×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Топові інструменти ретаргетинга від...

Джон Кларк розповів світові, як використовувати можливості Гугл для ретаргетинга. Ми проаналізували його поради та готові з вами поділитися цінною...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Керуючий партнер та головний спеціаліст з SEO нью-йоркського бутік-агентства цифрового маркетингу Moving Traffic Media, що полюбляє каву та Instagram, постійний автор популярного інтернет-видання searchenginejournal.com, Джон Кларк розповів світові, як використовувати можливості Гугл для ретаргетинга.

Ми проаналізували його поради та готові з вами поділитися цінною інформацією.

  • Ремаркетинг код (ретаргетинг) Google Analytics

Якщо потрібно найефективніший спосіб для ремаркетинга – це саме воно, якщо, звичайно, ви не націлилися на динамічний ремаркетинг Гугл.

Ретаргетинг код дозволяє зробити рекламу цільовою, тобто направити саме тій частині відвідувачів онлайн-магазину, яка підходить під конкретний параметр: 

  • певний регіон (відвідувач побачить оголошення, якщо пробув на сайті не менше двох хвилин); 
  • входять до переліку клієнтів (створена вами аудиторія).

Для цього необхідно код ретаргетинга Google Analytics вбудувати в код свого сайту. Тоді інструмент Гугл буде фіксувати час відвідування онлайн-магазину та буде нагадувати відвідувачеві про «втрачені можливості».

  • Ремаркетинг код від Google Ads

На відміну від попереднього цей код, ґрунтується на поведінці користувачів на конкретній сторінці ресурсу, а не в цілому на сайті.

Він відмінно впорається, якщо мета полягає в тому, щоб повернути клієнтів, які кинули кошик.

Однак код Google Ads не дозволить одне оголошення демонструвати відвідувачам декількох сторінок. Доведеться для кожної сторінки готувати окрему рекламну кампанію ретаргетинга.

  • Ретаргетинг у пошуку Google

Орієнтація пошукача йде на конкретних людей, які робили відповідні запити в Гугл:

  • за вашими ключовими словами та фразами;
  • відповідають тим параметрам, які ви вказали (місце проживання, соціальний стан, демографія, з якого пристрою заходить на сайт і таке інше).

Таким чином Медійна мережа в цьому випадку не залучається.

  • Ретаргетинг за допомогою відео

Впровадження коду Google Ads дасть можливість демонструвати рекламу тим користувачам, які дивляться ваш YouTube-канал або зацікавилися вашими відеоматеріалами на інших ресурсах.

Є й інший підхід: налаштувати ретаргетинг за допомогою відеореклами на Ютубі та Медійній мережі Гугл.

  • Ретаргетинг через перелік e-mail адрес клієнтів

Ви, звичайно, використовуєте адреси електронної пошти своїх клієнтів для кампаній з ретаргетингу. Спробуйте перелік адрес завантажити в Google Ads. Користувачі будуть бачити оголошення під час роботи з пошуковою системою Google, YouTube або Gmail.

Однак тут криється невелика небезпека: одне й теж оголошення люди будуть бачити в різних кампаніях з ретаргетингу. Це може викликати роздратування. Тому спочатку потрібно переконатися, що повторів не буде.

  • Динамічний ремаркетинг

Динамічний ремаркетинг Google – це інструмент штучного інтелекту. Програма сама:

  • визначає, що шукають користувачі на вашому ресурсі;
  • за отриманими даними, зіставивши їх з демографічними даними про людину та її електронний пристрій, об'єднує всю інформацію;
  • визначає, який товар, з завантажених в стрічку каталогу, важливіший для цього користувача та його рекламує. При цьому програма створить потрібний формат оголошення з урахуванням мобільного пристрою або десктопного.

У такому випадку використовується код Google Ads. Попередньо потрібно: підготувати стрічку каталогу, куди слід включити всі товари; визначити параметри даних про клієнтів для кожної сторінки сайту (стать, вік, місце проживання тощо), з них програма буде вибирати відповідну кандидатуру для ретаргетинга.

  • Динамічна розвідка Google

Відповідає за розвідку штучний інтелект. Суть її в тому, що за результатами «розвідувальних дій» в інтернет-магазин приходять нові покупці.

Ретаргетинг це тому, що програма скрупульозно вивчає дії користувачів у мережі. Якщо їхні інтереси збігаються з наданим вами каталогом, штучний розум відправляє їм відповідну рекламу про товари з вашого переліку.

Пропозиції цікаві та корисні, взяти їх на озброєння, безумовно, варто.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом