×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

SEO в кризу - інвестиції в...

У цій статті поговорімо про те, наскільки перспективно SEO у 2020...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Ситуація з коронавірусів стала для багатьох бізнесменів фатальною. Деякі вирішили відкласти просування до кращих часів, але це призвело до того, що навіть самі лояльні клієнти перестали робити замовлення. Не діяти навіть під час економічної кризи для бізнесу загрожує закриттям. Але якщо ви продовжите «добувати» органічний трафік і скоротіть витрати на менш прибуткові канали просування, то вам вдасться обійти конкурентів. А тепер поговорімо про те, наскільки перспективно SEO у 2020 році.

Про антикризові SEO-стратегії


SEO - це довгострокова інвестиція, тому багато підприємців обходять його стороною. А даремно, саме цей канал допомагає в не такий вже і далекій перспективі генерувати дешеві Ліди. Якщо подивитися статистику за період коронавірусу, то ті бренди, які зробили ставку саме на пошукове просування і вийшли в ТОП видачі, і зараз знаходяться чи не на коні. Отже, давайте докладніше розбиратися, чому так.


Якщо ви займалися оптимізацією до кризи, то під час пандемії у вас є всі шанси отримати «гарячий» цільовий трафік. Втім, все залежить від якості роботи. Якщо фахівець враховував всі апдейти пошукових систем, то переживати особливо не варто, навіть якщо позиції трохи просіли після травневого поновлення Гугл. Так, у багатьох бізнес-ніш спостерігалася сильна просадка по позиціях. Особливо це стосувалося сайтів, що надають медичні, банківські, юридичні послуги та деякі інтернет-магазини.


Як ми вже говорили, в кризу саме воно розширюватиме присутність вашого бренду в пошукових системах. Нині багато фахівців радять зосередитися на «вічнозеленому» контенті. За даними експертів, саме в них спостерігається динаміка приросту в 25% в порівнянні з початком року. Але і подієві теми також не втрачають своєї актуальності. Головне, зосередитися на тих питаннях, які найчастіше хвилюють вашу аудиторію.


У 2020 році Гугл робить основний упор саме на контент. Від того, наскільки користувачі будуть зацікавлені у вмісті сайту, залежить ранжування ресурсу в пошуковій видачі. Головне, намацати «больові точки» аудиторії. Тому вивчаємо тренди і тенденції. Тільки таким чином ви зможете отримати більше трафіку на сайт.


При цьому можна робити анонси в соціальних мережах, щоб збільшити охоплення контенту.


До карантину SEO був одним з лідируючих каналів просування, а зараз його популярність зросла в декілька разів. Вся «сіль» в тому, що рекламодавці суттєво скорочують свій бюджет, а продавати продукт треба. Зараз упор робиться на ключові запити з довгим хвостом. Вони не мають високу конкуренцію і спрямовані на покупців, які шукають конкретний товар з метою його придбати, а не просто вивчити характеристики.


Крім того, SEO допомагає збільшити присутність в мобільній видачі. Як показують дослідження, зараз спостерігається сильне збільшення мобільного трафіку. Щоб знайти продукт на смартфоні, більшість споживачів звертаються саме до пошуковиків.


Популярність контекстної реклами падає, бо користувач спочатку хоче вивчити сайти продавців, які перебувають в ТОП-10.На думку більшості людей, саме там знаходяться надійні і авторитетні магазини і компанії, що надають послуги.


Також SEO допомагає поліпшити репутацію вашої компанії. Якщо ви раніше зіткнулися з негативом, то зараз пора його вибити з пошукової видачі. Ми вже писали, що споживач моніторить інформацію про продавця перш ніж зробити покупку. Інвестуючи зараз в SERM ви зможете поліпшити свій імідж і залучити більше клієнтів, ніж ваші конкуренти. І при цьому не потрібно вкладати бюджет відразу в кілька каналів просування, що допоможе істотно заощадити бюджет.


Висновок



Отже, SEO дійсно допоможе вам вижити в кризу і привести нових клієнтів. Єдине, що це досить довгострокова інвестиція і доведеться запастися терпінням, особливо якщо до цього оптимізацією майже не займалися. Головне, не «стопать» просування, щоб домогтися позитивних результатів для вашої компанії.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом