×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Просування сайту в...

Створити красивий сайт - це тільки половина справи, головне, щоб її побачили користувачі і захотіли відвідати. Тому важливо зайнятися просуванням сайту в топ пошукових...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Просування сайту в ТОП

Створити красивий сайт - це тільки половина справи, головне, щоб її побачили користувачі і захотіли відвідати. Тому важливо зайнятися просуванням сайту в топ пошукових систем.

Довірити це клопітке заняття краще фахівцям, але якщо у вас багато часу, є впевненість у своїх силах і вмінні - вперед! А щоб ви не заплутали, ми приготували зрозумілу шпаргалку.

Почнемо з аналізу

На початку необхідно провести всебічний аналіз.

Насамперед слід вивчити конкурентів і визначити цільову аудиторію. Знаючи ці орієнтири, зумієте правильно розробити стратегію просування сайту в топ 10.

Переходимо до аудиту свого ресурсу. Налагодивши систему аналізу успіхів свого дітища, зможете вчасно вносити корективи в його роботу. Потрібно встановити (якщо це ще не зроблено):

Лічильники статистики Google Analytics (вигідний для магазинів у системі e-commerce) і Яндекс.Метрики (має Вебвізор). Ви будете отримувати інформацію про кількість відвідувачів, джерела, з яких заходять користувачі, в який час частіше приходять клієнти. Зможете відстежити конверсію та інші важливі аспекти.

Панелі вебмайстрів. Наприклад, Google Search Console покаже, які допущені помилки при створенні, чому пошуковики видалили сторінки, скільки сторінок задіяні в пошуку.

Не зайвим буде перевірити проект на наявність вірусів, на які позиції виходить за основними пошуковими запитами, чи потрапляє під фільтри Google або Яндекс.

EАТ - основний принцип створення контенту

Тепер потрібно наповнити портал якісним змістом або оптимізувати вже існуючий контент.

Всі тексти повинні бути унікальні - це аксіома. Для перевірки унікальності можна використовувати відповідні сервіси: Advego, Text.ru, Content-Watch.

Уникайте дублювання власних сторінок, пошуковці цього не схвалюють.

І головне, текстові матеріали повинні відповідати принципу EАТ ­ expertise, authority, trustworthiness ­ експертиза, авторитет і надійність. Цей алгоритм Гугла дозволить підготувати по-справжньому якісний контент, який оцінять і будуть просувати пошукові системи.

Приділіть увагу корисності текстів: якщо описуєте прилад, вкажіть способи його використання; в одязі покупцеві важливі матеріал, з якого виконана річ, як за ним доглядати; затребувані рекомендації щодо вибору.

Тексту, розміщеному на сайті, стануть довіряти, якщо вказується автор, або ресурс цитують інші джерела.

Сприятиме просуванню сайту в топ гугла наявність розділу «Контакти» з докладним зазначенням телефонів, географічної адреси. Підвищить віддачу опис умов і способів доставки, оплати, наявність лояльної програми акцій і знижок.

Ближче до тексту

Щоб майданчик вийшов на перші позиції до видачі, потрібно звернути увагу на наявність у тексті найбільш затребуваних ключів з вашої тематики. Тому доведеться зайнятися складанням семантичного ядра. Запитайте себе, які питання ви б поставили до пошуку свого товару/пропозиції. Подивіться запити конкурентів, вивчіть дані аналітики. У Яндексі їх можна подивитися в Метріке або у Вебмастері.

Тепер потрібно всі затребувані запити розкидати по відповідних сторінках свого порталу.

Ось тепер настав час для написання текстів або перегляду вже існуючих. Приділіть увагу title і description. У першому повинен бути відображений основний ключ. Другий містить корисну для користувача інформацію, яка переконає клацнути на вашу адресу. Пропишіть яскравий заголовок - h1.

Під час написання title та description зверніть увагу на кількість символів. Занадто довгі пошукові сервіси обрізають. Оптимальним варіантом для title буде до 60 символів, для description - максимально 200.

Технічна оптимізація

Сайти, які прагнуть в топ повинні бути максимально зручні для користувача. Важливо, щоб вони відкривалися швидко на всіх ресурсах, з яких заходить відвідувач (стаціонарні комп'ютери, ноутбуки, смартфони, планшети). Налаштувати швидкість можна через Google PceSpeed Insights.

Використовуйте для структурування даних семантичну розмітку. Перевірте ресурс на наявність битих посилань, що відображають сторінки, яких немає. З'являються в результаті помилок в адресі або видалення частини вебсайту.

Не забудьте налагодити внутрішню перелинковку. На прикладі онлайн-магазину це буде виглядати таким чином:

  • торінку будуть вести посилання за високочастотними запитами;
  • на сторінки каталогу - середньочастотні;
  • на картки товарів - низькочастотні.

Виконана велика робота, але відпочивати ще рано.

Налаштовуємо юзабіліті

Якщо хочете, щоб ваш майданчик активно відвідували користувачі, займіться його візуальним оформленням і зрозумілим керівництвом до користування сторінками.

Вже головна повинна переконати відвідувача, що він прийшов за адресою і саме тут знайде те, що йому вкрай необхідно.

Перевірте, що клієнту зручно «гуляти» по порталу: все найбільш важливе доступно з будь-якої сторінки одним кліком. Продумайте зрозуміле меню, знайдіть йому зручне місце на головній сторінці. Не забудьте про «хлібні крихти» - допоміжну навігацію. Вони допоможуть клієнтові знайти потрібний розділ.

Замість епілогу

В одній статті складно розповісти про всі нюанси виходу сайту на топові позиції в пошуковиках. Процес складний і потребує знань у різних галузях: веб-дизайн, написання текстів, програмування, маркетинг.

Компанія ADS group пропонує найбільш адекватні ціни за комплекс робіт з просування сайту. Звертайтеся і разом ми легко займемо місце в топ 5 Google!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом