×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Стратегії просування в 2018 році: як зробити ваш...

У цій статті команда фахівців IT-компанії ADS group зібрала корисні поради, як вивести ваш ресурс в ТОП і завоювати...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

SEO: НАЙВАЖЛИВІШИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ПРИ БУДЬ-ЯКОМУ БЮДЖЕТІ

Отже, веб-сайт створений, стратегія розроблена, і ви приймаєте рішення вкласти фінанси в просування його в пошуковій ТОП за допомогою SEO. В ідеалі, як обіцяють численні статті в інтернеті і нечесні на руку фахівці, процедура займе всього пару місяців, і ви повністю окупите витрати і завоюєте заповітне місце в першій десятці видачі за основними «ключами». Однак не все так просто, адже з кожним роком пошукові роботи вдосконалюються, збільшується кількість фільтрів, а ваші прямі конкуренти не дрімають і впроваджують нові стратегії в свою діяльність.

Мінімальні терміни просування інтернет-магазину з нуля до перших продажів займає близько півроку. А щоб окупити всі витрати на рекламу, особливо в конкурентних нішах, знадобиться від дев'яти і більше місяців. Також зростають витрати і на мінімальний пакет послуг. Він включає в себе:

  • продумування ручної для користувача структури веб-майданчика та його практичної реалізації;
  • складання та опрацювання семантичного ядра;
  • технічна і зовнішня оптимізація;
  • наповнення корисним і унікальним контентом;
  • удосконалене юзабіліті;
  • аналітика.

Отже, зупинимося на пунктах детальніше. Почнемо з семантики - головна складова в будь-якому просуванні. Вона складається з пошукових слів і словосполучень, які максимально точно характеризують діяльність вашої компанії, товар або послугу, яку ви пропонуєте своїм клієнтам. Від того, чи вірно підібрані «ключі» залежить успішність їх видачі при аналогічному запиті користувачів.


Для більш релевантної видачі пошукові роботи використовують спеціальні метатеги і наявний на сайті текстовий контент. Тобто, коли веб-майстер прописує тематичні теги, пошуковик автоматично «розуміє» про що даний ресурс, щоб потім видавати його юзерам при схожому запиті. Підбирати СЯ необхідно ретельно, особливо це правило стосується інтернет-магазинів, що мають велику кількість сторінок з різною тематикою. Також важливо використовувати синонімічні слова і словосполучення, щоб збільшити відсоток видачі. Наприклад, є категорія товарів «Комплектуючі до комп'ютерів», а можна додатково вписати близькі за змістом словосполучення: «до компа», «до персонального комп'ютера» і так далі. Тобто повинен охоплюватися максимальний обсяг термінів, що характеризують дану продукцію.

Дуже важливо використовувати «ключі» при складанні заголовків N1-N6. Ми рекомендуємо для формування СЯ застосовувати сервіси:

PR-CY;

Ahrefs;

Serpstat;

Semrush;

Google Adwords.

Після повного вивантаження основних запитів можна приступати до угруповання і поділу «ключовиків» по кластерах. При заповненні рядка «meta tags» потрібно взяти тільки частину слів або словосполучень, а не перевантажувати повним об'ємом, інше прописують в заголовках і вставляють в контент.

Приділяємо особливу увагу технічній оптимізації, яка є чи не основою успішного просування. Якщо у вас на сайті є не усунені помилки, то про високі рейтинги можна забути. Чому це так важливо, якщо у вас в наявності суперповезний контент і якісний посилальний профіль? Дуже просто! Не буде успішним ресурс, якщо не працюють основні кнопки «Купити» або «Замовити», повільно завантажуються сторінки тощо. Тобто, в силу вступає поведінковий фактор: навряд чи хтось захоче возитися з погано функціонуючим сайтом, навіть якщо на ньому користувача чекає вигідне рішення його проблеми.

Розглянемо основні моменти, на що потрібно звернути увагу:

  • швидкість завантаження. Вона повинна бути однаковою для мобільних пристроїв і ПК (адаптивний дизайн на допомогу). Чим повільніше завантажується ресурс, тим більша ймовірність, що робот обійде його стороною.
  • вкладення сторінок. Інтернет-магазин, по суті, це великий торговельний інтернет-майданчик. Дуже важливо, щоб користувач міг швидко зорієнтуватися і переходити за категоріями. Вкладеність в першу чергу стосується формування URL сторінки, чим він довший, тим нижче рейтингові позиції.
  • технічні помилки, що призводять до генерації зайвих сторінок. Це логічно, що якщо сайт буде «кишіти» величезною кількістю сторінок з різним URL, але однаковим наповненням і тегами, то за цим автоматично піде песимізація і зниження позицій;
  • помилка 404. Це швидше стосується ситуацій, коли в інтернет-магазині спочатку додають товарну позицію, а потім її видаляють. Цей фактор може істотно зіпсувати ваші рейтинги, оскільки роботи починають підтягувати сторінки у верхній позиції, відзначаючи їх як корисний контент, а при наявності помилки 404, їх рейтинг починає падати. Як вирішення проблеми можна використовувати редирект або спеціальні функції CMS;
  • непрацюючі форми. Відмінний дизайн, ідеально підібрана семантика, відсутність багів - все це не має сенсу, якщо користувачі не зможуть зробити замовлення;
  • наявність файла robots.txt. У більшості випадків торгові майданчики в інтернеті застосовують фільтри для вибору товарів, а вони генерують некоректний URL. Ми радимо все ж закривати в документі цю функцію;
  • карта веб-сайту xml. Її наявність значно спрощує роботу пошукачам, а значить, ваші шанси на заповітний ТОП зростають;
  • структурування даних. Це значно полегшує переходи. Не зайвим буде наявність shema-розмітки.

Тепер зупинимося детальніше на юзабіліті або корисності вашого ресурсу. Якісні налаштування роблять ваш сайт максимально зручним для юзерів. Саме usability може стати вирішальним фактором у підвищенні продажів. Дуже важливо постійно тестувати ресурс і вносити корективи. Важливими факторами, на які варто звертати увагу, є:

  • дизайн. Чим креативніше, зручніше і функціональніше він буде, тим більше користувачів ви зможете залучити. Але не варто занадто мудрити і перевантажувати його величезною кількістю банерів, кнопок, а головне - не грайте зі шрифтами. Чим лаконічніший веб-дизайн, тим він привабливіший в очах користувачів;
  • структура. Чим вона зрозуміліша для юзерів, тим вища довіра до вас з боку аудиторії. Велика кількість переходів тільки заплутає і викличе бажання закрити вкладку браузера з вашим сайтом;
  • детальна інформація про компанію та контакти. Логічно, що навряд чи хтось захоче замовити послугу або продукцію в магазині, про який нічого не відомо.

Ще одні важливі моменти, від яких залежить ваш успіх:

  1. Простота використання. Тобто користувачеві має бути зрозуміло, як здійснювати переходи за категоріями, де заповнити форму замовлення, як зв'язатися з менеджером і так далі.
  2. Дизайн, що запам'ятовується. Експериментуйте і знаходите якісь унікальні фішки, цікаві варіанти оформлення і так далі.
  3. Задоволення запитів користувача. Дуже важливо правильно заповнювати картки товарів, детально прописуючи всі характеристики, щоб користувач бачив у них вирішення проблеми, наприклад, купівлю автомобільних запчастин. Важливу роль зіграють якісні та детальні фото.
  4. Дуже важливо розуміти свою аудиторію, а також вивчати своїх прямих конкурентів, щоб зрозуміти, чого не вистачає вашому сайту.

Про важливість заповнювати ресурс корисним і якісним контентом сказано чимало. Якщо коротко і в двох словах, то головними вимогами є:

  • актуальність інформації;
  • унікальність. Ніхто не захоче читати копіпаст, та й пошуковики швидко вирахують такий контент, і значно знизять позиції ресурсу;
  • грамотність. Тут все логічно. Граматичні та грубі стилістичні помилки знизять довіру до бренду;
  • зрозуміло подана інформація. Не потрібно перевантажувати користувача великою кількістю спеціальних термінів;
  • адаптованість до основних ключів. Тест не повинен братися навмання, його необхідно приурочити до певної продукції і включити в нього тематичні ключові слова, щоб пошукові машини змогли їх упізнати за запитами.

Щоб зрозуміти, наскільки ви впоралися із завданням, пройдіться по кожному пункту і оцініть ресурс. Це допоможе дізнатися, чи готовий майданчик зіткнутися з конкуренцією в мережі.

У текстах не повинен звучати прямий заклик «Купити» - це відлякує споживачів. Потрібно обережно завуалювати цей посил, щоб, в першу чергу, зацікавити споживача. Це може бути огляд новинок, порівняння з іншими аналогічними продуктами. Крім текстових варіантів в якості корисного контенту може бути навчальне відео, презентація у вигляді слайдів і так далі. Щоб зрозуміти, наскільки це буде актуально, необхідно попередньо вивчити аудиторію.

Щоб вийти в ТОП, особливо, якщо ваша бізнес-ніша має велику кількість конкурентів, необхідно розробити якісну стратегію просування. Всі інструменти повинні використовуватися в комплексі.


УНІКАЛЬНА ТОРГОВА ПРОПОЗИЦІЯ - СЕКРЕТ УСПІШНИХ ПРОДАЖІВ

Обійти конкурентів, підвищити відсоток продажів і увійти на пошуковій Олимп допоможе унікальна торгова пропозиція. Отже, УТП - це один з найпотужніших маркетингових інструментів. Його основний посил: яку вигоду отримує клієнт, якщо скористається вашими послугами або придбає продукцію. Тут не працює класична реклама, а тільки конкретика в фактах і цифрах.

Якщо ви будете застосовувати такий підхід на практиці, то це допоможе:

  • визначити головних конкурентів;
  • вигідно виділити продукт серед аналогічних пропозицій;
  • завоювати увагу потенційних споживачів;
  • підвищити результативність реклами.

УПТ буває справжнім і помилковим. І нехай назви вас не лякають; будь-який з цих методів відноситься до «білих» способів впливу на аудиторію. У першому випадку, необхідно продемонструвати реальні якості продукції або послуги, яких немає у ваших конкурентів. Помилкове полягає в гіперболізації отримуваних переваг. Для цього трохи перебільшуються вигоди. Наприклад, у всіх серйозних компаній є можливість повернення товару в разі шлюбу або невідповідності побажанням клієнта протягом певного часу. Це варто трохи прикрасити, використовуючи гру слів. Тут працює свого роду психологічний фактор. Гарантоване повернення грошей - це обіцянка в 99% відіграє позитивну роль і підвищує рівень довіри до вас.

Однак, важливо не тільки розписати ваш бренд з позитивного боку, а й продемонструвати реальні переваги співпраці. Тобто, вам необхідно для початку вивчити потреби цільової аудиторії, а потім розробити чинну стратегію. Вона повинна включати в себе наступні блоки:

  1. Сегментація ЦА. Розбиваємо ваших потенційних клієнтів на окремі блоки за параметрами: гендер, дату народження, середній дохід, захоплення і так далі - те, що є основоположним для вашої послуги або продукції.
  2. Вивчення «болів» споживачів. У цьому допоможуть опитування і докладний психологічний аналіз.
  3. Позиція. На основі отриманих даних, потрібно визначити, яка саме властивість допоможе вирішити проблеми клієнтів.


Визначаємо вигоди для споживачів.

Важливу роль відіграє і творчий підхід до справи. Дещиця креативу і гумору ще нікому не завадила. Наприклад, компанія «Little Miss Matched» випустила набір з трьох шкарпеток, щоб вирішити проблему вічно втрачається з пари виробу. Недоліки можна перетворити на гідності, наприклад, якщо ви займаєтеся продажем швидкопсувних продуктів (молочна продукція, дитяче харчування і так далі), то підкресліть їх натуральність і відсутність канцерогенів, що збільшують термін збереження.

А тепер коротко підіб'ємо підсумки:

  • приділяйте увагу тільки реальним проблемам вашої аудиторії, інакше ви ризикуєте «пролетіти повз каси»;
  • креативність у розумних межах. Знайдіть свій унікальний спосіб презентації продукції;
  • використовуйте гарантії, щоб підвищити довіру до вашої компанії.

ЩО ТАКЕ SMM І З ЧИМ ЙОГО «ЇДЯТЬ»?

SMM (Social Media Marketing) - це один з найбільш ефективних і популярних інструментів. За допомогою соціальних мереж залучаються користувачі на ваш сайт. Цей метод стосується «ненасильницьких» способів впливу на цільову аудиторію. Він передбачає застосування не тільки сучасних технологій, а й психологічних факторів, за допомогою яких збуджується інтерес до бренду, товару або послуги.

Хоча багато власників бізнес-проектів в інтернеті вважають цей інструмент дещо нестандартним, але досить перспективним і прибутковим. В першу чергу, цей метод не вимагає великих фінансових вкладень, що позитивно відбивається на вашому бюджеті. До того ж будь-яку бізнес нішу можливо підлаштувати під концепцію соцмереж.

Як базу використовується унікальний і цікавий контент, запуск таргетованої реклами і залучення передплатників на ваш аккаунт. Як допоміжні інструменти йдуть відгуки на форумах, проведення конкурсів та аукціонів, тематичних опитувань тощо. Все це формує зацікавленість аудиторії і, як наслідок, залучення нових покупців, і підвищення доходу. Однак, даний канал не гарантує сьогочасного підвищення продажів, а тільки наводить потенційних покупців і формує позитивний імідж компанії. Передплатник самостійно вирішує, чи здійснити покупку або скористатися пропонованими послугами.

Отже, соціальні мережі допомагають просунути ваш бізнес і обійти конкурентів. Основна мета СММ - надання впливу на людей, враховуючи їх вікові та гендерні особливості. При цьому потрібно враховувати, що будь-який майданчик має свої особливості, і необхідно індивідуально підбирати план стратегії для просування певної ніші послуг і товарів в Instagram, Facebook і так далі.

Збільшити популярність свого бренду або ТМ в соціальних медіа важливо не тільки новачкам і представникам малого і середнього бізнесу, а й великим компаніям, які вже давно існують на ринку і вже встигли завоювати свою аудиторію. Це допоможе не тільки підвищити рейтинги, а й налагодити контакт зі своїми прямими споживачами.


Отже, СММ-просування допоможе вам:

  • зацікавити клієнта, продемонструвавши йому свою корисність і ненав'язливо підвести до здійснення покупки або скористатися послугою вашої фірми;
  • отримати більше трафіку на веб-сайт;
  • підвищити рівень лояльності;
  • поліпшити імідж торгової марки або бренду, збільшивши його впізнаваність на ринку;
  • виявити основні потреби та «болі» аудиторії на основі отриманого зворотного зв'язку.

Якщо ви вже давно на ринку і у вас досі немає розкручених акаунтів, то ви втрачаєте близько 40% потенційних клієнтів. Вся справа в тому, що зараз більшість людей звикли здійснювати покупки через інтернет, щоб не витрачати свій час. А де найшвидше розлітається інформація? Правильно, в соцмережах за допомогою репостів, таргетованої або реклами в популярних спільнотах або особистих акаунтів в Інстаграмі.

Грамотне просування вирішує завдання:

  • створення та розвитку тематичного сполучення всередині конкретної соціальної мережі;
  • залучення трафіку за допомогою реклами та промо-постів;
  • продажу продукції серед ваших передплатників;
  • отримання зворотного зв'язку за допомогою відгуків;
  • індексації пошуковими роботами для видачі веб-сайту групи (цю функцію виконують грамотно підібрані теги).

Успіх бізнесу багато в чому залежить від вірусності. Алгоритм простий: ваш підписник поставив «лайк» або зробив репост на свою сторінку, його побачили «друзі» і процес запустився. Це дуже зручно, якщо ви презентуєте новий продукт, влаштовуєте зустріч і так далі. Тому дуже важливо звертати увагу на якість контенту. Він повинен заманювати і збільшувати інтерес аудиторії, щоб хотілося цю новину репостнути. Багато хто йде на хитрощі у вигляді гарантованої знижки при здійсненні покупки, якщо фоловер натиснув кнопку «розповісти друзям». Це ще один спосіб збільшити вашу аудиторію і популярність в соціальній мережі.

Для початку, після реєстрації, необхідно створити красиву «обкладинку» і грамотно оформити вашу групу. Не варто нехтувати послугами професійних веб-дизайнерів, які зможуть створити привабливий банер і так далі. Не ігноруйте графу «Опис». Інформація повинна бути подана стисло, але чітко відображати вашу діяльність. Буде не зайвим, якщо ви дасте пряме посилання на ваш сайт, блог і так далі. Це приверне до вас увагу, а також підвищить довіру, якщо ви займаєтеся продажами послуг або продукції.

Звертаємо увагу на контент. Як вже зазначалося вище, він повинен зацікавлювати користувачів і спонукувати їх співпрацювати з вами. Для цього потрібні цікаві теми, іноді навіть конфліктні, наприклад, порівняння між собою декількох продуктів і так далі. «Підігріти» інтерес допоможуть промо-акції, конкурси, а також бонусні пропозиції. Все це в сукупності допоможе не тільки розширити вашу ЦА, а й утримати «старих» фоловерів.

Щоб швидко розкрутити акаунт багато хто вдається до досить сумнівних методів: накрутка «лайків» і передплатників. Це застарілі способи, які приваблюють тільки «ботів». У підсумку ви отримуєте групу з «мертвою» аудиторією, що загрожує отриманням бану. Ми ж рекомендуємо використовувати більш чесні шляхи, які вимагають фінансових вкладень, але при цьому мають досить високий відсоток віддачі. Ефективно працює просування за допомогою не тільки таргетирвоанної реклами, а й співпраця з популярними блогерськими акаунтами. Ви вибираєте людину, яка завоювала популярність у своїй цільовій аудиторії, потім пропонуєте розмістити у себе пост, що рекламує продукцію, ваш бренд, послуги та інше. Вибір повинен відповідати основній тематиці. Дуже актуально для продажу косметики, так як зараз в тренді б'юті-блогери, які зможуть вигідно представити продукт і зробити на нього хвалебний огляд, що позитивно позначиться на майбутніх продажах.

У вашому арсеналі велика кількість інструментів, що допомагають просунути бізнес і обійти конкурентів. Ще одним плюсом є те, що в соцмережах «мешкають» люди різного віку, що дозволяє краще сегментувати аудиторію і розробити різну тактику рекламування продукції для молоді та користувачів більш зрілого віку.

Ми ще раз акцентуємо увагу, що інструменти СММ працюють тільки в тому випадку, якщо у вас є «жива» аудиторія. Тому спільноти з великою кількістю передплатників не завжди є показником хорошого результату. Хоча багато нечесних фахівців, щоб продемонструвати ефективність своєї роботи, «накручують» ботів. Як вже писалося вище, такі методи можуть призвести до лазні і до зайвих фінансових розтрат, які не виправдаються на практиці.


За допомогою інструментів СММ можна вирішувати досить специфічні завдання, включаючи відбудову від конкурентів у певній ніші бізнесу, а також поліпшити репутацію компанії. Соціальні мережі допоможуть отримати швидкий зв'язок з аудиторією, щоб вам було легше розробити діючу стратегію і поліпшити якість послуг.

E-MAIL-МАРКЕТИНГ: КОРОТКО ПРО ВАЖЛИВЕ

Якщо ви хочете вивести ваш бізнес на високий рівень і взаємодіяти зі своїми клієнтами через всі доступні канали зв'язку, тоді ми рекомендуємо вивчити питання E-mail-маркетингу. Електронні листи - це потужний інструмент, здатний підвищити ваш дохід більш ніж на 20%. Правильно налаштована розсилка не осідає в папці «Спам», а знайомить вашу аудиторію з брендом, новими товарами, акційними пропозиціями і так далі. Це сприяє підвищенню довіри і стимулює інтерес краще, ніж будь-які рекламні презентації.

Ось основні причини, чому варто включити цей інструмент у свою стратегію просування:

  1. Невисока вартість порівняно з аналогічними рекламними каналами;
  2. «Підігріває» майбутніх клієнтів і стимулює на повторні покупки;
  3. Ненав'язливо підштовхує споживачів до активних дій;
  4. Формує лояльність і будує довірчі взаємини;
  5. Оперативно інформує споживачів;
  6. Підвищує відсоток повторних звернень.

Однак, успішність цього методу залежить від того, наскільки правильно підібрана стратегія і чи відповідає вона потребам покупців. Фахівці відзначають, що багато бізнесменів вважають, що масові розсилки і E-mail-маркетинг - синоніми. Однак, це абсолютно не так і цей міф може зіпсувати ваші відносини з клієнтами, сильно знизивши ваші рейтинги. Необхідно розуміти, що така розсилка використовується виключно для «підігріву» ЦА і підвищення впізнаваності бренду. Листи не завжди повинні носити нав'язливий характер. Це можуть бути огляди, корисні поради, запрошення на безкоштовні вебінари тощо. Якщо у вас з'явилася нова стаття в блозі, то сміливо відправте на неї посилання. Щоб потрапити в «яблучко» приділяйте увагу сегментації аудиторії (стать, вік, локація, інтереси) і тільки в такому випадку пропонований контент матиме успіх.

Наступним кроком стануть тригерні листи. Вони відправляються автоматично у відповідь на вчинену дію - перехід за посиланням, перегляд відео та інше, купівля товару. А щоб інтерес споживача не знизився, йому через якийсь час приходить знову лист зі спеціальною пропозицією. Це може бути знижка, який-небудь бонус; загалом, все, що здатне підштовхнути його до нових цільових дій. Їх кількість може бути необмежена, це залежить від обраної стратегії.

До них належать:

  • привітання;
  • кинутий перегляд або кошик;
  • різні вітання;
  • необхідність підтвердження передплати;
  • відкликання.

Фахівці відзначають, що в комплексі з регулярними масовими промо-розсилками можна в кілька разів збільшити свій дохід.

Ще одним інструментом є Push-повідомлення. Термін означає невеликі інформаційні вікна, що спливають на екрані. Вони можуть бути:

  • браузерними;
  • мобільними.

Основною перевагою інструмента є високий відсоток підписок. Тобто, користувач бачить запит саме в той момент, коли проявив активний інтерес до пропонованого ресурсу.



Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом