Розробка
Інтернет-маркетинг
Сьогодні абсолютно всі види бізнесу переживають складні часи. Хтось опускає руки і виживає за рахунок накопичених заощаджень, а хтось користується ситуацією, що склалася, і інвестує в просування бренду і товарів/послуг. Одними з найбільш ефективних і відносно швидких інструментів інтернет-маркетингу вважаються SMM і PPC.
SMM - відносно дешевий, але не менш результативний в порівнянні з SEM і PPC канал для розкрутки бізнесу в мережі і збільшення продажів. Але варто розуміти, що все не так легко і райдужно, як може здатися, на перший погляд, особливо в умовах кризи. Кожен власник бізнесу зацікавлений в популяризації бренду і залученні більшого числа покупців, проте методи, які використовувалися раніше, можуть бути не такими результативними в період глобальної пандемії коронавірусу. Настав час змінювати тактику і розробляти нову стратегію.
Стратегії і методи, які використовують SMM-фахівці для просування товарів і послуг в соціальних мережах вимагають регулярної адаптації під умови ринку і зовнішньої ситуації. Подібні заходи вважаються необхідними, оскільки вони впливають на швидкість залучення ЦА і підвищення інтересу до вашого бренду/товару/послуги. Наслідком цього є зростання продажів. Вам не потрібно володіти якимись навичками або проходити експрес-курс по SMM-просуванню. Просто довірте своє «дітище» професіоналам.
Основні цілі просування в соцмережах:
Відкрита розкрутка. Інтереси власника бізнесу розкриваються всім відвідувачам спільноти. Адміністрація працює з кожним потенційним клієнтом. Використовується відкрита реклама і вірусний контент, а також постійно змінюються маркетингові прийоми. Подібна стратегія показує на практиці позитивний результат і приріст продажів.
Прихована розкрутка. Такі спільноти створюються за інтересами. У такі групи потрапляють виключно зацікавлені користувачі. Тематика паблік-аккаунта може бути різноманітною: від пізнавальної та філософської до розважальної. Адміністрація регулярно рекламує якийсь бренд.
Варто зазначити, що не завжди метою просування є продажі. У деяких випадках приймається узгоджене з власником бізнесу рішення публікувати інформаційні та новинні пости. Проводиться аналіз інтересів, після чого складається контент-план.
Повірте, командна робота експертів в даній області набагато ефективніша самостійної діяльності.
Це дозволить вам вивести свій бізнес на новий рівень і зайняти хороші позиції в ніші. Не упустіть свій шанс - інвестуйте в просування свого бізнесу в мережі і популяризуйте бренд поки ваші конкуренти призупиняють розкрутку ТМ.