×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Реклама в...

Реклама в інстаграм - це один з найбільш ефективних способів підвищити популярність свого бренду, і збільшити кількість...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Реклама в Інстаграмі - це один з найбільш ефективних способів підвищити популярність свого бренду, і збільшити кількість продажів. У цій статті ми розглянемо, які види просування в одній з найбільш топових для бізнесу соцмережі вам можуть запропонувати, а також як правильно налаштувати рекламну кампанію.

Навіщо рекламувати свій продукт в Інстаграм?

Для початку давайте розберемося, навіщо нам взагалі потрібна реклама в Інстаграмі. По-перше, це вам дасть максимальний відгук і охоплення постів з презентацією послуг і продукції.

  1. Більшість великих компаній, таких як Citrus.ua, вже давно запускають рекламні кампанії саме в Instagram, так як вони приносять максимум користі і швидко окупаються.
  2. По-друге, вартість реклами в Інстаграмі дешевша. Тобто, витративши менше коштів з бюджету, ви зможете залучити в кілька разів більше потенційних клієнтів. І при цьому популярність мобільних платформ продовжує збільшуватися, а за прогнозами експертів через 5 років пошук інформації і кількість покупок за допомогою смартфонів досягне свого піку.
  3. По-третє, тепер таргетинг став більш якісний за рахунок алгоритмів Фейсбука.

Після того, як ви запустите свою рекламну кампанію ви отримаєте або нових цільових передплатників, або збільшите кількість переходів на ваш веб-сайт, де клієнти зможуть зробити замовлення продукції.

Види реклами в Instagram

Реклама в Інстаграм буває безкоштовною і платною. Ми рекомендуємо на перших порах скористатися всіма інструментами, щоб потім відстежити найбільш ефективні варіанти для вашого бізнесу.

Повідомлення у Direct.

Цей метод швидше відноситься до партизанського маркетингу. Ви можете відповідати на повідомлення передплатників ваших прямих конкурентів, які залишилися без уваги. Але спосіб дуже енерговитратний і вимагає великої кількості часу. Також вам потрібно запропонувати потенційним клієнтам щось більше, ніж аналогічний продукт за таку ж ціну.

Попрацюйте з амбасадорами брендів.

Ви можете пройти протореним шляхом, і запропонувати кільком блогерам протестувати вашу продукцію, і написати про неї відгук або викласти відео в сториз. Також зробити пропозицію можна «простим» користувачам, які мають не більше 5 тисяч передплатників, взяти участь у конкурсі на звання нового «амбасадора». Для цього їм потрібно придумати креативну презентацію вашого бренду і викласти у своєму профілі з посиланням на ваш сайт. Потім ви вибираєте переможця, який надалі представлятиме вашу продукцію.

Giveaway.

«Гіви» продовжують підвищувати популярність брендів. Для початку вам необхідно знайти кілька компаній з однаковою ЦА, і взяти з них певну суму за участь. На ці кошти купуються призи, і запускається рекламна кампанія. У тексті обов'язково прописуємо, що необхідно підписатися на спонсорів конкурсу, а потім дочекатися оголошення результатів - переможець вибирається рандомно.

 

Взаємний піар.

Тут головне - підібрати правильний профіль, де «мешкає» ваша аудиторія, але при цьому він не повинен бути вашим прямим конкурентом. До того ж потрібно вміти домовитися з іншою людиною.

Третинна реклама.

Таргетована реклама в Інстаграм - це, мабуть, найбільш популярний платний інструмент, який приніс хороші результати. По-перше, оголошення демонструватимуться тільки цільовій аудиторії. У налаштуваннях ви зможете вказати основні дані потенційних клієнтів: гендер, вік, локацію проживання, інтереси та хобі.

Співпраця з блогерами.

Замовити рекламу в інфлюенсерів також ефективно, як і запустити таргетинг. Відмінності між цими двома методами в тому, що у блогерів є вже «теплі» споживачі, а другий варіант простіше контролювати. Вартість рекламного поста у лідера думок залежить від його розкрученості і кількості передплатників

Скільки коштує реклама в Інсті?

Багатьох хвилює питання: скільки коштує реклама в Інстаграмі? У середньому для отримання більш-менш пристойних результатів вам це обійдеться близько 5 $ на добу. Ви самі закладаєте бюджет, який готові витратити. Рекомендуємо запустити кілька різних кампаній з різною вартістю за перехід, щоб оцінити, який з варіантів працює краще.

Прикинути відразу, у скільки вам обійдуться витрати досить складно. Все залежить від бізнес-ніші і кількості наявних передплатників.

Замовити рекламний пост в українських блогерів варто приблизно від 10 $. Це акаунти, у яких передплатників не менше, ніж 40 тисяч осіб. Але все залежить від тематики, чим вона популярніша, наприклад, мода і краса, тим вибір ширший.

Як налаштувати рекламу?

Реклама в Інстаграмі в Україні - це досить популярний спосіб просування продуктів. Щоб запустити таргетинг, ви можете скористатися двома методами. Перший - запустити у своїй стрічці через Інсту. Для цього:

  • Переведіть ваш аккаунт в «бізнес» і прив'яжіть його до сторінки на Facebook;
  • Якщо пост відповідає всім правилам соцмережі, то під постом з'явиться кнопка «Просувати». У разі якщо вона не активна - відредагуйте оголошення;
  • Після переходьте до налаштувань таргетингу, ціни за клік і тривалості показів;
  • Якщо ви хочете видалити рекламу, то переходьте в розділ «Дивитися просування», після клацніть по кнопці «Видалити».

Для запуску таргетованої реклами можна також скористатися рекламним кабінетом у Фейсбук:

  • Для початку створіть РК в Ads Manager;
  • Виберіть мету кампанії: підвищення популярності бренду, збільшення охоплення або трафіку на сайт, залученість аудиторії і так далі. Це потрібно для того, щоб система визначила, за які цільові дії ви будете платити: кліки, покази та інше;
  • Потім поставте позначку біля «Інстаграм-Стрічка»;
  • Вкажіть бюджет і графік показу оголошення;
  • Позначте аккаунт на Фейсбук, який пов'язаний з вашим Інстаграмом;
  • Завантажте фото або відео;
  • Додайте текст для кнопки переходу або кліка, а також посилання на сайт;
  • Напишіть рекламний пост;
  • Після натискання кнопки «Розмістити замовлення» чекайте результатів модерації.

Також ви можете рекламувати свою продукцію або послуги в сториз. Для цього:

  • Заходьте в Ads Manager, і клікайте по кнопці «Створити рекламу»;
  • З метою поставте галочку навпроти «Охоплення»;
  • Потім прокручуйте до «Види плейсменту» і тисніть «Редагувати», в платформах Інстаграма потрібно вказати «Історії»;
  • Потім слідуйте тим же інструкціям, які описані вище, тобто встановлюєте бюджет, графіки демонстрацій і так далі;
  • Після завантажте підготовлене заздалегідь фото або ж відео, тривалістю не більше 15 секунд.

Рекламу в сториз ви можете замовити у тих же блогерів. Причому вартість її буде істотно нижчою, ніж у постів у стрічці. Особливо добре окупаються таким чином недорогі товари з бюьті-сегмента або ж одяг. Головне, щоб була згадка вашого продаючого акаунта. Ця деталь суттєво підвищує конверсію!

Після запуску рекламної кампанії потрібно обов'язково стежити за статистикою! Це можна робити, як в РК на Фейсбуці, так і в Інстаграм Insights, але цей сервіс доступний виключно для бізнес-профілів. Також можна скористатися і сторонніми інструментами, які допомагають відстежити охоплення, рівень залученості і кількість нових передплатників. Як було вже сказано вище, ми рекомендуємо зробити кілька оголошень. Щоб потім відстежувати, яке з них працює краще, щоб не злити марно бюджет.

Що робити, якщо реклама не працює?

Тестуйте. Перевіряйте, які картинки або відео краще мотивують вашу аудиторію.

Перерозподіліть фінанси. Простежте, в який час ЦА дає найбільш високі показники конверсії.

Застосовуйте ретаргетинг. Для цього потрібно продумати вигідні пропозиції для вже «теплих» споживачів, і використовувати їх для збільшення результативності кампаній.

Також ви можете звернутися за допомогою до digital-агентства ADS group. Наші фахівці знають, як «підігріти» аудиторію і як правильно налаштувати рекламу в Інсті для отримання максимального результату. Зацікавило? Тоді заповнюйте форму нижче, і ми з вами обов'язково зв'яжемося.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом