×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

З чого почати створення...

З чого почати створення інтернет-магазину? Ми готові відкрити всі секрети і надати найкорисніші...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Якщо ви вирішили створити бізнес, пов'язаний з торгівлею в інтернеті, напевно перед вами виникне питання: з чого почати створення інтернет-магазину? Ми готові відкрити всі секрети і надати найкорисніші рекомендації. Дана стаття буде цікава як підприємцям-початківцям, так і компаніям, які хочуть закріпити свою позицію на інтернет-ринку.

Робимо перші кроки


Перш ніж створювати інтернет-магазин, потрібно визначитися з такими питаннями:

  1. Товар, що продається. Вибираючи продукт для реалізації, слід перевірити, наскільки він затребуваний. Робиться це дуже просто. Можна розмістити кілька оголошень на різних сайтах і спостерігати за кількістю переглядів. Таким чином, ви зможете зрозуміти, чи цікава продукція споживачеві. Також можна визначити популярність за кількістю запитів. Для цього слід скористатися такими інструментами, як: Serpstat або Google Ads. Важливим критерієм є сезонність. Можливо, вибрані позиції будуть ходовими в певну пору року (верхній одяг, дитячі портфелі і так далі). Головне - розуміти, з якою продукцією ви працюєте. Реалізація невідомого вам асортименту призведе до нерозуміння того, як його продавати.
  2. Цільова аудиторія. Аналіз ЦА дозволить зрозуміти, де і як краще продавати товари або послуги. Наприклад, якщо основна маса споживачів більше часу проводить у соціальних мережах, тоді торговий майданчик потрібно створювати саме там. Якщо ви давно працюєте в тій чи іншій сфері, то визначити свою цільову аудиторію буде неважко. При розробці нового проекту краще проконсультуватися з тими, хто вже працює в даному напрямку. Можна самостійно проводити опитування або звернутися за допомогою до фахівців. Пошукайте в інтернеті тематичні форуми і почитайте всі обговорення.
  3. Вивчення конкурентів. Вивчіть компанії, які займаються реалізацією такої ж продукції. Проаналізуйте сайти лідерів ринку. Можна взяти до уваги західні інтернет-магазини. Ознайомившись із сайтами конкурентів, ви отримаєте інформацію про всі маркетингові стратегії і зможете зрозуміти, за яким образом будується їхній бізнес. Порівняйте отриману інформацію зі своїм бізнес-планом і визначитеся, чи в змозі ви конкурувати з цими компаніями? Можливо, у вас буде якась перевага над ними (краща якість продукції, низькі ціни, хороший сервіс і так далі).
  4. Спосіб доставки і оплати. Тут важливо знайти компромісний варіант, щоб було зручно і вашим покупцям, і вам. Можна подивитися, які варіанти найчастіше пропонують ваші конкуренти.
  5. Пошук постачальників. Надійні постачальники високоякісної продукції - це те, що приверне клієнтів і принесе хороший відсоток чистого прибутку. Способи поповнення асортименту можуть бути абсолютно різними. Якщо у вас немає власного капіталу, оптимальним варіантом буде продаж під замовлення (дропшиппінг). Якщо ви готові до великих вкладень, ви можете самостійно здійснювати оптові закупівлі і займатися продажем. Вибираючи постачальника, потрібно звертати увагу на те, скільки років він працює на ринку і чи користується його продукція попитом. Для цього можна почитати в Інтернеті відгуки покупців, які вже купували продукцію конкретного бренду.
  6. Не зайвим буде відвідування різних конференцій і перегляд відео уроків. Це допоможе якомога точніше сформулювати всі вимоги до проекту, яким він повинен відповідати. При створенні інтернет-магазину також важливо визначитися, де ви будете продавати продукт (в одному місті або по всій країні) і яким способом буде здійснюватися реалізація (опт або роздріб).

Вибираємо рушій


Рушій (система керування контентом) являє собою комп'ютерну програму, необхідну для вирішення таких завдань:

  • додавання, редагування та видалення інформації на сайті;
  • управління структурою;
  • представлення контенту, системи навігації та пошуку.


Більшість CMS здатні забезпечити повноцінну роботу сайту в мережі. Одним з найбільш важливих етапів для створення успішного проекту є вибір платформи для створення інтернет-магазину. Існує декілька типів CMS:

  • самописні платформи. У даному випадку розробка движку проводиться індивідуально для кожного клієнта. Подібного роду послуги найчастіше готові запропонувати маркетингові агентства, а також не менш кваліфіковані фрілансери-розробники. Самописні CMS здатні задовольнити всі вимоги замовника. Вони дуже гнучкі в налаштуванні і споживають менше ресурсів. Однак мають велику вартість і досить довго розробляються. Варто враховувати, що іноді в роботі можуть виникати помилки, що обумовлено неповноцінним тестуванням движків;
  • SAAS-движки. Це хмарні сервіси, за допомогою яких можна відкрити торговий майданчик за один день, без залучення фахівців. Це ідеальний варіант для охочих протестувати нішу. Послуги платформ абсолютно безкоштовні. Терміни їх використання становлять від 14 до 30 днів;
  • коробкові платформи. Повний доступ до системи надається відразу після встановлення.

Базові функції не потребують налаштування. «Коробки» мають вбудовані шаблони, що особливо зручно для користувачів, які не розбираються в програмуванні. Движки дозволяють розширити функціонал магазину за допомогою безкоштовних і платних модулів.
Велика різноманітність систем надає певні складнощі для недосвідченої людини.

Щоб вам легше було зробити вибір, враховуйте такі критерії:

  • мета веб-ресурсу;
  • наявність технічної підтримки;
  • кількість товарів;
  • легкість роботи в панелі керування;
  • спосіб вивантаження даних на сайт;
  • можливість зміни функціональності на рівні коду;
  • інтеграція з сервісами поштових розсилок і CRM-системами.


Краще все ж віддавати перевагу спеціалізованим варіантам. Адже, як правило, універсальні платформи часто доводиться допрацьовувати і доповнювати модулями, що займає досить багато часу і вимагає додаткових витрат.

Як правильно створити структуру онлайн-магазину?

Дуже часто в гонитві за оригінальністю при розробці інтернет-магазину власники настільки ускладнюють його структуру, що у клієнта виникають складнощі при оформленні замовлення. Це відбувається через відсутність необхідних даних про доставку або оплату. Можливо, відсутня функція швидкої покупки. Ефектний дизайн, нестандартне розташування основних блоків, унікальний інтерфейс - все це, звичайно, прикрасить веб-ресурс, однак, збільшення продажів не посприяє. Online-shop здатний вміщати в собі різне число сторінок, все залежить від його розміру, тематики і кількості пропонованих послуг. Розгляньмо найнеобхідніші сторінки:

  1. Головна. Це розділ, куди потрапляє відвідувач при переході на сайт. Це «обличчя» вашого магазину, де наочно продемонстровані всі його складові. Крім навігації за розділами та акційних пропозицій, на головній сторінці можна розмістити кілька популярних позицій з цінами. Ви повинні залучити відвідувача і змусити його клікнути на кнопку «Купити» і оформити замовлення. Для цього можна застосовувати такі маркування, як: «хіти продажів», «новинки» та інше.
  2. Каталог. У більшості випадків онлайн-магазини пропонують кілька різних груп товарів, розбитих на категорії і підкатегорії. При створенні структури інтернет-магазину, в обов'язковому порядку враховується семантичне ядро і перелік продаваних позицій. Не зайвим буде спостереження поведінки цільової аудиторії. Проаналізуйте, яка інформація привернула б увагу потенційних покупців. Не менш важливо правильно уявити асортимент, щоб відвідувач не заплутався і не пішов до конкурентів. Картки товару повинні бути чітко розділені кольором, шрифтом або іншими ефектами. При відкритті сторінки товару покупець повинен бачити його ціну і кнопку «Купити».
  3. Оплата і доставка. Вивчивши інформацію про продукт, практично кожен покупець відразу ж приступає до перегляду інформації про доставку і оплату. Це відбувається тому, що можливо якийсь спосіб покупцеві не підійде, а значить, немає сенсу витрачати час на подальший перегляд каталогу. Виходячи з цього, даний розділ повинен містити максимально детальну інформацію про всі можливі шляхи отримання та розрахунку за покупку.
  4. Кошик. Це головний елемент продажів, якому потрібно приділити багато часу. Весь процес покупки відбувається саме в цьому розділі. Тут покупці дізнаються загальну суму замовлення, коригують список обраних позицій і переходять до оплати покупки. Тому структурувати розділ варто таким чином, щоб замовник не мав можливості відволіктися на що-небудь. Не варто ускладнювати дизайн кошика. Все має бути максимально просто.
  5. Контакти. Даний розділ необхідний для швидкого зв'язку клієнтів з менеджерами магазину без витрати часу на пошук e-mail-адреси або контактного номера телефону, месенджера. На порталі необхідно вказувати всі можливі способи зв'язку. У разі наявності офлайн-представництва магазину, обов'язково ставте геометку.
  6. Важливе значення має правильна структуризація розділів. Заплутаний підхід до товару не врятують навіть ідеально складені розділи. Користувач перейде до конкурентів, покинувши веб-сайт з кинутим кошиком.

Є кілька різновидів схем:

  • лінійна. Особливістю вважається посилання кожної сторінки на наступну. Не варто використовувати для великих проектів. Ідеальний варіант - реалізація однотипної продукції. Але навіть це не може посприяти збільшенню кількості продажів;
  • блочна. Специфічна структура дозволяє сторінкам розділів посилатися на кілька наступних: Подібна схема часто використовується для опису певного продукту. При переході користувач отримує можливість ознайомитися з детальним описом конкретної властивості або переваги товару;
  • деревовидна. Найбільш поширений варіант, підходящий для будь-якого онлайн-магазину. Вся інформація детально і зручно структурована, що запобігає появі складнощів у процесі пошуку товару. Для ефективного просування продукції краще використовувати прості і місткі схеми.

Структура магазину створюється з урахуванням асортименту, проте незмінним елементом завжди залишається зрозуміла назва розділів і логічний і їх розподіл.

Особливості просування


Коли ми вже знаємо, що необхідно для розробки онлайн-шопу, нам слід починати продаж і швидше окупити всі витрати. В даному випадку на допомогу прийде рекламна кампанія. Це можуть бути різні способи просування:

  • контекстна і банерна реклама;
  • зовнішня і внутрішня оптимізація;
  • електронна розсилка;
  • платні та безкоштовні каталоги.


Велику допомогу в розкрутці надають соціальні мережі. Адже значна кількість потенційних клієнтів проводить свій час саме в них. Дуже ефективною в даному випадку є таргетингова реклама. Вона дозволяє максимально чітко потрапити в потрібну цільову аудиторію, оскільки в соцмережах вказана вся необхідна інформація про користувача (вік, стать, інтереси, місце розташування і так далі).

Ви можете створити групу, в якій будете повідомляти потенційних клієнтів про різні акції, розпродажі та конкурси. Залучення відвідувачів в якусь дію завжди дає віддачу. Для успішного просування краще залучити фахівців. Вони допоможуть проаналізувати ринок, і запропонують кращий спосіб розкрутки. Це позбавить вас від різних труднощів і зайвих витрат у майбутньому.

Інтернет-магазин - це завжди велика відповідальність і наявність ризиків. Однак, при правильному підході до проекту всі ці нюанси перекриваються прибутковістю бізнесу.

Бажаємо вдалого старту та успіхів в онлайн-бізнесі!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом