Розробка
Інтернет-маркетинг
Реклама в Інстаграмі - це один з найбільш ефективних способів підвищити популярність свого бренду, і збільшити кількість продажів. У цій статті ми розглянемо, які види просування в одній з найбільш топових для бізнесу соцмережі вам можуть запропонувати, а також як правильно налаштувати рекламну кампанію.
Для початку давайте розберемося, навіщо нам взагалі потрібна реклама в Інстаграмі. По-перше, це вам дасть максимальний відгук і охоплення постів з презентацією послуг і продукції.
Після того, як ви запустите свою рекламну кампанію ви отримаєте або нових цільових передплатників, або збільшите кількість переходів на ваш веб-сайт, де клієнти зможуть зробити замовлення продукції.
Реклама в Інстаграм буває безкоштовною і платною. Ми рекомендуємо на перших порах скористатися всіма інструментами, щоб потім відстежити найбільш ефективні варіанти для вашого бізнесу.
Цей метод швидше відноситься до партизанського маркетингу. Ви можете відповідати на повідомлення передплатників ваших прямих конкурентів, які залишилися без уваги. Але спосіб дуже енерговитратний і вимагає великої кількості часу. Також вам потрібно запропонувати потенційним клієнтам щось більше, ніж аналогічний продукт за таку ж ціну.
Ви можете пройти протореним шляхом, і запропонувати кільком блогерам протестувати вашу продукцію, і написати про неї відгук або викласти відео в сториз. Також зробити пропозицію можна «простим» користувачам, які мають не більше 5 тисяч передплатників, взяти участь у конкурсі на звання нового «амбасадора». Для цього їм потрібно придумати креативну презентацію вашого бренду і викласти у своєму профілі з посиланням на ваш сайт. Потім ви вибираєте переможця, який надалі представлятиме вашу продукцію.
«Гіви» продовжують підвищувати популярність брендів. Для початку вам необхідно знайти кілька компаній з однаковою ЦА, і взяти з них певну суму за участь. На ці кошти купуються призи, і запускається рекламна кампанія. У тексті обов'язково прописуємо, що необхідно підписатися на спонсорів конкурсу, а потім дочекатися оголошення результатів - переможець вибирається рандомно.
Тут головне - підібрати правильний профіль, де «мешкає» ваша аудиторія, але при цьому він не повинен бути вашим прямим конкурентом. До того ж потрібно вміти домовитися з іншою людиною.
Таргетована реклама в Інстаграм - це, мабуть, найбільш популярний платний інструмент, який приніс хороші результати. По-перше, оголошення демонструватимуться тільки цільовій аудиторії. У налаштуваннях ви зможете вказати основні дані потенційних клієнтів: гендер, вік, локацію проживання, інтереси та хобі.
Замовити рекламу в інфлюенсерів також ефективно, як і запустити таргетинг. Відмінності між цими двома методами в тому, що у блогерів є вже «теплі» споживачі, а другий варіант простіше контролювати. Вартість рекламного поста у лідера думок залежить від його розкрученості і кількості передплатників
Багатьох хвилює питання: скільки коштує реклама в Інстаграмі? У середньому для отримання більш-менш пристойних результатів вам це обійдеться близько 5 $ на добу. Ви самі закладаєте бюджет, який готові витратити. Рекомендуємо запустити кілька різних кампаній з різною вартістю за перехід, щоб оцінити, який з варіантів працює краще.
Прикинути відразу, у скільки вам обійдуться витрати досить складно. Все залежить від бізнес-ніші і кількості наявних передплатників.
Замовити рекламний пост в українських блогерів варто приблизно від 10 $. Це акаунти, у яких передплатників не менше, ніж 40 тисяч осіб. Але все залежить від тематики, чим вона популярніша, наприклад, мода і краса, тим вибір ширший.
Реклама в Інстаграмі в Україні - це досить популярний спосіб просування продуктів. Щоб запустити таргетинг, ви можете скористатися двома методами. Перший - запустити у своїй стрічці через Інсту. Для цього:
Для запуску таргетованої реклами можна також скористатися рекламним кабінетом у Фейсбук:
Також ви можете рекламувати свою продукцію або послуги в сториз. Для цього:
Рекламу в сториз ви можете замовити у тих же блогерів. Причому вартість її буде істотно нижчою, ніж у постів у стрічці. Особливо добре окупаються таким чином недорогі товари з бюьті-сегмента або ж одяг. Головне, щоб була згадка вашого продаючого акаунта. Ця деталь суттєво підвищує конверсію!
Після запуску рекламної кампанії потрібно обов'язково стежити за статистикою! Це можна робити, як в РК на Фейсбуці, так і в Інстаграм Insights, але цей сервіс доступний виключно для бізнес-профілів. Також можна скористатися і сторонніми інструментами, які допомагають відстежити охоплення, рівень залученості і кількість нових передплатників. Як було вже сказано вище, ми рекомендуємо зробити кілька оголошень. Щоб потім відстежувати, яке з них працює краще, щоб не злити марно бюджет.
Тестуйте. Перевіряйте, які картинки або відео краще мотивують вашу аудиторію.
Перерозподіліть фінанси. Простежте, в який час ЦА дає найбільш високі показники конверсії.
Застосовуйте ретаргетинг. Для цього потрібно продумати вигідні пропозиції для вже «теплих» споживачів, і використовувати їх для збільшення результативності кампаній.
Також ви можете звернутися за допомогою до digital-агентства ADS group. Наші фахівці знають, як «підігріти» аудиторію і як правильно налаштувати рекламу в Інсті для отримання максимального результату. Зацікавило? Тоді заповнюйте форму нижче, і ми з вами обов'язково зв'яжемося.