×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Скільки коштує...

Скільки коштує SMM просування? На ціну СММ просування впливають напрямок бізнесу, особливості ЦА, наскільки популярний товар і послуга, чи знайома аудиторія з рекламованим...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Соціальні мережі - найпотужніший інструмент для привернення уваги користувачів до бізнесу, що розвивається в інтернеті. Ігнорувати цей канал нерозумно, тому питання, скільки коштує smm просування, не повинно головувати. Набагато важливіше правильно налаштувати роботу в Instagram, Facebook, Twitter, YouTube.

Як визначити цілі, розставити пріоритети, прикинути ефективність результату, в яких напрямках вести роботу - знають фахівці ADS group і готові поділитися досвідом.

Без стратегії успіху не досягти

Social Media Marketing (SMM) починається зі стратегії. А для цього необхідно провести глибокий аналіз можливостей пропонованого продукту на ринку. Знати, чи обговорюється він в мережі, як оцінили користувачі. На основі отриманих відомостей можна буде скласти портрет потенційного споживача. Далі потрібно вивчити своїх конкурентів і якомога ретельніше. Наступний етап - підготувати УТП (унікальна торговельна пропозиція). Це допоможе виділитися на тлі конкурентів і привернути до себе увагу цільової аудиторії.

Залишилося визначити формат спілкування з передплатниками:

  • Комерційний. Пропонуєте товари або послуги на продаж
  • Інформаційний. Привертаєте увагу цікавою і корисною інформацією, намагаючись розташувати користувачів до свого підприємства. Добре, якщо інформація буде взаємопов'язана з напрямком бізнесу. Наприклад, пропонуючи спортивні товари, можна розповідати про значущі спортивні досягнення, історію розвитку спорту
  • Експертний. Публікація матеріалів, які допомагають користувачеві зорієнтуватися у виборі.

Залишилося зайнятися візуальним сприйняттям бізнесу, що просувається. Необхідно підготувати шаблони для публікацій, створити аватарки з використанням кольорів компанії, логотипу. Щоб у потенційних клієнтів не виникало проблем з пошуком вашої групи в соцмережі, не варто мудрувати з назвою. Все має бути просто і зрозуміло з першого прочитання: використовуйте власний бренд і основний ключовий запит.

Як працювати з Facebook

Фейсбук залишається найпопулярнішим соціальним майданчиком серед користувачів України. На її прикладі розберемо, як працює СММ просування.

Основні користувачі тут молоді та платоспроможні. Охоче роблять покупки, не виходячи зі своєї спільноти. Халявщики, жорстоко присікаються політикою Facebook, що позитивно позначається на торгівлі.

Бізнес-сторінка індексується пошуковими системами, отже, про ваші пропозиції дізнаються не тільки місцеві аборигени, але і прибульці, які шукають подібний продукт в інтернеті.

У мережі люблять і цінують активність. Проводьте конкурси, опитування, квести, акції. Спонукуйте до дій і своїх передплатників. Можна пообіцяти за репост подарунок, знижку за публікацію фото з купленим виробом.

Добре працюють прямі ефіри з представниками компанії, що розповідають про переваги того чи іншого продукту, особливості використання нового пилососа, бензопили або будь-якого іншого товару.

Зростанню відвідувачів багато в чому сприяє вдало обраний хештег, залишений на стіні.

Тут люблять жарти, оригінальні реплики, якими можна поділитися з друзями. Охоче поширять цікаві новини. Створюйте гідний і корисний контент - це зробить вашу сторінку популярною.

Публікувати матеріали потрібно регулярно. Неважливо, будете ви це робити двічі на тиждень або щодня. Головне не обдурити очікування юзерів.

І не забувайте про відеоконтент: фото, невеликі ролики, допоможуть користувачам краще оцінити ваші пропозиції. Публікуйте не тільки файли, пов'язані з пропонованою продукцією, а й оповідають про будні вашого дружного колективу.

Не забувайте спілкуватися зі своїми передплатниками. Швидко відповідайте на запитання. В іншому випадку підписники можуть піти до конкурентів, відчуваючи неповажне ставлення.

Якщо все зробите правильно отримаєте збільшення продажів, збільшення кількості переходів на сайт, підвищення конверсії.

Налагодивши роботу на одному каналі, потрібно переходити до формування груп в інших соцмережах, враховуючи їх особливості. В Інстаграм весь акцент робиться на фотографії. Вони повинні бути унікальні і професійної якості. В YouTube - відео.

Якщо все перераховане вище вам здається непосильним завданням, замовте Social Media Marketing у фахівців ADS group.

У чому наші привілеї

Працюємо за офіційним договором. Кожен клієнт, який звернувся до агентства, отримує персонального менеджера і закріплених за ним фахівців. Вони забезпечують підготовку всього комплексу послуг з розкрутки сайту.

Для успішного просування заручимося підтримкою лідерів думок локального і республіканського рівня в будь-якій сфері діяльності.

Візьмемо на себе турботи щодо зростання регулярних продажів і подальшої монетизації проекту.

Дізнатися орієнтовно, скільки коштує смм-просування, можна ознайомившись з базовими розцінками, представленими на нашому сайті.

Гнучка система співпраці, індивідуальний підхід до кожного замовника дозволяють визначити оптимальний формат дій на досягнення кінцевого результату та формування підсумкової ціни. На неї вплинуть: напрям бізнесу, особливості ЦА, наскільки популярний товар або послуга, чи знайома аудиторія з рекламованим брендом.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом