×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Вартість реклами в інтернеті -...

Якою буде вартість реклами в інтернеті в Україні залежить від різних показників. Має значення ніша, де ведеться бізнес, а також наскільки велика конкуренція в обраному напрямку...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Вартість реклами в інтернеті - Україна

Правильно налаштована рекламна кампанія, що проводиться в інтернеті, може принести дуже хороші результати: значно збільшити трафік і продажі, забезпечити стабільне зростання доходів - і виправдає кожну вкладену копійку. Якою буде вартість реклами в інтернеті в Україні залежить від різних показників. Має значення ніша, де ведеться бізнес, а також наскільки велика конкуренція в обраному напрямку діяльності. На додачу важливі і завдання, які реклама повинна вирішити.

Коли вигідно розвивати рекламу в інтернеті

Рекламувати посередникам інтернету вигідно, якщо поставлена мета:

  • просувати новий продукт, товар, послугу;
  • вивести на ринок новий бренд;
  • знайти партнерів по бізнесу;
  • поліпшити продажі.

Надійними каналами для досягнення поставлених цілей служать: пошукові системи Яндекс. Директ і Google AdWords, соціальні мережі Facebook і Instagram, YouTube-канал. Розміщена тут інформація дозволяє через короткий час після запуску рекламної кампанії отримати нових відвідувачів; налаштувати рекламу більш точково, враховуючи особливості цільової аудиторії (географічне положення, час перебування в мережі, статеву приналежність, соціальний статус та інше). Найбільш популярні види - контекстна і банерна. Вони вигідні тим, що підприємець може з урахуванням своїх можливостей, встановити обмеження щодо бюджету і вартості одного кліка/переходу на сайт. Чим приваблива кожна, розберемо далі.

Скільки коштує контекстна реклама

Контекстна реклама - це текстове повідомлення, яке розміщується в пошукових системах і демонструється за відповідними запитами користувачів. Вона допомагає збільшити конверсію сайту (користувач, перейшовши на сайт здійснив дію: підписався, купив), залучити цільову аудиторію, гарантуючи її якість, оскільки показується тільки зацікавленим користувачам. Реклама в пошуковиках відрізняється прозорістю аналітики. Визначити, наскільки ефективно вона працює легко. Для цього достатньо:

  1. увійти в обліковий запис;
  2. відкрити «кампанії»;
  3. Клацнути на «Ключові слова».

Зможете дізнатися, як відгукуються юзери на ваші ключовики, чи потрібно коригування. Замовник має право самостійно визначити число показів на день і встановити ліміт на витрачувані фінанси. Плата вноситься тільки за клік, без урахування показів. Щоб розрахувати вартість реклами в інтернеті на Google AdWords необхідно знати, у скільки обходиться середня вартість кліка, скільки використовується ключових слів, як часто клікаються дані ключовики, який в обраній сфері діяльності CTR. Припустимо: один клік обійдеться в 20 центів, CTR становить 20%, обсяг пошуку (скільки разів на місяць затребувані запити щодо вашої рекламної кампанії) дорівнює 1000. У результаті за 100 кліків доведеться заплатити 20 доларів США. Але це орієнтовні цифри, оскільки все може змінитися. Запити користувачів можуть збільшитися або знизитися, величина CTR теж не є константою. Контекстна реклама вимагає постійної уваги від рекламодавця. Необхідно відстежувати розміри ставок, завантажувати нові оголошення, тримати на контролі появу реклами конкурентів.

Ціна банерної реклами

Реклама медійна або банерна просуває товар або послуги, використовуючи графіку і текст. Частіше застосовується інтерактивний варіант, що дозволяє перейти на сайт в результаті кліка по банеру. Яскраве зображення притягує погляд, запам'ятовується і веде користувача на потрібний інтернет-ресурс. Розміщувати медійну рекламу вигідно на сайтах, які мають спільні позиції з продуктом, що просувається. Серед її достоїнств:

  • велике охоплення користувачів, якщо обрано відповідний майданчик;
  • простота управління. Всі зміни дозволяється вносити в режимі реального часу;
  • стежити за зростанням числа зацікавлених відвідувачів можна онлайн;
  • з перших хвилин після опублікування, з'являються нові відвідувачі.

Однак вибираючи найбільш відповідний для конкретної рекламної кампанії вид просування, слід врахувати і недоліки. Це досить витратне задоволення. Картинка може швидко набриднути, а преображення потребує додаткових вкладень. На вартість розміщення реклами в інтернеті вплинуть якість дизайну банера, ефективність поєднання графіки і тексту, зацікавленість користувачів у пропонованому товарі/послузі/бренді, своєрідність цільової аудиторії, на яку вона спрямована. Якщо все правильно спланувати, вкладені фінанси окупляться з лишком. Оплата медійної реклами йде за клік або 1 000 демонстрацій. Все залежить від поставленої мети. Хочете збільшити продажі - робіть ставку на покази. У ціну банерної реклами, крім розробки, входить налаштування і супровід, оплата кліків та інше.

Вигідна співпраця з ADS group

Налаштувати банерну або контекстну рекламу можна самостійно. Для цього достатньо зареєструвати акаунт в Google, отримати доступ до налаштувань кампаній, перейти «Створення групи оголошень», відкрити «Створення оголошень», клікнути «Додати ключові слова до оголошення» і так далі за інструкцією. Але оскільки «розумні герої завжди йдуть в обхід», телефонуйте і ми виконаємо всю роботу за вас: розробимо, налаштуємо, запустимо, будемо вести. Ви отримаєте вчасно звітність, яку проведемо за допомогою Google Analytics і Яндекс.Метрика. Гарантуємо 100% приплив зацікавлених передплатників і розвиток бізнесу в системі e-commerce, чому свідчення наші успішні проекти.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом