×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Типові помилки під час створення...

Вже не раз говорилося, що якщо хочете створити серйозний, а головне продаючий ресурс економити не варто. Недосвідченість розробників, стислі терміни призводять до зниження якості і, в...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Вже не раз говорилося, що якщо хочете створити серйозний, а головне продаючий ресурс економити не варто. Недосвідченість розробників, стислі терміни призводять до зниження якості і, в підсумку, гроші вкладені - результат дорівнює нулю. Існують типові помилки при створенні сайту, що заважають майданчику пробитися в топ пошуковиків, стати цікавою для цільової аудиторії і принести прибуток своєму власнику.

Але, якщо ви плануєте створити веб-сайт для галочки, то можна і далі пробиратися крізь дебрі технічних багів, неправильного налаштування мета-тегів і постити неунікальний контент. Для інших постараємося максимально роз'яснити ситуацію.

Неправильна структура


Щоб героїчно не виправляти нагромадження допущених проколів, розробка web-сайтів починається з аналізу і планування структури. Це перший і важливий момент, коли закладається «фундамент» всього ресурсу. Він охоплює відразу кілька факторів:

  • Зручність користування;
  • Індексацію;
  • Ранжування пошуковиками.


Причинами поганого просування стає спотворена розбивка на рівні, відсутність логічних зв'язків між папками або невірна навігація. Найчастіше причиною низької відвідуваності стає дубляж однієї сторінки під різними URL-адресами. Користувачі обходять стороною такий сайт, а пошуковики занизять рейтинги видачі до самого мінімуму.

Поговоримо про дизайн


Створення web-сайтів - творчий процес, але майте на увазі і результативність майбутнього майданчика. Вкрай відштовхує користувачів гра зі шрифтами. Навіть, якщо замовник наполягає на «красивих» заголовках з яскравими літерами або на шаленому поєднанні колірних палітр, треба пам'ятати, що юзеру потрібна якісна картинка, щоб не втомлювалися очі.

Розробка дизайну веб-сайту має ще одну «мозоль» - громіздкі форми. У них міститься багато питань з купою заготовлених відповідей. Треба залишити тільки смислові поля, де введення даних займає від сили пару хвилин. Бажано, щоб курсор встановлювався автоматично, гнучко підтримував формат телефонних номерів, банківських карток тощо. Дуже зручно, коли система самостійно прибирає непотрібні прогалини і зайві дужки в цифрових значеннях.

Надмірний креатив відразу вбік! Як показала практика, не уживаються на одній сторінці flash-анімація, спливаючі вікна і миготливі кнопки. Особливо достаток використання flash призводить до провалу в юзабіліті. Більшість людей віддають перевагу спокійній і передбачуваній навігації.

Вибираємо домен правильно


Багато власників інтернет-проектів не замислюються наскільки основним є цей «набір букв», і не витрачають час на такі «дрібниці». Але це один з найбільш потужних інструментів у сфері маркетингу. Назву прописуйте зрозумілою, логічною мовою, що символізує фірму, товар, що просувається, або послугу. Дуже складні назви, що містять специфічні терміни, не запам'ятовуються аудиторією. Створення інтернет-сайту починається саме з цього моменту.

Якщо доменна зона була спочатку підібрана неправильно, то обов'язково виникнуть негаразди з подальшим просуванням проекту. Досвідчені професіонали вже давно «з'їли собаку» на цьому, а ось новачкам доведеться проявити уважність і кмітливість.

Як «бачить» веб-сайт браузер?


Створення веб-сайту передбачає, що враховуються всі нюанси до дрібниць. Ось, наприклад, відображення майданчика в браузері. Якщо воно виявиться спотвореним, то користувач закриє вкладку, а ви отримаєте підсумком високий відсоток відмови. Багато хто займається версткою для одного-двох популярних браузерів, а потім героїчно виправляють баги. Адже існує маса людей, які юзають навіть незатребувані програми.

Визначення ЦА


Розробка веб-сайтів повинна починатися з питання: «Для кого ми це робимо?». Ви повинні чітко розуміти, хто є потенційним клієнтом. З цього вже виливаються різні варіанти дизайну, оформлення та підбору контенту. Наприклад, якщо товар - тротуарна плитка, то сумнівно виглядає сторінка, виконана в пастельних тонах і рясніючи численними малюнками не по темі. Портал повинен виглядати надійно і вселяти довіру майбутнім покупцям або витрачений бюджет канет в Лету.

Не варто щоразу «вмовляти» людину придбати щось у вас. Головне завдання - вигідно представити товарну позицію за допомогою детальних фото, статей і чіпляючих заголовків.

Обговорюємо все заздалегідь


Створення веб-сайту не тільки полягає в професійному шаблоні без багів, вірно підібраному дизайні, а й у стратегії просування. Необхідна консультація СЕО-фахівця. У його обов'язок входить проаналізувати інтернет-проект, будь то візитка, лендинг або онлайн-магазин. Необхідно оцінити конкурентів, підібрати ключові слова і багато іншого.

На практиці буває, що створюється невелика «візитка» максимум на 5 сторінок, підбирається найпростіша верстка, щоб додати все основне і нічого понад норму. А потім власник приймає рішення, що йому потрібно масштабувати портал, перетворивши його на повноцінний корпоративний веб-ресурс. Тоді у програміста починається головний біль: доопрацювання каталогу, внесення корективів до підструктури, заміна движку. Вже на початкових етапах слід все обговорити, щоб не виникало сюрпризів.

Що таке адаптивна верстка?


Зараз більшість юзерів переглядають новини, здійснюють покупки за допомогою своїх смартфонів і планшетів. Їм важливо, щоб сторінка, що відкривається, повністю відповідала роздільній здатності екрану. Не хочеться постійно «гратися» з розмірами, то збільшувати, то зменшувати шрифт і намагатися потрапити по кнопці переходу. Обов'язково потрібен адаптивний web-дизайн або хоча б мобільна версія, щоб не тільки не знизити імідж компанії, а й утримати лідируючі позиції в пошуковій видачі.

Вже в цьому році Google запланував ввести нову індексацію - mobile-first. А це означає, що ранжування безпосередньо залежить від того, як майданчик взаємодіє з мобільними гаджетами. В іншому випадку ви ризикуєте втратити близько 60% загального трафіку.

Чи так цінний якісний контент?


Якщо вам здається, що користувачі звертають увагу на наповнення сторінок, то ви на вірному шляху. Функціонал, звичайно ж, відіграє першорядну роль, але і ту інформацію, яку ви намагаєтеся донести до ЦА, не варто скидати з рахунків. Якщо існують видимі проблеми з контентом, то всі зусилля можуть піти прахом. На що варто орієнтуватися:

  • Негарний «зовнішній вигляд». Тобто текст йде суцільним довгим полотном без заголовків, розбивок на абзаци і зручних переліків. Таке творіння просто не читають, навіть якщо інформація дуже корисна;
  • Копіпасти або відсутність унікальності. Цей фактор серйозно «б'є» по SEO-просуванню;
  • Неактуальний і відверто застарілий матеріал;
  • Достаток помилок;
  • Неструктурований контент, що не відповідає тематиці.
  • Підсумок, контент повинен бути ретельно підібраний.

Повільне завантаження


Люди не бажають чекати, поки web-майданчик нарешті завантажиться. Найчастіше затримка відбувається через надто об'ємні зображення. Для брендів важливо вигідно представити свій продукт у різних ракурсах, але це і відлякує відвідувачів. Для цього потрібно адаптувати фото, а більш деталізовані копії завантажувати в іншій вкладці після кліку за ними.

Розставляння тегів


Робот-пошуковик знаходить веб-ресурси за тематичними тегами, інакше він не зможе зрозуміти, що тут презентують. Н-теги стануть корисні вашим відвідувачам, адже їх функція - виділення підзаголовків для комфортного читання. Ключовики стануть фінішною прямою до успішного виходу в топ. Тому прописати їх буде не те що не зайвим, а обов'язковим.

Технічні баги


Іноді, вже після повноцінного запуску виявляються похибки в роботі. Адже варто виходити з того, що створення сайтів - це дуже трудомістка справа і всіх кроків прорахувати неможливо. Ось перелік, «популярних» проблем, що загрожують успішній індексації:

  • Дублікати;
  • Відсутність налаштування посилань;
  • Некоректні «дзеркала»;
  • Помилка 404 на веб-сторінці;
  • Баги з кодуваннями сервера.


Такі проколи усувають у стислі терміни, а краще не допускати їх зовсім і все ретельно перевіряти перед стартом.

Є ще один список труднощів:

  • Немає внутрішньої перелинковки;
  • Відсутні заклики до дії або вони дуже слабкі;
  • Незручна форма зворотного зв'язку.


Все це робить портали, що пропонують послуги і продукцію непривабливими для покупців. Вони закривають вкладку і переходять на інший майданчик, що більш відповідає їхнім очікуванням.

Пару слів про інтернет-магазини


Плануючи дійсно продаючий бізнес-проект необхідно ретельно опрацьовувати кожен критерій. Адже створювати сайт, що відповідає всім технічним нормам - це одне, а от змусити його продати - зовсім інша справа. Тут необхідний глибокий аналіз інструментів СЕО, стратегії, що впливають на споживача, відмінно відточене юзабіліті і так далі.

Якщо ви продаєте один-два продукти, то велика ймовірність, що не доведеться заморочуватися з функцією пошуку, а якщо найменувань більше сотні, то клієнти повинні швидко знайти потрібну одиницю. Пошукові поля зобов'язані мати конкретні параметри:

  • Бренд;
  • Колір;
  • Габарити;
  • Додаткові характеристики.


Це дозволить розібратися в каталозі і не витрачати дорогоцінний час на купу надлишкових переходів.

Що головне для покупців? Вартість товарної одиниці - цей пункт зобов'язаний завжди заповнюватися. Якщо замість конкретних даних стоїть рядок «за запитом», то людина пошукає аналогічну пропозицію у конкурента, де все простіше і зрозуміліше. Щоб підштовхнути когось щось купити, треба вірно продумати і заповнити картку товару. Опис зробіть логічним, чітким і по суті без води.

Отже, ви переконалися, що розробка сайтів досить складна і трудомістка процедура. Її довірте професіоналам у цій сфері. Якщо ви вирішили почати розкрутку власного бізнес-проекту і бажаєте зробити це по максимуму, то IT-студія «ADS group» допоможе вам у цьому.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом