×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Реклама в...

Реклама в Фейсбук - це потужний інструмент просування для багатьох бізнес-проектів. Тому, якщо ви хочете бути в тренді і обійти конкурентів, то однозначно варто почати використовувати...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Реклама в Фейсбук - це потужний інструмент просування для багатьох бізнес-проектів. Ця соціальна мережа охоплює величезну кількість цільових користувачів, які захочуть скористатися послугами вашої компанії або придбати товар на сайті. Тому, якщо ви хочете бути в тренді і обійти конкурентів, то однозначно варто почати використовувати рекламний кабінет Facebook вже зараз!


5 переваг реклами в Фейсбук


Давайте розглянемо основні причини, чому реклама в Facebook однозначно потрібна:

  • Це одна з найперспективніших соцмереж для бізнесу. Оскільки аудиторія тут «мешкає» різноманітна: від підлітків до серйозних підприємців, ви зможете прорекламувати будь-який продукт.
  • Невисокі розцінки. Реклама на Фейсбук коштує не так дорого, як багато хто уявляє. А за рахунок величезної кількості користувачів 80% всіх кампаній потрапляють в «яблучко».
  • Ефективність рекламних кампаній. Як вже було сказано, немає жодної бізнес-ніші, для якої б не підходив даний інструмент просування.
  • Таргет. Ви зможете налаштувати рекламу для певної цільової аудиторії, вводячи в налаштуваннях локацію, стать, вік, інтереси користувачів та інші параметри. Також ви зможете продемонструвати свій продукт і аудиторії ваших прямих конкурентів, щоб збільшити приплив клієнтів.
  • Ретаргетинг. Цей інструмент нагадає користувачеві про існування вашої компанії, тим самим стимулюючи повторно зайти на сайт і зробити замовлення.


Отже, реклама в Фейсбук підвищує впізнаваність вашого бренду і збільшує лояльність клієнтів!



Як налаштувати рекламу?



Налаштування реклами в Facebook не займає багато часу. Ми створили для вас покрокову інструкцію, як це зробити:

  1. Зайдіть в Ads Manager і натисніть кнопку «Створити рекламу». Виберіть мету запуску кампанії з запропонованого списку;
  2. Вкажіть параметри вашої ЦА, наприклад, таргетинг за локацією або інтересами користувачів;
  3. Позначте, де буде показано рекламу. Вам буде запропоновано два варіанти: автоматичні плейсменти (трансляція в місцях найбільшого скупчення ЦА) і налаштовувані;
  4. Вкажіть бюджет кампанії і налаштуйте графік показів;
  5. Оптимізуйте покази. Розробники запропонували кілька варіантів оплати: за показ або дії користувача (клік, переходи на сайт тощо);
  6. Визначте елементи оформлення рекламного оголошення. Найчастіше це зображення. На них реагує 99% всієї аудиторії.


Налаштування реклами в Фейсбук повністю закінчується після натискання кнопки «Розмістити замовлення». За просуванням кампанії ви можете стежити в своєму кабінеті.


Скільки коштує реклама?

Переходимо до наступного важливого питання: скільки коштує реклама у Фейсбуці? При розміщенні оголошення ви самі затверджуєте вартість, яку ви готові заплатити за певне охоплення цільових користувачів. Ціна залежить від багатьох факторів, включаючи діяльність самої компанії-замовника. Але за статистикою Facebook, рекламна кампанія коштує приблизно в таких межах:

  • Клік - 0.25-0.65 $;
  • 1000 показів - 7.29 $;
  • Скачування програм - 2.75 - 3.85 $.


Але це приблизні розцінки, які будуть варіюватися. Стільки обійдеться ваша Фейсбук реклама буде залежати від бізнес-ніші, кількості конкурентів, цільової аудиторії та інших факторів.


Як проаналізувати результати рекламної кампанії в ФБ?



Налаштування рекламної кампанії - це тільки половина всієї справи. Після старту необхідно проаналізувати отриманий результат, щоб зрозуміти, наскільки ефективно вона працює, щоб при необхідності внести корективи. Статистика в рекламному кабінеті виглядає так:

  • Назва групи оголошень;
  • Результати - як взаємодіють користувачі з вашою рекламою (кліки, лайки, репости тощо);
  • Охоплення - скільки унікальних користувачів, побачили оголошення;
  • Кількість показів - скільки разів користувачі подивилися оголошення;
  • Вартість результату - ціна за взаємодію;
  • Витрачена сума.


Також є додаткові колонки, але ми навели вам найголовніші параметри, на що варто орієнтуватися після запуску кампанії.


Висновок



Facebook реклама - це потужний інструмент просування бізнесу. Ціна за дії залишається порівняно невисокою, але приносить результати. Головне, переглядати статистику і вносити корективи.

Якщо ви не хочете самостійно розбиратися з усіма тонкощами налаштування рекламної кампанії, а бажаєте отримати результат, то звертайтеся до професіоналів. Заповніть форму нижче, і з вами обов'язково зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом