×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Найважливіші метрики для...

Пропонуємо ознайомитися з шістьма важливими метриками, які, ви упустили з...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Бізнес у системі e-commerce залежить від багатьох чинників, важливо знати, як їх використовувати у своїх інтересах для просування комерційного проєкту, на що потрібно звернути увагу, щоби не опинитися в «кінці черги». Пропонуємо ознайомитися із шістьма важливими метриками, які, можливо, ви не врахували.

Відсоток втрачених показів у пошуку

Дані за втраченими показами можна дізнатися через Google Ads. Але чи варто з цього приводу хвилюватися, може цифри в межах норми?
Перш за все розберемо, що таке відсоток втрачених показів. Якщо ваш запит був потрібний 100 раз, але конкретно ваше рекламне оголошення видавала пошукова система лише 80 разів, на одному оголошенні ви втратили 20 % показів.

Але це не завжди катастрофа. На результат впливають два чинники:

  1. Конкуренція. Конкуренція в електронній торгівлі велика, тому великі цифри за популярними запитами, наприклад, «купити смартфон», можна вважати нормою. Але, якщо запит має конкретний характер, наприклад, «купити будматеріали Миколаїв», а втрата становить понад 50 % — це серйозний привід переглянути роботу.
  2. Сезонність. Якщо торгуєте шинами для автомобілів, то втрати на зимовій гумі восени, вище 10 % — поганий знак.

Частка показів на найвищій позиції

За цим теж пильно стежить Google Ads. На неї потрібно неодмінно звернути увагу, якщо запускаєте тимчасову акцію. Припустимо, вирішили виставити на свій товар найпривабливішу ціну в Україні, природно, хочете, щоби покупці повалили натовпом. Для цього ваше рекламне оголошення повинно очолювати перелік весь період акції.

Щоби цього досягти, доведеться переглянути бюджет, виділений на рекламу. Збільшувати його потрібно доти, поки покази на верхніх рядках видачі не складуть 90 %. У результаті здобуваєте значний приріст кліків і зумієте домогтися максимального охоплення зацікавлених користувачів.

Конверсія кроків воронки

Щоби розібратися з просуванням потенційного покупця воронкою продажів, звернемося до іншого інструменту Гугл — Google Analytics. У вкладці «Поведінка» представлено, як люди рухаються сайтом: кожен крок здобуває своє кількісне значення. У кожного онлайн-магазину шлях користувача унікальний. Радимо виписати ці цифри та проаналізувати.

Для наочності розглянемо такий приклад: за запитом «босоніжки» на сайт прийшло 1000 користувачів. Половина зацікавилася картками товару, 5% від цього числа зважилися додати виріб у кошик, 3% приступили до оформлення, але тільки 1% купив босоніжки. Якщо відсоток тих, хто зупинився під час оформлення покупки становить 50% і вище, значить зробити це складно або незручно. Можливо клієнт не знайшов відповіді на важливі для нього питання.

Перегляньте інтерфейс, знайдіть проблеми та усуньте недоліки.

Відсоток сеансів із використанням пошуку

Дізнавшись, скільки ваших відвідувачів, перебуваючи на сайті, змушені звертатися по допомогу до пошуку, зможете поліпшити юзабіліті ресурсу. Для цього у Google Analytics є вкладка «Пошук сайтом». Штучний інтелект фіксує в процентах, скільки користувачів і на яких сторінках онлайн-магазину змушені користуватися пошуком.

Якщо число велике (норма від 5% до 7%), потрібно розібратися, чому вашим потенційним покупцям не затишно й підправити ресурс.
Тут же ви зможете дістати статистику за самими запитами. Якщо якийсь товар шукають найчастіше, його має сенс вивести на головну сторінку.

Коефіцієнт кол-центру

Його дасть співвідношення покупок із кошика та внаслідок дзвінків. Якщо людина змушена вдаватися до дзвінків, це свідчення того, що вона не може знайти відповіді на свої питання. Водночас від такого клієнта ви не дістанете електронну адресу, а тільки номер телефону. Вести з ним подальшу роботу не вийде.

Але потрібно враховувати специфіку товару. У деяких випадках без дзвінків не обійтися, наприклад, промислове устаткування. Якщо ж продаєте взуття, відвідувач має бути задоволений наданою інформацією, а не шукати людину для уточнення. Можна обмежити спілкування чатом із консультантами з групи клієнтського підтримання.

Нормою для невеликого торгового підприємства буде від 70% до 100% продажів через сайт.

LTV (Lifetime Value)

Ми підійшли до одного з найбільш важливих маркерів маркетингу. Він покаже, наскільки покупець зацікавлений у пропонованому товарі. Lifetime value дає змогу розрахувати прибуток від одного клієнта за весь період його лояльності до вашого продукту. Тому LTV ще називають «довічною вартістю клієнта».