×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

SMM - просування в соціальних...

Сьогодні ігнорувати світову павутину для досягнення успіху в бізнесі ніяк не можна. Саме тут «мешкає» велика частина потенційних...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Сьогодні ігнорувати світову павутину для досягнення успіху в бізнесі ніяк не можна. Саме тут «мешкає» велика частина потенційних споживачів. Щоб дізнатися, як збільшити прибуток, пропонуємо статтю: «SMM - просування в соціальних мережах». Це вже не новий тренд, а швидше обов'язковий атрибут рекламної кампанії. Знехтувати таким інструментом - означає позбавити себе левової частки аудиторії.

Здається, що може бути простіше SMM. Адже всього-то створюється група, наповнюється різними «мемчиками», «корисними» статейками і весь час згадується товар, що просувається. Але з таким підходом, ви так і залишитеся на задвірках рейтингу, і ваші старання будуть цікаві тільки друзям і найближчому оточенню. Для масштабних цілей знадобиться грамотний SMM-фахівець, який «собаку з'їв» на такому піарі, має готові кейси і допоможе вийти в ТОП у будь-якій сфері: будь то послуги краси, продаж продукції або інфобізнес.

У чому перевага?

Маркетинг у соціальних мережах дозволяє встановити більш тісні зв'язки з потенційними замовниками. Залишилися в минулому дійсно унікальні продукти, у яких немає аналогів. У століття конкуренції потрібно пропонувати людині щось натомість, щоб утриматися на плаву. Головним завданням рекламника є залучення якомога більшого числа передплатників, а також переведення їх з розряду фоловерів (послідовників) у покупців.

Для цього застосовується три інструменти:

  • Розвага;
  • Комунікація;
  • Інформування.

Таким чином, підтримуються неформальні взаємини, створюючи позитивну репутацію бренду. І в такому випадку зовсім не потрібно пропонувати надприродну продукцію, достатньо лише зацікавити.

  1. SMM просування має ряд переваг:
  2. Порівняно низькі фінансові витрати;
  3. Пристойне охоплення;
  4. Немає відчуття нав'язливості;
  5. Вірусний ефект.

Але не одним спілкуванням і завоюванням довіри славиться цей метод. Якщо правильно налаштувати алгоритми, то можливо і продавати. А значить, підвищиться трафік основного веб-сайту.

Визначаємо головні цілі

Просування в соціальних мережах, як і будь-яка інша піар-кампанія, починається з визначення стратегії. Помилково вважати, що вона полягає тільки в «набиванні» передплатників. Неактивна і незацікавлена аудиторія не принесе користі, а тільки осяде мертвим вантажем. До того ж більшість будуть звичайними ботами, таким чином продати товар неможливо.

Існує два основних напрямки:

  • Економічне;
  • Комунікативне.

Перше полягає в підвищенні прибутку фірми і зниження витрат на інші альтернативні маркетингові атрибути. Також, даний напрямок впливає і на завоювання ринку, особливо, якщо бренд молодий. Просування в соціальних мережах полягає в інформуванні та в отриманні зворотного зв'язку. До речі, не завжди відгуки позитивні, потрібно навчитися вирішувати подібні проблеми - сприяє лояльності.

Підбираємо соцмережу

Грамотний SMM-менеджер знає, як працювати з тими чи іншими інструментами і підкаже, яка соцмережа підійде для конкретного проекту. Але не можна відразу вгадати, що дасть максимальний ефект - потрібні тести. В першу чергу визначається ЦА для певної ніші. Враховуються такі фактори:

  • Пол;
  • Вік;
  • Місце проживання;
  • Інтереси.


Обов'язково слід враховувати вище перераховані особливості, щоб не проводити безліч марних дій.

Просування групи в «Вконтакте» орієнтоване на широку демографію і вікову градацію. Ідеально для публікації контенту всілякої спрямованості. Але через широку популярність мережі тут значна кількість конкурентів. І навіть не завадило блокування порталу на території України.

SMM в Інстаграмі вже відвоювало рейтингові позиції. Саме там величезний потік можливостей і майбутніх покупців. Але стратегію потрібно розробляти більш ретельно, адже Інста, в основному, орієнтована на красиві і кидкі фото, а також на короткі відео. Тому й опис зобов'язаний бути коротким, ємним і чіпляючим. Звертаємо увагу на хештеги. Зараз є спеціальні онлайн-сервіси, що демонструють найбільш запитувані і ТОПові напрямки. Просування Instagram ідеальне для V2S (бізнес для споживача), що зараз на вершині трендів.

Facebook зібрав більш платоспроможну ЦА, і це один з кращих майданчиків, що продають. Якщо хочете розширюватися, то тут прямий вихід на міжнародний ринок. Але ціни на послуги відповідні, якщо порівняти просування Вконтакте і в FB. Слід заздалегідь обміркувати бюджет для запуску масштабної кампанії.

Twitter не вважається найкращим серед «продажників». Він швидше інформативний і використовується для перенаправлення на інші ресурси. Більшість обходять його стороною або застосовують як додатковий прийом. Спілкування тут ведеться в офлайні і не потрібно витрачати купу зусиль, щоб налагодити комунікативні канали.

«Однокласники» зручні тим, що якщо фоловер поставить «Клас» до повідомлення, то він автоматично поділиться ним з «друзями». Тому просунути проект тут можливо за рахунок цікавої інформації, вдалих картинок і підібраної тематики. А ось розкрутка Інстаграм вимагає ще тих «танців з бубнами».

«YouTube» підходить далеко не всім. Тут доведеться знімати багато відеоконтенту, і він повинен відповідати запитам, бути залучаючим і так далі. Для цього використовується сучасна техніка для зйомки, обмірковуються сценарії оглядів, пишуться грамотні тексти. Загалом, все, щоб зацікавити і перенаправити на інший ресурс. Багато хто вдається до допомоги професійних блогерів.

Створюємо топовий контент

Отже, без грамотного наповнення каналу всі зусилля і витрати будуть марними. Пам'ятаємо, що кінцева мета - стимулювати здійснення покупки або замовлення послуги. Рішення має виходити від самого об'єкта, а не від кількості нав'язування і демонстрації. Щоб досягти результату:

  1. Брендуємо. Все, що було реалізовано: будь то комерційні зображення або ролик, робимо впізнаваним. Використовуйте свій індивідуальний логотип;
  2. Броський дизайн. Оформлення має «чіпляти». Фахівці працюють з різними редакторами, щоб пост виглядав професійно;
  3. Текст, що продає. Не потрібно надто захаращувати довгими статтями. Достатньо обійтися коротким змістом, але якщо бажаєте, щоб був представлений максимальний обсяг інформації, то перенаправте користувача на корпоративний блог або на розгорнуту новину на сайті;
  4. Пропонуйте навчання або якусь корисну «фішку»;
  5. Відкриваємо коментарі, щоб налагодити «живий» контакт;
  6. Обов'язково займіться плануванням. Залежно від потреб публікуємо раз або два на добу; не забуваємо про прайм-тайм, коли відвідуваність на піку.

Все просування в Інстаграм або в іншій мережі буде марно, якщо не продумана тактика, не прораховані всі ходи. Звичайно, в процесі вносять корективи, але спочатку потрібно представити базу замовнику.

Які методи існують?

Основні інструменти ділять на три класи: білі, сірі і чорні. Останні два професіонали не використовують. Вони тільки шкодять, знижують конкурентоспроможність торгової марки і дають конкурентам більше можливостей, щоб зіграти проти вас. Якщо ви хочете, щоб все було по-чесному, то знадобляться грошові вливання, інакше не має сенсу запускати кампанію.

Найпопулярнішим у СММ вважається рекламування в спільнотах або приватних розкручених акаунтах, а ще таргетинг. Конкретно другий варіант зараз набрав величезну кількість «за». Його налаштування дозволяє залучити тільки певних людей і без вірусного нав'язування. Мінус - висока вартість. Якщо щось простіше, то закупівля постів у сторонніх тематичних спільнотах буде досить доречною. Робиться це через біржу або обговорюючи з адміністраторами. Для Інсти актуально піарити в уже перевірених акаунтах.

Проведення розіграшів і конкурсів - часто застосовуваний спосіб. СММ-менеджер стежить за останніми тенденціями, пропонуючи всілякі креативні варіанти. Підсумок: масштабується охоплення, а витрати мінімальні. Це може бути подарунок, підписка на семінар або знижка.

Наступним у списку йде СЕО. Завдання SEO-фахівця полягає в підборі актуальних ключовиків, щоб вас могли швидко знайти, навіть пошукові роботи. Адже за деякими комерційними запитами відразу пропонується перейти в соцмережу.

Не варто скидати з рахунків і крауд-маркетинг. Але його треба обережно і ретельно опрацьовувати, щоб не перемудрити. Головне, не «спамити» в коментарях, а робити все природно і невзначай. Відмінно діє при написанні порівняльних оглядів техніки.

Накрутка ботами і массфолловінг відносяться до «тіньової» сторони. Вони доцільні у випадку, якщо фінансування мінімальне. Решта відноситься до незаконних способів, і їх навіть не станемо розглядати.

Висновки

Якщо вам потрібне якісне СММ-просування, то звертайтеся в IT-студію «ADS group». Ми розробимо для вас індивідуальну тактику розкрутки, що відповідає вимогам обходу конкурентів. Наш досвід роботи в даній сфері 7 років. За цей час була сформована команда фахівців, є дієві кейси. Звертайтеся за подробицями до менеджерів у телефонному режимі. Вони розкажуть всі деталі і призначать особисту зустріч в офісі для бесіди.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом