Розробка
Інтернет-маркетинг
Керуючий партнер та головний спеціаліст з SEO нью-йоркського бутік-агентства цифрового маркетингу Moving Traffic Media, що полюбляє каву та Instagram, постійний автор популярного інтернет-видання searchenginejournal.com, Джон Кларк розповів світові, як використовувати можливості Гугл для ретаргетинга.
Ми проаналізували його поради та готові з вами поділитися цінною інформацією.
Якщо потрібно найефективніший спосіб для ремаркетинга – це саме воно, якщо, звичайно, ви не націлилися на динамічний ремаркетинг Гугл.
Ретаргетинг код дозволяє зробити рекламу цільовою, тобто направити саме тій частині відвідувачів онлайн-магазину, яка підходить під конкретний параметр:
Для цього необхідно код ретаргетинга Google Analytics вбудувати в код свого сайту. Тоді інструмент Гугл буде фіксувати час відвідування онлайн-магазину та буде нагадувати відвідувачеві про «втрачені можливості».
На відміну від попереднього цей код, ґрунтується на поведінці користувачів на конкретній сторінці ресурсу, а не в цілому на сайті.
Він відмінно впорається, якщо мета полягає в тому, щоб повернути клієнтів, які кинули кошик.
Однак код Google Ads не дозволить одне оголошення демонструвати відвідувачам декількох сторінок. Доведеться для кожної сторінки готувати окрему рекламну кампанію ретаргетинга.
Орієнтація пошукача йде на конкретних людей, які робили відповідні запити в Гугл:
Таким чином Медійна мережа в цьому випадку не залучається.
Впровадження коду Google Ads дасть можливість демонструвати рекламу тим користувачам, які дивляться ваш YouTube-канал або зацікавилися вашими відеоматеріалами на інших ресурсах.
Є й інший підхід: налаштувати ретаргетинг за допомогою відеореклами на Ютубі та Медійній мережі Гугл.
Ви, звичайно, використовуєте адреси електронної пошти своїх клієнтів для кампаній з ретаргетингу. Спробуйте перелік адрес завантажити в Google Ads. Користувачі будуть бачити оголошення під час роботи з пошуковою системою Google, YouTube або Gmail.
Однак тут криється невелика небезпека: одне й теж оголошення люди будуть бачити в різних кампаніях з ретаргетингу. Це може викликати роздратування. Тому спочатку потрібно переконатися, що повторів не буде.
Динамічний ремаркетинг Google – це інструмент штучного інтелекту. Програма сама:
У такому випадку використовується код Google Ads. Попередньо потрібно: підготувати стрічку каталогу, куди слід включити всі товари; визначити параметри даних про клієнтів для кожної сторінки сайту (стать, вік, місце проживання тощо), з них програма буде вибирати відповідну кандидатуру для ретаргетинга.
Відповідає за розвідку штучний інтелект. Суть її в тому, що за результатами «розвідувальних дій» в інтернет-магазин приходять нові покупці.
Ретаргетинг це тому, що програма скрупульозно вивчає дії користувачів у мережі. Якщо їхні інтереси збігаються з наданим вами каталогом, штучний розум відправляє їм відповідну рекламу про товари з вашого переліку.
Пропозиції цікаві та корисні, взяти їх на озброєння, безумовно, варто.