×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Просування в соціальних мережах в умовах...

Кожен власник бізнесу зацікавлений в популяризації бренду і залученні більшого числа покупців, проте методи, які використовувалися раніше, можуть бути не такими результативними в період...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Сьогодні абсолютно всі види бізнесу переживають складні часи. Хтось опускає руки і виживає за рахунок накопичених заощаджень, а хтось користується ситуацією, що склалася, і інвестує в просування бренду і товарів/послуг. Одними з найбільш ефективних і відносно швидких інструментів інтернет-маркетингу вважаються SMM і PPC.

SMM - відносно дешевий, але не менш результативний в порівнянні з SEM і PPC канал для розкрутки бізнесу в мережі і збільшення продажів. Але варто розуміти, що все не так легко і райдужно, як може здатися, на перший погляд, особливо в умовах кризи. Кожен власник бізнесу зацікавлений в популяризації бренду і залученні більшого числа покупців, проте методи, які використовувалися раніше, можуть бути не такими результативними в період глобальної пандемії коронавірусу. Настав час змінювати тактику і розробляти нову стратегію.

SMM-просування: націленість на результат

Стратегії і методи, які використовують SMM-фахівці для просування товарів і послуг в соціальних мережах вимагають регулярної адаптації під умови ринку і зовнішньої ситуації. Подібні заходи вважаються необхідними, оскільки вони впливають на швидкість залучення ЦА і підвищення інтересу до вашого бренду/товару/послуги. Наслідком цього є зростання продажів. Вам не потрібно володіти якимись навичками або проходити експрес-курс по SMM-просуванню. Просто довірте своє «дітище» професіоналам.

Основні цілі просування в соцмережах:

  • Популяризація бренду;
  • Збільшення відвідуваності акаунтів і сайту;
  • Коректна комунікація з ЦА;
  • Виявлення та утримання потенційних клієнтів.
  • Залежно від поставлених цілей SMM-фахівці розробляють стратегію просування і контент-план. Стратегія може бути як відкритою, так і закритою.

Відкрита розкрутка. Інтереси власника бізнесу розкриваються всім відвідувачам спільноти. Адміністрація працює з кожним потенційним клієнтом. Використовується відкрита реклама і вірусний контент, а також постійно змінюються маркетингові прийоми. Подібна стратегія показує на практиці позитивний результат і приріст продажів.

Прихована розкрутка. Такі спільноти створюються за інтересами. У такі групи потрапляють виключно зацікавлені користувачі. Тематика паблік-аккаунта може бути різноманітною: від пізнавальної та філософської до розважальної. Адміністрація регулярно рекламує якийсь бренд.

Варто зазначити, що не завжди метою просування є продажі. У деяких випадках приймається узгоджене з власником бізнесу рішення публікувати інформаційні та новинні пости. Проводиться аналіз інтересів, після чого складається контент-план.

Повірте, командна робота експертів в даній області набагато ефективніша самостійної діяльності.

Фахівці компанії ADS group в стислі терміни:

  1. Проведуть аналіз обраної ніші;
  2. Досліджують «життя» вашого проєкту в соціальних мережах, якщо у вас вже активні професійні акаунти. У разі їх відсутності буде розроблятися план дій по запуску проєкту на найпопулярніших платформах (Facebook, Instagram і так далі);
  3. Здійснять «розбір» акаунта, виявивши сильні і слабкі сторони;
  4. Розроблять стратегію просування і контент-план публікацій;
  5. Запустять РК, націлені на просування бренду, залучення потенційних покупців і так далі;
  6. За допомогою системи аналітики будуть відстежувати результати вироблених маніпуляцій і своєчасно вносити коригування в стратегію просування.

Це дозволить вам вивести свій бізнес на новий рівень і зайняти хороші позиції в ніші. Не упустіть свій шанс - інвестуйте в просування свого бізнесу в мережі і популяризуйте бренд поки ваші конкуренти призупиняють розкрутку ТМ.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом