×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Ребрендинг: що це таке і коли він...

Рано чи пізно в діяльності будь-якої компанії настає час змін. Якраз в цей період багато хто приймає рішення провести ребрендинг. Даний етап є важливою складовою будь-якої маркетингової...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Рано чи пізно в діяльності будь-якої компанії настає час змін. Якраз в цей період багато хто приймає рішення провести ребрендинг. Даний етап є важливою складовою будь-якої маркетингової стратегії, яка в підсумку призводить до збільшення прибутку. Але це тільки в тому випадку, якщо все зробити «з голочки».

Ребрендинг: розкриваємо значення терміна


Ребрендинг - це зміни в стратегії просування бренду в спробі змінити сприйняття споживачів про компанію. Саме на потенційних клієнтів спрямовані всі наступні дії, щоб залучити нові сегменти цільової аудиторії і підвищити лояльність вже існуючих. Фірма опрацьовує вже існуючі елементи бренду, щоб адаптувати їх під реалії ринку і відбудувати від конкурентів.



Ребрендинг - це, в першу чергу, комплексна міра. Неможливо змінити тільки один аспект роботи компанії, наприклад, виключно підхід до рекламних кампаній. Це зачіпає:

  • фірмовий стиль і дизайн логотипу компанії;
  • її найманого;
  • позиціонування на ринку;
  • перегляд корпоративних цінностей;
  • лінійку продукції;
  • можливість переключитися на інші сегменти ринку і опрацювати для них окремі види продукції.


Багато підприємців плутають ребрендинг і рестайлінг. В останньому випадку змінюються тільки візуальні елементи - логотип, дизайн упаковки. Це тільки частина ребрендингу, але це не аналогічні терміни.

Навіщо компаніям ребрендинг?


Зазвичай ребрендинг коштує досить дорого, але не завжди зміни після нього будуть позитивними. Тому проводити його потрібно тільки в крайніх випадках.Давайте розглянемо основні причини, коли вам варто вкладати бюджет в ребрендинг:

  • погане позиціонування бренду на ринку;
  • застарілі цінності, які не близькі цільової аудиторії і це призводить до зниження попиту на продукцію компанії;
  • вихід на новий ринковий сегмент;
  • корпоративне злиття;
  • погана репутація компанії;
  • залучення нової цільової аудиторії.


Багато компаній вдаються до ребрендингу , щоб оживити свій «образ» на ринку. Як правило, це великі старі корпорації, які асоціюються у споживачів з минулим. Щоб не втратити прибуток їм доводитися оновлювати себе, щоб не поступатися більш молодим конкурентам свою частку ринку.

Також доводиться робити ребрендинг, коли компанії намагаються залучити новий сегмент покупців. Найчастіше, коли запускаються лінійки товарів, розраховані на молоде покоління. Доводиться відповідати новим трендам, щоб забезпечити собі успіх на ринку.


Які основні завдання у ребрендингу?

 

Головне завдання цього процесу - збільшити ефективність бренду. Під цим мається на увазі:

  • поліпшення комунікацій з споживачами за допомогою позиціонування компанії на ринку;
  • освіження образу і цінності бренду, враховуючи існуючі тренди;
  • збільшення числа клієнтів; 
  • розширення бізнесу і вихід на нові сегменти ринку.


Образ компанії повинен бути таким, що запам'ятовується і цілісним. Тільки в цьому випадку він буде запам'ятовуватися і позитивно сприйматися цільової аудиторії. В такому випадку вам будуть забезпечені повторні покупки і армія адвокатів бренду.

Але не завжди концепція відповідає реальності. Наприклад, компанія позиціонує себе, як борця за надійність і високу якість, а насправді випускає продукцію з великою кількістю заводських шлюбів. В цьому випадку ребрендинг потрібно починати саме з поліпшення продуктової лінійки, а потім вже опрацьовувати реальні переваги співпраці з компанією і фірмовий стиль.



5 основних етапів ребрендингу


Проведення аналізу поточного стану компанії на ринку. Щоб зрозуміти, наскільки масштабним повинен бути ребрендинг, потрібно спочатку зрозуміти, наскільки вам це необхідно. Для цього маркетологи використовують SWOT-аналіз, Він допомагає визначити, які реальні переваги використовує компанія на ринку, а на що варто звернути увагу, щоб доопрацювати.


Проведення дослідження ринку. Щоб ваш ребрендинг був успішним потрібно проаналізувати також і зовнішні чинники. Він включає повний аналіз ваших цільових споживачів, прямих конкурентів по бізнес-ніші і непрямих «суперників» на ринку.Так ви зможете краще розуміти вашу аудиторію: її цінність, бар'єри сприйняття бренду і драйвери покупки. А аналіз конкурентів допоможе знайти ті точки дотику зі споживачем, які забезпечують вашим суперникам успіх в продажах.


Опрацювання маркетингової стратегії бренду. Всі отримані дані допоможуть вам спланувати і розробити ефективний ребрендинг. В першу чергу необхідно сформувати нові цілі і завдання компанії, його позиціонування на ринку. Також потрібно визначити основні кроки по розширенню клієнтської бази.


Оновлення головних елементів бренду. Потім потрібно все напрацювання втілити в життя. Вам потрібно прописати нові цінності і активно їх просувати в ваших ком'юніті. Вам важливо донести за допомогою соціальних медіа своє посилання до аудиторії. Опрацюйте візуальні складові, щоб ваші потенційні клієнти змогли вас запам'ятати і відрізнити від конкурентів. Приділіть особливу увагу рекламним кампаніям, які повинні транслювати цінності компанії цільової аудиторії. Постійно коммуніцірующіх зі споживачем. Найкраще довірити цей етап професійним ком'юніті-менеджерам.


Вибудовування комунікацій з споживачем та вирощування адвокатів бренду. Вам важливо не тільки розповісти про свої переваги перед конкурентами, а й утримати увагу споживача. Для цього задіють усі існуючі канали контакту з клієнтами - соціальні мережі, месенджери, сайт, сторонні ресурси. Повинен бути створений контент-план, який допоможе вам у просуванні ідеї і цінностей бренду після ребрендингу.


Дуже важливо бути послідовним у всіх кроках ребрендингу.Не можна переходити, скажімо, до комунікації зі споживачем, якщо ви не продумали попередні пункти. Крім того, наявність хороших фахівців допоможе уникнути безлічі проблем в майбутньому. У нашому перформанс-агентстві працюють справжні професіонали, які допоможуть без ризику для компанії оновити образ вашого бренду і залучити більше споживачів.