Розробка
Інтернет-маркетинг
У цій статті розберемо основні тренди в SEO 2019, які будуть вважатися найперспективнішими в гонитві за трафіком. Адже, чим більше впроваджується нових каналів, тестується технік, тим більша ймовірність привернути увагу цільової аудиторії до конкретного ресурсу. Тому давайте розберемося, що ж буде «модно» в seo-просуванні цього року.
Отже, в першу чергу, сеошникам необхідно об'єднати створення якісного контенту з трастовими посиланнями. Робимо акцент на персоналізацію. Це допоможе позитивно вплинути на пошукову видачу.
На першому місці в рейтингу факторів, які можуть вплинути на видачу - це локація:
Ще один тренд, який не варто обділяти увагою - відеоконтент. Попит на нього буде тільки збільшуватися тому, це ще один хороший канал для залучення трафіку на веб-сайт.
Якщо оптимізувати блок відповідей на найпопулярніші запитання користувачів, то також можна отримати більше користувачів. Для цього потрібно створювати структурований і корисний контент.
Голосовий пошук - це ще один інструмент для успішного просування в SEO. На думку багатьох фахівців, вже через пару років, більша частина запитів буде віддаватися голосом. На це впливає інтенсивний розвиток мобільних платформ. Тому варто визначити набір факторів, що впливають на результати голосового пошуку і починати впроваджувати їх в оптимізацію.
Прискорені AMP-сторінки від Гугла також впливатимуть на рейтинг ресурсу. Тому рекомендуємо приділити особливу увагу саме цьому інструменту.
Також SEO-фахівцям доведеться підлаштовуватися під алгоритм RankBrain - штучного інтелекту від Гугл. Крім цього експерти наполегливо радять оптимізуватися під Google Mobile First Index 6, щоб підвищити рейтинг ресурсу.
Не забуваємо і про чат-боти. Цей SEO-тренд з'явився у 2018 році, і зараз його актуальність зросла в кілька разів.
Алгоритми пошукових роботів з кожним роком стають все складнішими. UX-сигнали, на думку багатьох фахівців у галузі SEO, будуть грати чи не основну роль у ранжуванні. Адже внаслідок машинного навчання, пошукові системи стали розвиватися в інтенсивному темпі, ніж це спостерігалося в минулі роки. Тому роботи зможуть зосередитися тільки на найбільш релевантних результатах з точки зору користувачів, а не тільки якості контенту.
Отже, щоб не відставати від конкурентів і продовжувати займати високі позиції в рейтингу видачі, необхідно сфокусувати увагу на UX. На думку багатьох експертів, такий підхід повинен стати основним. Адже застосування UX на практиці буде вигідно не тільки для успішного просування конкретного бренду, але і для цільової аудиторії.
Ще кілька років тому SEO не сприймалося, як частина брендингу. Цього року думка більшості експертів кардинально змінилася. Це пов'язано з тим, що пошукові роботи стали все більш «розумними» і можуть фіксувати шахрайство заради просування. Тому системи будуть орієнтуватися на певні бренди, що викликають довіру.
Високі місця в пошуковій видачі не завжди стають причиною покупки, точніше це другорядний фактор. Все частіше споживачі, перш ніж зробити замовлення або звернутися за послугою, проводять свій онлайн-аналіз. Тому для них важливий якісний контент, що позитивно впливає на репутацію бренду. Якщо споживач задоволений інформацією, яку він отримав, а також, якщо відгуки виявилися позитивними, то він зробить замовлення.
Тому актуально складати SEO-план з урахуванням особливостей брендингу, щоб більш успішно просувати продукт на ринку.
Висока конкуренція всередині бізнес-ніш веде до того, що стає все складніше отримувати трафік. Адже чи зараз зустрінеш сайти, де б не було базової оптимізації. Це все веде до того, що підвищується попит на послуги досвідчених SEO-фахівців і подорожчання їх послуг вже на початку 2019 року.