×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Таргетована реклама в...

У цій статті ми розповімо, які переваги для бізнесу має цей варіант розкрутки, а також поділимося секретами грамотного...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Таргетована реклама в Інстаграм - це один з найбільш ефективних інструментів просування. У цій статті ми розповімо, які переваги для бізнесу має цей варіант розкрутки, а також поділимося секретами грамотного налаштування, щоб ви даремно не злили свій бюджет.

Переваги таргетингу

Отже, навіщо вам потрібна таргетована реклама в Інстаграмі? Цей інструмент має ряд вагомих переваг:

  1. Таргетинг в Instagram коштує на порядок дешевше, ніж аналогічна реклама в інших соціальних мережах, наприклад, у Фейсбук;
  2. Висока ефективність кампаній. В Інстраграм «мешкає» цільова категорія практично кожної бізнес-ніші, тому ви зможете легко привернути увагу до вашого продукту потенційних клієнтів;
  3. За даними компанії Kenshoo, саме користувачі цієї соціальної мережі в 2.5 рази частіше клікають по рекламі. Та й загальна активність набагато вища, що і забезпечує високе зростання передплат на рекламовані акаунти і переходи за посиланнями на сайти;
  4. А за даними GlobalWebIndex, інстаграмники демонструє найбільш високу лояльність до брендів і охочіше підписуються на профілі компаній;
  5. Ви зможете налаштовувати таргетинг з рекламного кабінету на Фейсбук. Це дуже зручно, до того ж розробники подбали і про набір інструментів для аналітики, щоб рекламодавці могли бачити, наскільки ефективно витрачається бюджет.

 

Види інстаграмерї реклами

Таргетована реклама в Інстаграм буває декількох типів:

  • Перехід на сайт. Це один з найшвидших способів отримання цільового трафіку на ваш продаючий майданчик. Але все ж не варто забувати, що багатьом користувачам куди зручніше знайомитися з асортиментом продукції в інстаграмному профілі. Також, щоб користувача утримати на офіційному сайті компанії, ресурс повинен відрізнятися привабливим дизайном і зручним інтерфейсом. Не забуваємо і при різні «фішки» для привернення уваги споживачів: банери зі знижками, акціями, цікавими пропозиціями і так далі;
  • Відеоролики. Сюжет повинен бути тривалість максимум 30 секунд. Це можуть бути ролики із закликами до дії і без нього, але важливо, щоб вони були чіпляючими і розкривали суть вашої пропозиції;
  • «Карусель». Це кілька рекламних фото, які змінюють один одного, забезпечуючи запам'ятовуваність бренду і продукту, що продається. Такий вид реклами найбільш затребуваний серед великих фірм.

Як налаштувати таргетовану рекламу в Інстаграм?

Таргетована реклама Інстаграм може бути запущена через саму соцмережу або ж за допомогою Фейсбука. Давайте розглянемо найбільш простий варіант:

Для початку потрібно зробити перехід на бізнес-профіль.

Опублікуйте рекламний пост, а після клацніть за позначкою «Просувати». Також ви можете просувати і ваші Сториз, але тут є багато обмежень, наприклад, не можна рекламувати застарілі історії, з опитуваннями і таймера, і де багато тексту.

Виберіть цільову дію: перейти в продаючий акаунт, на сайт, вітрину, написати повідомлення в Директ і так далі.

Визначте цільову аудиторію. Інстаграм пропонує зробити це автоматично, але фахівці рекомендують зробити налаштування вручну, оскільки алгоритми програми не будуть враховувати багато важливих факторів, наприклад, інтереси користувачів, вік.

Вкажіть бюджет і тривалість показів. Соцмережа рекомендує запускати рекламу тривалістю мінімум 3 дні.

Додайте варіант розрахунку та клацніть «Створити промо-акцію».

Таргетована реклама Instagram може бути запущена і за допомогою Фейсбука. Цей варіант дозволяє точніше опрацювати портрет ЦА.

Авторизуйтеся в Adsmanager через ваш аккаунт, прив'язаний до ФБ.

Визначте мету кампанії: впізнаваність бренду, збільшення трафіку; генерація лідів; конверсія; відвідуваність локацій (ця мета використовується для залучення клієнтів до різних закладів: бари, кафе, офлайн-магазини).

Якщо це ваш перший запуск рекламних оголошень, сервіс попросить заповнити інформацію про профіль. Обов'язково вкажіть країну, валюту для оплати рахунків і часовий пояс.

Налаштуйте ЦА. Крім геолокації, статі та віку, вкажіть інтереси, можна додати зв'язки (вибрати людей, які раніше взаємодіяли з вашою сторінкою, наприклад, ставили лайки). Звертаємо увагу на опцію «Розмір аудиторії», якщо стрілка розташована в зеленій зоні - користувачів, що підходять під параметри, вистачає, якщо в червоній - приберіть деякі пункти, інакше охоплення буде мінімальним.

Визначте місця для розташування (історії, стрічка).

Вкажіть бюджет і графік демонстрації реклами.

Створіть рекламне оголошення. Це може бути пост у вашій стрічці або нове оголошення.

Прив'яжіть картку для оплати послуг.

Але якщо ви сумніваєтеся, чи правильно ви налаштовуєте таргетинг і боїтеся злити марно бюджет, то наші фахівці «ADS group» готові вам запропонувати свої професійні послуги. Заповнюйте форму нижче, і ми з вами обов'язково зв'яжемося.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом