×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Реклама в Інстаграм через...

Реклама в Інстаграм через Фейсбук запускається протягом 20 хвилин. Так, саме стільки часу вам знадобитися, щоб запустити розкрутку вашого бренду або конкретного товару в даній соціальній...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Реклама в Інстаграм через Фейсбук запускається протягом 20 хвилин. Так, саме стільки часу вам знадобитися, щоб запустити розкрутку вашого бренду або конкретного товару в даній соціальній мережі. А ми розкриємо секрет, як налаштувати правильно, щоб не злити марно бюджет.

Покрокова інструкція: як налаштувати і запустити рекламу Instagram через Facebook

Для початку вам необхідно створити свій бізнес профіль. Як це зробити, читайте в наших статтях у блозі.

Потім ми переходимо безпосередньо до рекламного кабінету в ФБ. Щоб реклама в Інстаграм через Фейсбук була запущена, прив'яжіть свою банківську карту, з якої будуть здійснюватися платежі. Для цього відкриваємо меню і вибираємо розділ «Способи оплати». Після підтвердження дії, соціальна мережа зніме з вашого рахунку символічну суму, яку потім поверне. Це робиться з метою підтвердження вашої платоспроможності. Втім, запустити кампанію можна і без оплати, поповнивши баланс пізніше після того, як отримаєте перших клієнтів.

Повертаємося в рекламний кабінет, і тиснемо кнопку «Створити кампанію». Введіть назву у запропонований рядок. Але намагайтеся його зробити таким, щоб вам було простіше орієнтуватися в декількох кампаніях і відстежувати результати.

Вибираємо із запропонованого переліку «цілей» необхідний варіант. Ми рекомендуємо «Залученість», якщо вже це реклама поста в Інстаграм через Фейсбук.

Вибираємо аудиторію, якою буде показано ваше оголошення. Для того, щоб таргетована реклама в Інстаграм через Фейсбук була продуктивною і успішною, потрібно подбати про правильний час показів посту, локації і про інші фактори, що впливають на продуктивність рекламної кампанії. Також варто проставити інтереси, тому рекомендуємо перед запуском детально вивчити свою ЦА і скласти її портрет.

Визначте бюджет. Ми рекомендуємо для початку запустити тестовий режим, щоб подивитися, наскільки ефективно продумана ваша реклама через Фейсбук в Інстаграм. Тому спочатку слід встановити мінімальну суму - близько 5 $, щоб проаналізувати успіх таргетингу.

Тепер переходимо до створення самого рекламного посту. Як оголошення ви можете використовувати публікацію зі свого бізнес-аккаунта. Або зробити новий. Для цього виберіть зображення, яке буде відображатися у вашому пості. А після додайте текст. Тисніть на кнопку «Розмістити замовлення», і очікуйте, коли публікація пройде модерацію.

Якщо ваш пост був відхилений модератором, то вам необхідно надалі виправити помилки: замінити картинку, переписати текст і так далі, а потім знову відправити його на перевірку.

Ось так досить швидко запускається реклама в Instagram через Facebook! Це відмінний спосіб залучити більше потенційних споживачів і цільовий трафік на сайт. Крім того, таргетинг дозволяє швидше розкрутити новий бренд на ринку, а також збільшити кількість продажів, особливо в період акцій і свят, коли попит на багато товарів і послуг особливо високий. Тому ми рекомендуємо обов'язково скористатися цим інструментом розкрутки.

Скільки коштує реклама в Інстаграм через Фейсбук?

Таргетована реклама Instagram через Facebook не є одним з дуже дорогих способів просування вашого бренду, але в той же час вимагає певних розтрат. Головна перевага полягає в тому, що бюджет кампанії визначаєте ви самі. Це дуже зручно адже, щоб оцінити ефективність просування, вам потрібно провести кілька тестів, щоб внести корективи.

Вартість залежить від цільової дії: переходи на сайт, лайки, перегляди тощо. Тому, точну суму назвати неможливо, вона буде змінюватися в залежності від конкретного випадку.

Пару секретів, як зробити рекламу, що продає в Інстаграм

Якщо з технічними моментами все більш ніж ясно, то тепер слід приділити увагу креативній стороні питання. Від того, наскільки оригінальною і чіпляючою буде ваша компанія, залежить кількість клієнтів і цільових дій користувачів.

Почнемо з розбору зображень для рекламного поста. Інстаграм - це все ж візуальна соціальна мережа, і якісна картинка тут відіграє велику роль. Тому вона повинна бути яскравою, стильною і привабливою. Ви можете почитати в нашому блозі, які існують тренди візуального контенту. Ви можете придумати якусь особливу «фішку» для вашого бренду, яка буде виділяти вашу компанію від інших фірм.

Що стосується тексту рекламного оголошення, то його краще розмістити на зображенні. Так більше шансів донести до споживача потрібну інформацію. Відразу переходьте до суті! Напишіть вашим клієнтам, у чому вигода пропозиції, акційну вартість товару або просто заклик до дії. А ось вже під самим зображенням можна і більш детально викласти вашу пропозицію.

Текст повинен бути коротким і ємним, щоб людині вистачило буквально 30 секунд для усвідомлення привабливості вашого речення. «Простирадло» з літер відразу відлякує користувачів Інстаграм, тому розбавляйте пост різними смайликами і обов'язково абзацами, щоб інформація легше сприймалася.

Фахівці компанії «ADS group» знають, як правильно налаштувати рекламну кампанію в Інстаграмі і при цьому не злити ваш бюджет. Ми складемо продаючі оголошення, які у вигідному світлі представлять вашу продукцію і залучать клієнтів. Зацікавлені? Тоді заповнюйте форму нижче, і вам передзвонить наш менеджер для уточнення умов співпраці.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом