Розробка
Інтернет-маркетинг
Email-маркетинг постійно розвивається, а конкуренти не дрімають. Тому, ви повинні бути у всеозброєнні. Та й поштові провайдери постійно змінюють алгоритми доставлюваності листів, висуваючи все нові і нові вимоги. Ми вирішили поділитися корисною інформацією, яка допоможе уникнути ситуації, відправник потрапляє в немилість поштовиків. У цій статті розглянемо обов'язкову процедуру для тих, хто робить розсилку вперше: прогрів домену перед Email - розсилкою і те, які негативні наслідки вас чекають, якщо не зробити цього.
Якщо коротко і ясно, то без прогріву доменного імені вам забезпечено блокування! Для поштових провайдерів великий потік відправок з нового IP - це сигнал, що ви займаєтеся спамом. Вся річ у тому, що складання бази передплатників - процес, що займає деяку кількість часу, і тільки недавно зареєстрована назва не може посилати велику кількість електронних листів.
Навіть якщо ви ретельно продумаєте текст майбутньої розсилки з корисним і вигідним для клієнта реченням, налаштуйте сервіси відправки, то один лише клік по кнопці «Відправити!» може все зіпсувати. Спочатку потрібно заробити позитивну репутацію і тоді поштові системи перестануть банити ваші відправки. На перших етапах жорстко контролюємо кількість листів, що відправляються, - максимум 300 на годину, краще менше. Звичайно, такий процес здасться дуже довгим і малоефективним, але ця цифра зросте, коли ваш домен підвищить свій рейтинг. Цей метод працює і для тих, хто тільки почав формувати базу передплатників.
Термін «прогрів» означає штучне підняття репутації внаслідок відправки електронних листів на власні поштові адреси з подальшим їх відкриттям і переходами за активними посиланнями. Метод не забезпечить вам лояльність від реальних клієнтів на цьому етапі, але допоможе обійти спам-фільтри. Якщо ваші листи відкривають, клікають за посиланнями - значить довіряють.
Існує лише декілька дієвих способів, як прогріти IP:
Більшість розсилок з нового IP виявляються в спамі. Відбувається це з кількох причин: айпі був використаний спамерами і має погану репутацію; складний алгоритм фільтра у провайдера або технічна помилка. Статистика говорить, що найбільша кількість листів, що потрапляють у спам з нових доменів, у Gmail. Тому підходити до справи потрібно комплексно і покроково:
Ми пропонуємо вам покроковий алгоритм прогрівання нового домену:
Головне в Email-маркетингу - це безпека вашої компанії і одержувача. У цьому допомагають налаштування захисних параметрів айпі, що сприяють розпізнанню поштовими сервісами чесне інформаційне джерело. До них належать DKIM, SPF і DMARC. Це основні інструменти захисту від шахраїв і зломів.
DKIM - це головний стандарт для захисту електронної пошти від зловмисників. Працює в сукупності з SPF (відповідає за перевірку оригінальності IP відправника), DMARC (визначає алгоритм перевірки вхідних електронних листів). Налаштовувати їх обов'язково, щоб замість цікавої пропозиції ваші клієнти не отримали вірус.
Сервіси листування мають покрокову інструкцію, як налаштувати ці записи. Зазвичай, цей процес займає всього 10-15 хвилин. Але, якщо у вас виникли проблеми, то рекомендуємо звернутися до служби підтримки.
Щоб зрозуміти, наскільки добре йдуть ваші справи, після кожної відправки необхідно відстежувати показники ефективності ваших дій:
Звертаємо увагу на статистичні дані постмайстрів. Головними метриками є:
Рекомендуємо вам для відстеження цих показників використовувати такі інструменти:
В ідеалі всі електронні листи повинні потрапляти в папку «Доставлено». Але якщо частина опиниться в теці «Спам», вам необхідно скоригувати кількість відправок на добу і переглянути контент. Також надішліть повідомлення до служби підтримки поштовика, щоб розв'язувати цю проблему.
Якщо ваші розсилки потрапляють до теки «Спам», то не поспішайте панікувати і відразу ж складати листи в техпідтримку. Буває, що адресат раніше поскаржився на листи, що мають подібний зміст, і знову спрацював індивідуально налаштований фільтр. Щоб перевірити цю теорію, відправте цей же текст на вашу власну скриньку в аналогічній поштовій службі, що і мейл одержувача. Якщо він опинився в теці «Вхідні», вам варто порадити користувачеві додати вашу адресу до книги контактів.
Ще одна ситуація, яка вимагає корекції з вашого боку - це репутація імені. Вона повинна зростати поступово, тому коригуємо кількість відправлень на день і поступово прогріваємо IP.
Поговоримо про те, як правильно спілкуватися з техпідтримкою, щоб вас вивели з-під фільтрів:
Вам залишається тільки чекати відповідь від служби і налаштовуватися на позитивне рішення. А поки ми вам дамо кілька корисних порад, як уникнути блокування від Gmail, який вважається найбільш жорстким з усіх поштових провайдерів:
Прогрів домену - це важливий і трудомісткий процес, що забезпечує успіх ваших розсилок. Чим більше потенційних клієнтів прочитає ваші листи, тим вище буде їх рівень довіри до вашої компанії. У такому випадку поштові провайдери не вважатимуть ваші листи спамом, і ви уникнете блокування і «чорного списку».
Пройдемося ще раз по важливих пунктах:
Стежте за базою передплатників і регулярно проводьте чистку.
Нарощуйте обсяги розсилки листів поступово.
Постійно контролюйте показники, і вносьте корективи.
Хочемо нагадати, що актуальний, цікавий, а головне корисний для вашої аудиторії контент формує лояльність і високу залученість. Тому не забувайте вивчати потреби вашої аудиторії. Обов'язково використовується всі інструменти для відстеження ефективності та репутації. На перших порах можна виправити помилки, і не допустити падіння результатів до критичної точки.