×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Таргетингова...

Інтернет є одним з найефективніших каналів комунікації з потенційними клієнтами. Враховуючи масу можливостей і способів розміщення реклами в мережі, кожна компанія зможе залучити...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Що таке таргетингова реклама (таргетинг)? Це цілий комплекс методів, які сегментують користувачів за низкою показників і доносять потрібну інформацію найбільш цільової аудиторії. Враховуючи масу можливостей і способів розміщення реклами в мережі, кожна компанія зможе залучити відповідну для себе аудиторію. Вміння таргетувати рекламу допоможе охопити саме свій сегмент споживачів. Компанія ADS group надає послугу - налаштування таргетингу. Це допоможе Вам збільшити ефективність маркетингових комунікацій в мережі Інтернет.

Поняття і особливості

Таргетинг дозволяє отримати великий ефект при невеликих витратах. Таргетована реклама, як правило, вирішує такі завдання:

  • збільшення ефективності продажів;
  • знайомство споживача з брендом;
  • розподіл фінансових вкладень на презентацію і просування продукту.

Перед запуском і налаштуванням таргетованої реклами проводиться моніторинг, за допомогою якого із загального числа можливих клієнтів виявляються зацікавлені люди. Під час моніторингу проводиться опитування відвідувачів онлайн-магазинів на предмет того, що саме вони купують, на яких порталах і на яких умовах здійснюються покупки. Далі проводиться аналіз зібраної інформації, на основі якого чертяться діаграми і різні схеми за кількістю споживачів і відсотковою кількістю зацікавлених користувачів тим чи іншим товаром. На наступному етапі створюється матеріал, який буде залучати потрібну аудиторію і стимулювати до купівлі.

Види target-маркетингу

На сьогодні розрізняють кілька типів таргетингової рекламації:

  1. Контекстна. Просувається на основі пошукових запитів. Головна перевага цього методу полягає в тому, що людина, яка вже шукає пропонований вами продукт, сприймає представлену інформацію як безкоштовну раду. На сьогодні цей вид паблісіті вважається найдієвішим в плані залучення готових до купівлі споживачів.
  2. Пряма. В такому випадку контент спрямовується на конкретну аудиторію. При цьому дуже ефективно працюють різні слогани, скорочення і гасла, за допомогою яких відсікаються випадкові клієнти. Довіра споживачів встановлюється завдяки тому, що компанія говорить з ними однією і тією ж мовою.
  3. Соціально-демографічна. Це найефективніша методика просування продукту, що застосовується, найчастіше, в соціальних мережах. Таргетинг в Інстаграм або Вконтакте дозволяє представити продукт на основі списку груп, розділу «інтереси» і так далі. Особисті акаунти потенційних клієнтів дозволяють визначити стать, вік, статус, бажання, та інші параметри.
  4. Поведінкова. Пропозиції надходять споживачеві на основі його активності в мережі. Наприклад, якщо ви недавно шукали інформацію про гарячі тури в Єгипет або про віддалену роботу, ви зможете побачити в блоках саме ці запити. Такі оголошення можуть відображатися на різних порталах довгий час після того, як ви почали шукати ту чи іншу інформацію.

Використовуючи всі перераховані вище методи, ви зможете раціонально використовувати витрати і отримувати при цьому максимальну вигоду. Сьогодні таргетинг аудиторії активно застосовується у формуванні контекстної реклами (PPC), пошукових системах, банерах і соцмережах. Всі ці сервіси надають можливість задавати всі потрібні параметри для проведення відбору споживачів з урахуванням їх інтересів. Налаштування таргетингової реклами також здійснюється за запитами, місцями знаходження (географічний), інтересами, країнам і мовам.

Особливості налаштування

Найбільшою системою пошуку і майданчиком для таргетингу є Google. Система надає величезні можливості для просування товарів. База в мережі налічує понад 2 млн. сайтів, що забезпечує широке охоплення цільової аудиторії. Налаштування таргетингової реклами починається з визначення аудиторії. Рекламодавець повинен визначитися з тим, які типи відвідувачів будуть включені в його список. Для кожного типу створюється окремий маркетинговий лист. Завдяки цьому здійснюється сегментація потенційних клієнтів з розрахунком коштів для кожної групи окремо. В такому випадку кошти розподіляються на кожну групу за ступенем важливості. Щоб користувач перейшов на ваш вебсайт, потрібно підібрати відповідний формат піар-повідомлення. Важливу роль відіграють людські емоції, які викликає розміщене оголошення. Саме воно спонукає натиснути на банер і перейти на портал.

Таргетинг у соціальних мережах

З появою соціальних мереж просувати товар стало набагато легше. Адже користувачі самі детально вказують про себе величезну кількість даних, на основі чого успішно налаштовується реклама. Сьогодні великою популярністю користується соцмережа ВКонтакте. У цій системі реєструються люди з різних країн, що суттєво піднімає престиж самої мережі. При цьому, перед рекламодавцем відкриваються такі можливості:

  • вибір оплати (за показ роликів або за кліки);
  • перегляд детальної статистики кожної рекламної кампанії;
  • зміна дизайну або контенту в будь-який момент.

Користувачі соцмереж бачать тільки ті пропозиції, які входять до спектра їхніх інтересів, що дозволяє уникнути нав'язливих пропозицій тих чи інших продуктів. Потенційним клієнтам надається можливість самим контролювати частоту показів (за допомогою кнопок «приховати» або «не показувати це більше»). У мережі Facebook є спеціальна опція, що дозволяє користувачеві зрозуміти, чому він перебуває в таргетованій аудиторії. Особливості просування послуг і товарів у соцмережах полягають у наступному:

  • обмеження по регіону;
  • об'єднання конкретних інтересів;
  • можливість налаштування за особливими параметрами (річниця весілля, день народження, місце розташування та інше).

Таргетована реклама з'явилася практично одночасно з соціальними мережами. Щоб правильно запустити таргет, потрібно розуміти наступні моменти:

  • психологія користувача;
  • вік та інтереси потенційного клієнта.

Звертаючись до нашої компанії, ви можете розраховувати на такі результати:

  • залучення зацікавлених споживачів на сайт;
  • підвищення впізнаваності бренду;
  • підвищення числа звернень за послугами або товаром.

Вартість наших послуг залежить від обсягу виконаних робіт і застосованих маркетингових інструментів. Наші фахівці застосовують цілий комплекс робіт, спрямованих на поліпшення загальної видимості торговельного майданчика і збільшення кількості користувачів.

Що таке ретаргетинг і як він працює?

Ретаргетинг являє собою один з інструментів маркетингу, за допомогою якого залучаються споживачі, які вже взаємодіяли з вашим брендом (відвідування сайту, перегляд товарів, початок оформлення замовлення, пошук через спеціальний фільтр). Суть такої рекламної кампанії полягає в роботі з конкретним сегментом інтернет-користувачів. Ретаргетингова сітка надає такі можливості:

  • стимуляція до повторних покупок або придбань супутніх товарів;
  • відключення публікацій для незацікавлених клієнтів;
  • регуляція грошової ставки за клік;
  • виключення нав'язливості оповіщень.

Для того, щоб переконати зацікавленого в продукті покупця, рекламодавець пропагує свої послуги або товари до тих пір, поки людина не зробить покупку. Суть роботи полягає в прикріпленні до конкретного користувача певного «маячка», за допомогою якого відвідувач бачить тільки спеціально згенеровані для нього пропозиції. В такому випадку, в якості інструментів по залученню виступають текстові оголошення, відеоролики і графічні банери.

Чому саме ADS group?

Якщо ви хочете підвищити впізнаваність своєї компанії, витративши на це помірну суму, ми готові вам у цьому допомогти. Наші фахівці завжди застосовують ефективні маркетингові інструменти, що приносять очікувані результати, а також успішно просувають бренд у всесвітній мережі Інтернет. У число наших компетенцій входить розробка і просування сайтів. Надаємо комплекс послуг у сфері інтернет-піару. ADS group - це найкращий помічник для тих, хто ставить перед собою конкретні цілі і хоче отримати надійний результат. Ми зробимо все необхідне для того, щоб ви стали першими на ринку і зайняли свою нішу в інтернеті. Вирішуємо завдання будь-якої складності: від простих майданчиків для новачків, до впровадження складних рішень у сфері електронної комерції.

На сьогодні ADS group є однією з найбільш стрімко розвиваються web-студій в Україні. З нами співпрацюють великі українські та закордонні портали. Звертаючись до нас, ви можете розраховувати на збільшення зростання продажів при помірних витратах. Наші фахівці використовують найдієвіші інструменти і технології для успішного функціонування сайту в мережі.

Щоб замовити послуги інтернет-маркетингу, зв'яжіться з менеджерами телефоном або відвідайте наш комфортабельний офіс, адреса якого вказана в розділі «Контакти». Ми з радістю відповімо на всі запитання і запропонуємо найвигідніші умови співпраці.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом