×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Найбільш значущі SEO...

У цій статті ми опишемо найбільш значущі SEO-фактори. Отже,...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

У цій статті ми опишемо найбільш значущі SEO фактори. Отже, почнемо!

Домен: що потрібно знати про нього?

Що впливає на seo просування? Це, звичайно ж, домен. Чим старше він, тим вам простіше домогтися «розташування» у пошукових роботів Гугла. Термін реєстрації також враховується. Якщо ваш проєкт розрахований на довгу перспективу, то краще його проплатити на довгий термін. Пошуковий робот враховує і історію домену, якщо ресурс був «занедбаний» або у нього часто змінювалися власники, то це все негативно впливає на ранжування майданчика. Наявність регіонального домену також підвищить ваші шанси на успішне просування.

Ще одне обов'язкове must have - це наявність ключового слова. Це допоможе вигідно виділити ваш ресурс серед аналогічних. Крім того, ключ можна використовувати як перше слово. Наприклад, sport news. Саме по «спорту» можна отримати більш високу позицію у видачі, ніж по «новинах». Такі фактори ранжування, як пам'ятні назви допоможе вам сформувати брендовий трафік, а також плюс в карму сайту від пошуковиків.

Наявність публічного Whois - це знак для Гугла, що у вас немає забороненої інформації. А ось якщо домени власника були помічені в спамі, то з просуванням доведеться неабияк повозитися, щоб отримати вартий результат.

Метатеги: що потрібно знати фахівцям?

Title повинен містити ключі - це істина, яку потрібно запам'ятати і обов'язково впроваджувати. Саме цей тег повідомляє роботу і користувача, який зміст у сторінки. Розташовуємо ключовик на самому початку, відмінно, якщо тег буде починатися саме з нього. Так ви забезпечите собі більш високі позиції в пошуку.

Не забуваємо і про ключовики в description. Вміст цього тегу часто показується як знипет, а він впливає на клікабельність користувачів. Чим позитивніше у вас цей показник, тим більше Гугл розташований до вашого ресурсу.

H1 або заголовок - він теж повинен включати ключ. Але не можна, щоб вони повторювалися, інакше можете отримати пенальті від Гугла за переспам. Скрізь пишемо унікальні описи, тим самим забезпечуючи собі високі місця у видачі.

Звертаємо увагу на те, що чим частіше певне слово або словосполучення зустрічається в тексті, тим більше ймовірності того, що ця веб-сторінка релевантна цьому ключу. Але тут знову не варто забути про переспам, що так не люблять пошукові системи.

Ключові слова

Ключовики і їх правильний підбір - найбільш значущі seo фактори. Вони повинні відповідати тематиці сторінки. У вас не вийде обдурити пошуковик, додавши більше ключів зі сторонньої тематики, а ось знизити рейтинг ресурсу - в самий раз. Не забуваємо про оптимальну щільність, щоб Гугл краще визначив вміст сторінки.

Використання латентних ключів також позитивно вплинуть на ефект ранжування. Їх розміщують як у тексті, так і в основних метатегах.

Content is King ©

Корисність і унікальність контенту - це теж важливі фактори ранжування google. Чим більш цінний для користувачів текст, якщо є посилання на авторитетні джерела, то у вас є всі шанси отримати високий рейтинг. Тому не нехтуємо якістю контенту і робимо упор на нього.

Новизна тим теж відіграє велику роль. Якщо натхнення вичерпалося, то можна подивитися джерела нових тем на англомовних сайтах. Це можуть бути новітні дослідження або цікаві тести продукції. Все що завгодно, що зацікавить споживача, і не буде дублювати контент з інших сайтів.

Комерційні фактори ранжування

Існують комерційні фактори ранжування сайтів. Вони стосуються швидше інтернет-магазинів та інших майданчиків, що продають.

Отже, в першу чергу вам потрібно продумати навігацію сайту, щоб вона могла бути максимально простою і зручною. Обов'язкова наявність категорій і підкатегорій продукції, особливо якщо у вас великий магазин і багато товарів.

Створіть фільтри. Фільтрація не повинна бути надміру складною, але і не дуже «сокирою». Потрібні фільтри відкриваємо для індексацію, непотрібні, відповідно, закриваємо.

Не залишаємо порожніх сторінок - все має бути заповнено, щоб Гугл зміг краще ранжувати ваш ресурс. Пишемо описи для карток товарів з використанням ключових слів.

Нарощуємо посилальну масу правильно

Наявність посилань - це теж найбільш значущі seo фактори впливу на релевантність сторінки. Раніше, чим більше посилань ви закупили, тим швидше просунеться ваш ресурс. Зараз за це можна отримати пенальті, тому нарощуємо повільно і правильно.

Багато seo-фахівців і зовсім відмовляються від покупок посилань на біржах. Але в мережі є всього кілька таких ресурсів, де можна придбати URL хорошої якості. Коштувати це буде недешево. Рекомендовано аутрич, як основне джерело посилань. Тобто, ви знаходите відповідний ресурс, домовляєтеся про публікацію вашого контенту. Це повинні бути майданчики, які відповідають вашій тематиці і досить авторитетні, щоб передати свою вагу вашому сайту.

Головне, не спамити посиланнями, особливо, якщо ресурс молодий.

Також наявність перелинковки дуже важлива. Це теж допоможе вам отримати вищі позиції в пошуковій видачі. Головне, щоб внутрішні посилання вели на товар або статтю, схожу за тематикою і органічно вписувалися, інакше це погано позначиться на результаті ранжування.

І хоча наявність зовнішніх посилань на авторитетні джерела не надто враховується Гуглом, але все ж краще, щоб вони були. Так ви робите ваш контент більш авторитетним, а ось це вже вважається пошуковим роботом.

Технічні фактори

Отже, на черзі технічні фактори ранжування. Ми вже говорили про те, як важлива мікророзмітка. Ваш сайт повинен швидко завантажуватися. В ідеалі до 3 секунд, ресурси які вантажаться 4-5 і більше вже не настільки пріоритетні. Якщо ви помітили, що сайт «пригальмовує», то швидше за все проблема у великій кількості плагінів, потрібно змінити хостинг або стиснути картинки.

Наявність адаптивної верстки. Якщо сайт не mobile friendly, то можна попрощатися з високими позиціями в пошуковій видачі. До того ж і тут варто враховувати, наскільки майданчик швидко завантажується на мобільних пристроях.

Соціальні фактори

Бажано, щоб ресурс був пов'язаний з акаунтами в соціальних мережах. Якщо таких немає, то їх необхідно терміново завести, щоб ваш ресурс був конкурентним. Хоча ці фактори не вважають такими вже важливими, але варто їх враховувати, щоб сайт зміг просуватися вгору за списком видачі.

На завершення

Отже, ми ознайомилися з найважливішими факторами ранжування в пошукових системах. Якщо ви підприємець і у вас немає часу розбиратися у всіх тонкощах, то фахівці з ADS group допоможуть вам з цим: проведуть аудит сайту, розроблять стратегію розкрутки і допоможуть вам вийти в ТОП. Цікаво? Заповнюйте форму нижче, і ми зв'яжемося з вами!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом