×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Тренд 2020 - голосовий пошук у...

У цьому огляді ми розберемо, в чому переваги і особливості голосових запитів і що слід врахувати розробниками, щоб отримати максимальну вигоду для...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

За прогнозами більшості аналітиків голосовий пошук наступного року буде провідним серед користувачів. Близько 30% користувачів замість тексту будуть використовувати мову, щоб знайти інформації або товари. Новий тренд буде охоплювати Google і соціальні мережі одночасно.

У цьому огляді ми розберемо, в чому переваги і особливості голосових запитів і що слід врахувати розробникам і SEO фахівцям, щоб отримати максимальну вигоду для бізнесу.


Голосовий пошук: must have для бізнесу



Голосовий пошук стрімко набирає обертів. На сьогодні, це один з провідних трендів у соцмережах. Це ще один інструмент, за допомогою якого можна підвищити впізнаваність фірми і залучити потенційних клієнтів.

І хоча все ще переважна більшість людей використовують саме текстовий пошук, то протягом наступного року ситуація може круто змінитися. Ця тенденція легко пояснюється: за хвилину людина може вимовити близько 150 слів, а надрукувати - 40 або менше залежно від швидкості набору. Крім того, велику роль відіграє тональність, тобто з якою емоцією вимовляються ті чи інші запити. А саме емоційна складова, на думку маркетологів, через кілька років відіграватиме основну роль у залученні споживачів.

Як стверджують аналітики Google, голосові запити в 30 разів більше пов'язані з конкретними діями. Тобто, голосові помічники «допомагають» споживачі знайти конкретний товар або забронювати готель, столик в ресторані і так далі. Стандартний текстовий запит швидше орієнтований на збір інформації, ніж на покупку.

Один з яскравих прикладів використання даної технології - це HearMeOut. Соціальна мережа орієнтована на голосові записи. Їх тривалість дорівнює 42 секунді, що цілком достатньо для передачі коротких повідомлень.

Користувачі все частіше відправляють один одному саме голосові повідомлення в месенджерах і соцмережах, щоб заощадити час. До того ж це більш зручно, якщо людина кудись йде або знаходиться за кермом.

Та й реклама видозмінюється і стає орієнтованою на голосові послання. До того ж, на відміну від стандартних оголошень, з такою рекламою можливо вступити в діалог, звичайно, з певними обмеженнями. Це один із способів перевершити конкурентів і привернути увагу аудиторії. Тому ті бренди, які стануть першими застосовувати цю технологію, зможуть вирватися в лідери в рекордні терміни.


Орієнтир на розмовну промову


Голосовий контент сприймається споживачами як більш особистісний, ніж текстовий. До теж інтонації допоможуть підкреслити важливі нюанси, які при не зможе передати текст, навіть якщо ви додасте туди емоджі.

Однак варто пам'ятати, що основа голосових запитів - розмовна мова. Тому оголошення повинні «виглядати» максимально зрозуміло і природно для користувачів. І головне завдання маркетологів - підібрати правильні інтонації, щоб залучити споживача.



Зосереджуйте увагу на довгих запитах



Довгі запити допоможуть точніше визначити те, що хоче купити або замовити клієнт. Тому під них варто адаптувати більшу частину голосового контенту.

Як правило, подібні запити складаються з п'яти слів. І починаються з: «хто?», «де?», «як?», «що?», «чому?». Тому перед SEO фахівцями стоїть завдання правильно підібрати семантику, враховуючи специфіку голосових запитів. Наприклад, «де купити чоловічі кросівки Adidas у Києві?».


Орієнтуйтеся на якість



Google продовжує висувати суворі вимоги до створення контенту: він повинен бути якісним, інформативним і відповідати на голосові запити. Тому спочатку визначте головну мету запиту, щоб потім створити контент, який зможе докладно відповісти на запитання користувача. А потім роботи будуть відстежувати популярні споживчі запити і підбирати під них актуальні відповіді.
Аналізуйте очікування цільової аудиторії

Голосові запити умовно можна розділити на чотири типи:

  1. Інформаційний пошук;
  2. Звернення до голосового помічника;
  3. Локальний інформаційний пошук;
  4. Розваги.


Щоб отримати максимальну вигоду від використання цієї технології, фахівцям доведеться враховувати всі аспекти досвіду взаємодії зі споживачами протягом існування бренду. Тобто, необхідно передбачити наступні дії клієнта на його шляху до здійснення покупки.

Зараз маркетинг повинен бути максимально гнучким, щоб завоювати увагу споживачів.


Висновки



Звуковий брендинг - це обов'язкова умова, яка в майбутньому допоможе компанії вийти в лідери. За допомогою голосового пошуку можна більш точно налаштувати таргетинг і скоротити витрати на рекламні кампанії. Але зробити це можна лише з урахуванням передбачення бажань споживачів і використання зрозумілої для аудиторії «мови».

Голосові технології підвищують «градус» лояльності, тому маркетологам доведеться пристосовуватися до нового інструменту взаємодії з ЦА.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом