скидаємо з рахунків сайт і займаємося його активним просуванням. Адже навіть ознайомившись з пропозицією в «Дзен», користувач захоче дізнатися більше і відвідає ваш ресурс.

Веб-розробка змінює курс?

Для сайту не настільки важлива красивість і колірна гамма, як зручність розташування матеріалу, можливість користувачеві швидко розібратися в структурі конструкції, а роботам висунути на топові позиці до видачі пошуковими системами. Ось такий сайт відповідатиме інтересам замовника: приносити ліди і збільшувати прибуток.

Тому ретельно опрацьовуємо юзабіліті і ламаємо голову над конструкцією.

За допомогою можна звернутися до безкоштовних конструкторів, їх популярність не здає своїх позицій.

Чого чекати від дизайну?

Проектування сайту схоже на роботу художника. Тут все суто індивідуально, хоча і простежуються загальні тенденції і напрямки.

Насамперед дизайн буде більш доброзичливим, щирим і емоційним і менш нагадувати всюдисущу рекламу.

Як у період конструктивізму на початку 20 століття, зріс інтерес до сплетіння образу людини і геометричних фігур.

У подачу матеріалу впроваджуються персонажі, звірячки, речі. Часто неправильної форми, що викликає емоції, запам'ятовується і асоціюється з пропонованим продуктом.

Цього року модним кольором за версією Pantone LLC став класичний синій. Він асоціюється з надійністю і сталістю, що сьогодні досить актуально. Цей колір здатний викликати довіру і віру в чесність виробника. Тому він знайде своє застосування в графічному дизайні. Його доля - головувати в дизайні реклами і сайтів.

Відіо рулить!

Відеоконтент - важлива складова діджитал-маркетингу. Популярні:

  • зйомка від першої особи (нагадує репортаж);
  • динамічна картинка;
  • використання різних форматів в одному відео;
  • вкраплення зі стрічку кадрів, знятих на смартфон або старовинних фото.

Затребуваними каналами залишаться YouTube і TikTok. Збільшаться публікації відеоматеріалів у соціальних мережах. Трендом стають веб- серіали, що роблять акцент на унікальності продукту або цінностях бренду.

Як все це вплине на продажі

Домогтися високих продажів можна тільки досконально вивчивши проблеми клієнта, повністю занурившись в історію розвитку його бізнесу, вловивши слабкі і сильні сторони. Не бійтеся замарати руки.

У 2020 році особливою популярністю користуються всі канали просування, які захоплюють відеоконтент: Instagram, TikTok, YouTube.

А ось холодні продажі починають здавати позиції, агентства орієнтуються на вхідний трафік. Але якщо ви на порозі становлення, не соромтеся зателефонувати першим і розповісти про себе.

Зростатиме конкуренція серед маленьких діджитал-студій та фрілансерів.

Успіхи онлайн-освіти

Оскільки суспільство тяжіє більше часу проводити в затишній домашній обстановці, онлайн-освіта набирає темпи.


Актуальними напрямками стануть:

  • мікровчення - невеликі відеолекції на 15 -20 хвилин;
  • мобільні курси - додатки для навчання через смартфон;
  • курси вузької спеціалізації, на яких можна швидко набути навичок роботи, наприклад, в Instagram;
  • заняття для PRO. Своєрідні курси підвищення кваліфікації, що допомагають отримати більш великі знання у своїй галузі.

У деяких галузях знань можливо буде популярне аудіоучення.

Впроваджуйте нові тренди, будьте на слуху, перебудовуйтеся швидко в процесі роботи, не забувайте про індивідуальність і природність.

Нам ситуація бачиться так. Будемо раді дізнатися вашу думку!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом