×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

SEO-аудит - 5 кроків правильного...

Щоб сайт працював на всю котушку, необхідний не тільки помітний дизайн або якісний продукт, а грамотна розкрутка у світовій павутині. Наскільки ресурс «життєздатний» допоможе з'ясувати...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Щоб сайт працював на всю котушку, необхідний не тільки броський дизайн або якісний продукт, а грамотна розкрутка у світовій павутині. Наскільки ресурс «життєздатний» допоможе з'ясувати відстеження його основних складових. Як реалізувати, читайте в огляді: «SEO-аудит - 5 кроків правильного аналізу», де ми розглянемо конкретні правила і підкажемо, що виправити, і на що звернути увагу в першу чергу.

Традиційно СЕО-аналіз ділиться на дві категорії: поверхневий і глибокий. Останній найбільш ефективний і вимагає допомоги професіоналів, спеціальних платних інструментів. Якщо хочете отримати поверхневу інформацію, то можна застосувати і безкоштовні програми, але вони не представлять повноти картини і варіант, що майданчик так і залишиться на задвірках пошуковиків, не виключений.

SEO-аудит - 5 кроків правильного аналізу

Теги, заголовки, короткий опис і розмітка

Першим етапом, з якого починається будь-який SEO-аналіз, йде перегляд першорядних складових частин сторінки:

  1. Заголовок (title);
  2. Опис (description);
  3. Теги;
  4. Розмітка (Open Graph).

Важливим елементів вважається саме title. Він призначений, в першу чергу, для пошукових роботів, що визначають, що знаходиться на конкретній сторінці. Назви повинні бути унікальними, короткими і ємними, містити «ключі» і повністю відповідати змісту. До цього питання підходять уважно, адже Гугл відображає тільки 70 символів всього написаного, все інше залишається прихованим.

Description показує невеликий абзац того, що знаходиться на цій сторінці. Рядок містить не більше 100 символів. Пошуковик застосовує його під час створення знипетів (текстовий фрагмент, видимий після видачі за запитом). СЕО-аналіз сайту, природно, охоплює цей рядок максимально, оскільки текст повинен бути ємним і, змістовним. На розважальних порталах допускається додаткове використання емодзі та інші привертаючі погляд компоненти.

Аналіз сайту передбачає «інспекцію» і підзаголовків. Вони бувають 6-ти розмірів і укладені в tag: < h1 >, < h2 >, < h3 > тощо. Тут вже можна трохи розвернутися і збільшити кількість слів. Для роботів вони сигналізують наявність у фрагменті важливого вмісту, тому має сенс застосування ключовиків. Увага: < h1 > буває тільки в одиничному варіанті, для інших обмежень немає. Але не варто надто ними захоплюватися, щоб не було зайвого словесного «сміття».

Open Graph потрібен для коректного відображення фотографій, логотипів та інших компонентів при розміщенні посилання в соціальних мережах. Якщо їм знехтувати, то перехід матиме непривабливий вигляд.

Структура вебресурсу

SEO-аудит сайту, безсумнівно, включає в себе правильність заповнення URL. Вони передають інформацію про те, що ж відвідувач знайде, якщо клікне віртуальним шляхом. Демонструють внутрішню структуру каталогів, якщо вони є.

Якщо правильно провести операції, то Яндекс або Google коректно проіндексують веб-майданчик. Не «засмічуйте» URL величезною кількістю слів на трансліті. Це важко сприймається візуально.

Обов'язкова SEO-перевірка посилальної маси:

  1. Прибираємо «биті» посилання. За можливості прикриваємо все смислове від індексації < noindex > і rel = «nofollow». Але є певні випадки, коли все ж варто їх підключити, адже пошукові машини, найчастіше, блокують джерело, де надто багато зовнішніх зносок;
  2. Перевіряємо посилальні донори (що входять) та їх якісне заповнення;
  3. Приділяємо час ступеня відповідності анкорного листа, щоб зробити загальну масу більш різноманітною і логічною;
  4. Потрібно грамотно урізноманітнити пости в соціальних мережах.

Навігація і контент

СЕО-аудит сайту спрямований і на контроль контенту. Минули ті дні, коли писався текст тільки заради достатку «ключів». Тепер цінується те, що приверне користувача. Багато розробників вважають, що люди практично не вчитуються в статті, їх цікавить тільки купівля товарів, послуг і так далі. Але тенденція давно змінилася, і важливо «зачепити» відвідувача веб-порталу, продемонструвати йому продукцію не тільки за допомогою яскравих фото і низької ціни. Для цього автори вдаються до різних хитрощів, наприклад, викладають сториз та інші.

SEO-аудит охоплює такі особливості:

  1. Унікальність. Те, що було переписано тисячу разів вже нікого не зацікавлять. У разі низьких показників унікальності, майданчик потрапить в останні рейтингові позиції;
  2. Корисність. Вона позитивно впливає на рейтинги, сприяє зростанню аудиторії і, як наслідок, відвідуваності;
  3. Інформативність. Ніхто не захоче читати те, що не несе смислового навантаження або тільки закликає «Купити»;
  4. Наявність помилок. Неграмотність відразу ж відлякує і викликає бажання закрити вкладку;
  5. Грамотне вживання ключовиків. Цінується природність і логічність входження.

Юзабіліті-аудит відповість, чи зручно користуватися ресурсом. Дотримуйтеся простоти і «золотої середини». Нагромадження підкаталогів, безліч безглуздих рядків, що вилітають опитування та інше - викликають стійке бажання все закрити. Орієнтуйтеся на поведінкові фактори і психологію, а не тільки на побажання клієнта зробити проект «крутим». Всі похибки кидаються в очі практично відразу ж, якщо ґрунтовно протестувати веб-майданчик.

СЕО-аудит захоплює і зображення. Кожній, наявній картинці обов'язково присвоюється атрибут «alt» та інформативне ім'я. Це необхідно для автоматичної індексації. При дотриманні пунктів з'явиться більше шансів на збільшення трафіку. Зменшуємо надто об'ємні зображення, щоб вони не гальмували завантаження. Щоб розглянути всі деталі, особливо актуально для техніки або одягу, просто налаштуйте функцію відкриття в новій вкладці. Таким чином, не постраждає якість.

Орієнтуємося на «фундамент»

Технічний аудит сайту - обов'язкова процедура, без якої всі докладені зусилля можуть не дати бажаного ефекту. Він включає в себе:

  • Пошук серверних багів у HTML-коді;
  • Контроль швидкості завантаження;
  • Коригування ROBOTS.TXT;
  • Налаштування редиректів (автоматична переадресація).

Технічний SEO-аудит дозволить усунути серйозні накладки, що заважають нормальній роботі. Наприклад, файл ROBOTS.TXT відповідальний за відкриті частини веб-сайту та віртуальний індекс. Розташований він у кореневій директорії. Фахівець переглядає його наявність і синтаксис за стандартами. Рекомендуємо скористатися такими програмами:

  • Служба Yandex;
  • Google webmasters tools.

Щоб індексування принесло задовільні плоди, вказуємо, які документи є найголовнішими, як часто їх треба оновлювати і показувати, що нового завантажено. За ці функції відповідальний Sitemap XML. Бажано додатково прописати атрибути для фото, товарів та іншого. Аудит сайту дозволить виявити, наскільки вдало була проведена робота вебмайстера.

Ще одним негативним фактором виступає «Помилка 404». Якщо під час перегляду сторінок людина часто переходить до неіснуючих веб-сторінок, то популярність ресурсу істотно знизиться. Відвідувачеві слід запропонувати альтернативу і додаткові дії, щоб отримати шукану інформацію, купити продукт.

Адаптивний web-design або мобільна версія

Зараз століття технологій, тому більшість вже серфіт в інтернеті виключно зі своїх гаджетів. Щоб репутація була на плаву, замовляється адаптивний дизайн або, хоча б, обзаводяться мобільною версією. Цей пункт теж відноситься до юзабіліті.

Фахівцю треба переконатися в тому, що:

  • Обсяг повністю індексується системами. Це цілком можливо втілити в реальність, якщо використовувати команду site:moysayt.net. Якщо ефекту немає, звертаємося до файлу robots.txt. Іноді просто заборонено доступ;
  • Зручно експлуатувати;
  • Всі елементи нормальних розмірів. Дуже дратує, коли доводиться постійно «грати» з масштабами, щоб потрапити по кнопці. Та й вилітаючі картинки на повний екран теж не принесуть користі;
  • Швидкість оптимальна.
  • Тобто якісно виконана адаптація під всілякі пристрої підвищить трафік в кілька разів, а значить, велика ймовірність того, що збільшиться відсоток прибутків від продажів.

Висновки

Якщо виконати всі алгоритми, то ви стовідсотково досягнете повної картини і розробите рекомендації для замовника. Такі поради сприяють масштабуванню проектів, що продають, адже саме для них критично рейтингове місце при запиті. Чим ближче підберетеся до ТОПу, тим більше шансів максимально розкрутитися.

Зараз в інтернеті доступний SEO-аудит онлайн. Він дасть можливість побачити, чи є певні промашки і просигналізує про них. Але відповісти на питання, що ж не так, особливо це стосується внутрішніх багів з кодами, не зможе. У такій ситуації зверніться за порадою до професіоналів. Вони грамотно пояснять, у чому заковика, пропишуть завдання для програмістів, дизайнерів і копірайтерів.

Замовити SEO-аудит ви можете в IT-компанії «ADS group». У команді працюють профі, що займаються розкруткою порталів, що продають. Співпрацюємо, як з українськими, так і з закордонними замовниками. Допоможемо усунути похибки, поліпшити відвідуваність і підвищити інтерес цільової аудиторії. Щоб дізнатися подробиці, зв'яжіться з клієнт-менеджерами за контактними телефонами. Вони розкажуть, як буде відбуватися процес, і ви обговорите зручну дату для зустрічі в офісі та обговорення всіх деталей.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом