×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

SEO для...

SEO для інтернет-магазину "Оптимізація та просування інтернет-магазину неможливе без якісного контенту. Потрібно створювати унікальні описи для товарів і...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

SEO для інтернет-магазину - це один з найбільш ефективних каналів для залучення клієнтів. Головне завдання фахівця знайти максимально дешеві і надійні шляхи пошуку цільового трафіку. Саме правильно побудована стратегія просування в пошукових мережах і гарантує вихід сайт в топ. У цій статті seo-фахівця «ADS group» розкажуть про основні моменти даного напрямку по розкрутці e-commerce проектів.

Особливості пошукового просування

Так як торговий веб-ресурс зазвичай пропонує досить широкий асортимент продукції, то seo для інтернет-магазину в основному зосереджено на зборі низькочастотних ключових слів. Це робиться для просування певних категорій товарів, та й допомагає швидше піднятися нагору видачі, ніж при використанні високочастотних словосполучень, де за рахунок конкуренції практично неможливо знайти «місце під сонцем».

Приклад: якщо ви будете просуватися за запитом «пральна машина», то зможете умовно отримати тисячу переходів і десяток покупок. А ось просування по ключу «пральна машина Індезить wisl 103», то ви вийдете вже на п'ятсот переходів і вдвічі більше покупок.

Seo просування для інтернет-магазину передбачає роботу з великою кількістю ключів, так як потрібно оптимізувати велику кількість веб-сторінок - категорій, товарів і так далі. Логічно буде скористатися перелінковкою, щоб перенести зібрану вагу майданчика на сторінки, що знаходяться в розкрутці. Такий хід дозволить вам скоротити бюджет, витрачений на нарощування посилальної маси.

Збір семантичного ядра

Пошукове просування seo інтернет-магазину починається з семантичного ядра. Вам потрібно підшукати ті ключі, за якими найчастіше користувачі шукають аналогічні продукти або продають майданчики.


Почнемо з ключових факторів збору семантики:

  • Частотність. Ми вже говорили про те, що найчастіше вам доведеться працювати з низькочастотними запитами, але не варто нехтувати і високочастотними ключами. Зібрати семантичне ядро вам допоможуть автоматизовані сервіси, наприклад, Serpstat або ж можна скористатися безкоштовним інструментом від Google - «Планувальник ключових слів»;
  • Конкуренція. Логічно, що чим нижче цей показник, чим більше шансів ранжування за цим ключем. Але, як вже говорилося вище, використовувати потрібно всі ключі, щоб домогтися позитивних результатів;
  • Актуальність. Потрібно підбирати тільки ті ключі, які підходять під тематику вашої сторінки. Ви на обдурите пошукового робота, якщо підберете під категорію праски ще семантику для пральних машин. Тому краще не ризикувати проектом і робити все по-чесному;
  • Мета. Використовуйте тільки ті ключовики, які вказують на головну мету майданчика. Тобто, це купівля або замовлення продукту.


Структура сайту

SEO оптимізація інтернет-магазину передбачає і аналіз структури сайту. Щоб ресурс мав вагу і підвищував свої позиції у видачі, він повинен бути зручним, як для відвідувачів, так і для пошукових роботів. У міру розширення асортименту, структура майданчика стає все більш складною і якщо з перших кроків правильно її вибудувати, то проблем у майбутньому не виникне.

Отже:

  1. Сайт повинен бути простим і його легко можна було масштабувати;
  2. Кожна веб-сторінка відокремлена від домашньої на мінімальну кількість кліків.
  3. Споживач просто закриє ресурс, якщо йому доведеться постійно тиснути на кнопку «Назад» або довго шукати, в якій категорії і підкатегорії знаходиться потрібний йому товар. Тому існує така порада, з'ясуйте, які товари користуються найбільшою популярністю, а після саме їх в першу чергу проіндексуйте і оптимізуйте.
  4. Якщо на сайті багато реклами, зайвих вікон і так далі, то цей ресурс навряд чи буде життєздатний і отримає високі позиції в рейтингу. Тому потрібно позбутися подібного «сміття», щоб не дратувати споживачів.


Оптимізація сторінок веб-сайту

Після того, як ви вдосконалили майданчик і підібрали семантику, потрібно виконати оптимізацію веб-сторінок категорій і товарів.

SEO просування для інтернет магазину передбачає і заповнення мета-тегів сторінок:

  • Title;
  • Description;
  • ALT для картинок.

Це необхідно, як для пошукових роботів, так і для відвідувачів веб-ресурсу. Такі словосполучення, як «знижки», «безкоштовна доставка» і так далі допомагає підвищити рейтинг вашого сайту.

Це відбувається тому, що Гугл враховує кількість переходів з пошуковика на ваш сайт.


Створюємо контент

SEO просування інтернет-магазину неможливе без якісного контенту. Потрібно створювати унікальні описи для товарів і категорій. Вони повинні бути досить інформативними для відвідувачів, але в той же час лаконічними. Навряд чи хтось захоче довго читати про гуртку або розчіску для волосся. Але все залежить від специфіки продукції. Якщо, наприклад, ви продаєте побутову техніку, то потрібно описати технічні характеристики і особливості застосування. Теж стосується і товарів б'юті-сфери.

Якщо товарів дуже багато, то можна створити більш детальні описи для найпопулярніших груп товарів або конкретних продуктів. Так ви зможете заощадити час і при цьому підвищити ранжування сторінок, де розміщена найбільш затребувана у покупців продукція.

Для інтернет-магазину бажано створити блог. По-перше, в більш довгі статті можна помістити більше ключових слів, по-друге, дати посилання на авторитетні джерела інформації, що теж буде позитивно зараховано пошуковими роботами, по-третє, можна теж зробити перелинковку на товари, наприклад, якщо в огляді мова про конкретний продукт з вашого асортименту.

Одна з основних вимог до контенту - корисність. Саме цей фактор враховується Гугл найбільше. Якщо у вас неякісний контент, то залишиться тільки мріяти про вихід в топ. Для цих цілей ведеться співпраця з копірайтером, який писатиме тексти за складеним технічним завданням. Почерпнути теми можна з різних джерел, схожої з вашим сайтом тематикою.

Висновки

SEO просування інтернет-магазину в Україні - досить популярна послуга. Фахівці допомагають виводити в топ видачі багато майданчиків, тому потік клієнтів не вичерпується. Але потрібно враховувати багато технічних моментів, які можуть загальмувати весь процес. Отже:

  1. Незручна структура сайту;
  2. Відсутність адаптивної версії на мобільних пристроях;
  3. Неунікальний контент або тексти, які не несуть смислового навантаження;
  4. Неправильно підібрані ключові слова.
  5. Сео для інтернет-магазину дуже важливо, адже внаслідок цього інструменту можна обійти конкурентів.

Якщо ви власник бізнесу, то наша компанія «ADS group» готова вам запропонувати свої професійні послуги з пошукового просування. Заповніть форму нижче, і ми з вами обов'язково зв'яжемося.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом