×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Скільки коштує реклама в...

Маркетологи стали звертати серйозну увагу на Instagram з 2016 року. І невипадково: мережа дає щорічний приріст користувачів. В Україні у неї понад 11 млн передплатників. Це значна цифра, якщо...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Маркетологи стали звертати серйозну увагу на Instagram з 2016 року. І невипадково: мережа дає щорічний приріст користувачів. В Україні у неї понад 11 млн передплатників. Це значна цифра, якщо врахувати, що інтернетом користується 21.4 млн осіб.

Більшу частину аудиторії складає молодь віком 18 - 35 років. А ця аудиторія знаходиться в числі улюбленців маркетологів. Ще одна важлива особливість - серед користувачів переважно жінки. А саме вони здійснюють найбільше число покупок в інтернеті.

Тому реклама в цьому співтоваристві вигідна для будь-якого онлайн-бізнесу. Її успіх можна спрогнозувати, якщо оцінити скільки коштує реклама в інстаграм і який вид найбільш підійде саме вам.

Розбираємося у видах

В Інстаграм дієво працюють такі види реклами: офіційна таргетована, у блогерів і в пабліках:

  • У таргетованої рекламної кампанії багато переваг: швидкий запуск; гнучкі налаштування; комфортне управління; можливість отримувати докладний звіт; всеосяжний контроль за кількістю показів та їх періодичністю. Таргетингом в Instagram можна користуватися навіть у тому випадку, якщо у вас немає свого аккаунта. Щоб долучитися до офіційної реклами, достатньо бути учасником Фейсбук і мати там бізнес-акаунт.
  • Реклама у блогерів хороша тим, що у них вже є аудиторія, яка свято вірять своєму гуру. Їх тренди охоче підхоплюються, до думки прислухаються, намагаються перейняти стиль, манеру поведінки тощо. Важливо вибрати ту публічну персону, чиї шанувальники і передплатники підходять і вам: вкладаються в портрет ЦА. Однак блогери дуже ретельно відбирають пропоновану їм рекламу, можуть і відмовити, запросити занадто велику ціну або проігнорувати запит.
  • Публікуючи рекламу в пабліках, ви не залежите від примх зірки. Головне завдання рекламодавця - знайти той, де дружно спілкується його цільова аудиторія. Яскраве, добре продумане оголошення гарантує безліч лайків. Але ви не зможете прорахувати, скільки отримаєте переходів і постійного трафіку звідси теж чекати не варто. Як тільки оголошення опуститься вниз, спогади про нього зникнуть. І пам'ятайте: учасники пабліків роблять покупки під впливом моменту.
  • Ідеальний варіант - налаштувати комплексну рекламу, але все залежить від фінансових можливостей. Ми підійшли до найцікавішого - скільки коштує реклама в інстаграмі.

Як визначити цінність таргетингу

Скільки доведеться викласти в офіційній рекламі своїх кровних за впізнаваність залежить від багатьох обставин. На кінцеву вартість вплинуть:

  • кількість показів;
  • кількість ЦА;
  • якість самого продукту; інтерес, який він представляє для користувачів.

Тому ціновий діапазон рекламної компанії дуже широкий: хтось платить 1 $ на день, а комусь доведеться викласти 1000 $. Важливий момент: в інстаграмі немає фіксованих цін на просування, точно дізнатися, скільки коштує таргетингова реклама в інстаграм, зможете тільки безпосередньо перед запуском рекламної кампанії.

Зате тут дозволено самостійно визначати свій бюджет на один день і підсумкову суму. Можна відслідковувати зміни безпосередньо при корективах фільтрування. В арсеналі рекламодавця виявиться багато корисних інструментів, що дозволяють зайнятися успішною розкруткою бізнесу:

  • добірка або кільцева галерея. Розміщується одночасно кілька фото або роликів. Вони автоматично перелистуються - ідеальний варіант для онлайн-торгівлі;
  • Stories. Матеріали, що виставляються тут, повинні носити нативний характер, бути доброзичливі до решти контенту і лаконічними;
  • використання відео. Коротенький зв'язковий сюжет про підприємство допомагає залучити користувачів і підвищити їх лояльність;
  • невеликі пости з фото. Це чудова можливість продемонструвати свою продукцію, товар або прорекламувати компанію.

Щоб все перераховане вище мало успіх і викликало позитивну реакцію вашої цільової аудиторії, робити необхідно на професійному рівні: фото і відео яскраві, чіткі, з інтригою; тексти короткі, але чіпляючі. Всі матеріали зобов'язані бути витримані в стилістиці спільноти.

Скільки запросить блогер

Реклама у блогерів коштує дорого, але якщо не мітити в культові фігури, а обмежити уяву регіональними особистостями, у яких передплатників близько 50 тисяч, то можна заощадити і отримати дуже хороший результат. Вартість рекламного поста у блогера з аудиторією від 10 до 30 тисяч послідовників коливається від 10 $ до 35 $.

Ще дешевше обійдеться угода про співпрацю з блогерами-початківцями. Такі охоче беруть рекламні оголошення, можуть погодитися розмістити їх за винагороду у вигляді рекламованого товару.

А ось спільні конкурси або публікації в сторис можуть значно збільшити бюджет рекламної кампанії. Якщо розрахунок не виправдається, потерпите збитки.

Підбирати собі майданчик потрібно обдумано, ретельно перевіряючи цінність місцевих передплатників.

Як оцінити рекламу в пабліках

На ціну впливатимуть настрій власника пабліка, склад цільової аудиторії та настрій передплатників. Так реклама для людей у віці 65 років і більше коштує дешевше, ніж для ЦА від 25 років до 35 років.

У період літніх відпусток вартість знижується, оскільки масово користувачі рідше заходять у мережу. Напередодні Нового року, великих масштабних розпродажів і т. п. вартість публікації злітає.

Пошукати оптимальний варіант для розміщення свого піару вигідно на біржі. Це зручне місце зустрічі для власника онлайн-бізнесу і власника пабліка. Перший може прицінитися і вибрати кращу пропозицію.

А можна безкоштовно?

Виявляється - можна! Оскільки населяюча Instagram публіка молода, вона жадає креативу. Проявіть нестандартний підхід, і вам воздасться:

  • Можна домовитися про спільну рекламу з партнером по бізнесу із супутньої ніші: торгуєте спортивним одягом, домовтеся про крос-маркетинг з продавцем харчування для спортсменів.
  • Організуйте цікавий конкурс з привабливим призом. Запросіть блогера з симпатичною вам аудиторією. Посуліть йому винагороду. Учасникам конкурсу поставте умову: підписатися на вашу сторінку.
  • Взаємовигідний бартер. Запропонуйте зірці інстаграм використовувати ваші товари: носити одяг, аксесуари, користуватися косметикою тощо.
  • Можна вдатися до партизанщини: відправляти послання з рекламною пропозицією в «личку» передплатникам конкуруючої компанії. Заняття трудомістке, але небезнадійне.
  • Підключити автоматизовані сервіси для масслайкінгу і массфолловінгу.
  • Правильно використовуючи можливості Інстаграм: велика аудиторія, переглядають рекламні фото і ролики активно, значний трафік з мобільних пристроїв, гнучкі налаштування таргетованої реклами - зумієте отримати активних передплатників і розвивати бізнес. А вкладені в рекламу засоби окупляться з лишком.

Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом