×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Просування сайту в...

Ця соціальна мережа набирає обертів в Україні, за даними вітчизняного комунікаційного агентства Plusone, у 2019 році її передплатники становили 26% від населення нашої країни. Сьогодні це більш...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Ця соціальна мережа набирає обертів в Україні, за даними вітчизняного комунікаційного агентства Plusone, у 2019 році її передплатники становили 26% від населення нашої країни. Сьогодні це більш популярна платформа, ніж Facebook, особливо серед молодих людей віком до 29 років.

Все це робить просування сайту в інстаграм вигідним підприємством для бізнесменів, блогерів, фотографів та інших вузьких фахівців, які просувають себе.

Який акаунт вибрати


Залежно від напрямку вашої діяльності в Instagram є можливість вибрати відповідний акаунт. Це дозволить вашій цільовій аудиторії відвідувати сайт, зідзвонюватися, відправляти послання електронною поштою, визначити геолокацію підприємства, магазину та інше.

Щоб створити акаунт, потрібно увійти в «Параметри» і вибрати клавішу «Акаунт». Тут клікайте на «Переключитися на професійний аккаунт». У вікні вибирайте «Автор» (підходить для блогерів, фотографів, артистів, ньюсмейкерів тощо) або «Бізнес».

В авторських профілях соцмережа пропонує додатково вибрати категорію, яка найбільш повно описує обраний вами рід діяльності: автор відео, дизайн, актор - список досить значний. При виборі бізнес-аккаунта процедура дещо ускладнюється.

Бізнес-акаунт в інстаграм


Щоб успішно просувати інтернет-магазин або інше підприємство в мережі Instagram, необхідний акаунт на Facebook. Якщо такого немає, доведеться їм обзавестися. Тільки тоді зможете зайнятися просуванням сайту в інстаграмі.

Будемо виходити з того, що профіль на FB існує. В Інстаграм вибираємо категорію «Бізнес», відкриваємо вікно «Пов'язати акаунт зі сторінкою в Facebook». Всі дані звідти (адреса, пошта, телефон) будуть автоматично скопійовані.

Прив'язка до фейсбук дасть можливість налаштовувати рекламні кампанії, брати участь у крос-постингах тощо. Зможете:

  • відстежувати статистику переглядів вашої сторінки;
  • оцінити, наскільки результативні публікації та промо-акції;
  • дізнатися дані про вашу цільову аудиторію: стать, вік, місце проживання.
  • Маючи акаунт на FB, отримаєте доступ до ADS Manager і зможете налаштовувати рекламу.

Оформлюємо акаунт правильно


Щоб користувачі охоче відвідували ваш сайт, він повинен бути не тільки поінформований, але і красиво виглядати. Розмиті фото, недбалі написи залишать його в аутсайдерах мережі, не принесуть жаданої зацікавленості ЦА і солідного трафіку.

Пам'ятайте приказку «По одягу зустрічають», ось і почніть з дизайну. Підберіть якісне фото або ілюстрацію, що відображає вашу пропозицію. Для авторських сторінок краще зробити ставку на особисте фото. Для бізнесу цілком доречно розташувати в аватарці свій логотип або назву пропонованої послуги в стислому вигляді. Не слід копіювати малюнки з інших сайтів - будьте креативні. Не забувайте, що формат круглий і невеликий.

Тепер займіться описом свого профілю. Потрібно вказати найбільш важливу інформацію. Це може бути унікальна торговельна пропозиція (УТП); короткий опис пропонованої послуги і т. п. У вас на це буде всього 150 знаків. Не забувайте проставити хештеги, але не старанте, і не переборщите з емодзі.

В самому кінці можна поставити UMT-мітку. Це дасть можливість відлежувати трафік, зрозуміти, які розсилки були найбільш продуктивні, комплексно оцінити ефективність рекламних кампаній.

Залишилося оформити посилання. Щоб створити в профілі посилання, можна скористатися Taplink. Так користувач отримає право вибрати найбільш зручний спосіб для спілкування з вами:

  • питання-відповідь;
  • написати в WhatsApp;
  • перейти на сайт;
  • група в інших соцмережах.


Taplink дозволяє створити мікролендинг, запропонувати відвідувачам оплачувати товари і послуги, не виходячи з Інстаграму, тут же приймати замовлення.

У нього є певний аналог торгових тегів Shoppable Tags. Зумієте робити позначки безпосередньо на фото товарів, вести користувача в онлайн-магазин.

Готуємо контент

Перед вами стоїть ще одне важливе завдання - наповнити свою сторінку змістом. Від правильності контенту залежить, яке враження справите на передплатників: захочуть вони залишитися з вами або втечуть на майданчики конкурентів. Тому перш за все займіться плануванням.

На цьому етапі необхідно визначити, якого типу акаунт створюєте: інтернет-магазин, візитка бренду, блог, профіль професіонала тощо. Оцініть, який контент будете використовувати: продаючий, рекомендації, інформаційний, навчальний, розважальні тощо. Підберіть рубрики, під якими будете розміщувати той чи інший пост.

Щоб не промахнутися з контентом, можна поцікавитися у своїх передплатників (якщо такі вже є), що їм більш цікаво і потрібно.

Інший варіант: проаналізувати публікації конкурентів, з'ясувати який контент викликає найбільший інтерес.

І не забувайте про хештегів - вони повинні відповідати ідеї посту. Їх не повинно бути багато. Оптимальний варіант - 6 на один пост. У підборі допоможуть Websta і Instatag.

Фірмовий стиль для фото і відео - обов'язковий


Щоб дізнаватися ваш профіль, підберіть фільтри для фото і відео, зробіть акцент на колірній гамі, визначте вигляд і розмір шрифтів. Вивчіть тренди і тенденції, не відмахуйтеся від них. Ідіть в ногу з часом.

Відео в Instagram триває не більше хвилини. Але цього цілком достатньо, щоб запам'ятатися. До речі, відеоролики дивляться набагато активніше, ніж фото. І не забувайте додавати трошки гумору - це завжди приваблює і має резонанс.

Як просувати сайт


Коли вся попередня робота проведена, сторінка радує око, саме час перейти до просування сайту в instagram.

Тут дуже популярні різного роду квести, марафони, конкурси, а також взаємна реклама:

  1. Наприклад, стиліст і перукар можуть рекламувати супутні товари або просувати послуги один одного. Магазину спортивного одягу або харчування доцільно співпрацювати зі спортсменами.
  2. Реклама у популярних блогерів, зірок кіно і шоу-бізнесу теж піднімає планку вашого сайту. За певну плату люди не відмовлять у підтримці учаснику спільноти. Але не полінуйтеся попередньо вивчити їхній акаунт, наявність реальних передплатників.
  3. Таргетована реклама доступна тим, чий акаунт прив'язаний до Facebook. У вас автоматично відкривається доступ до ADS Manager. Це дає можливість шукати передплатників за такими категоріями: стать, вік, освіта, проживання тощо. Так підберете аудиторію, яка кровно зацікавлена у ваших пропозиціях.
  4. Директ-розсилки дозволяють зробити рекламу персоніфікованою. Зможете відправляти фото, відео певній людині або невеликій групі.
  5. Флеш-моб. Ще одна популярна для просування свого ресурсу в інстаграмі дія. Від нього не слід відмовлятися: поставте відповідний хештег і отримаєте додаткові лайки і нових користувачів.
  6. Підключивши Instapromo, Pamagram, Social Hammer, зможете відпочити від постійного контролю за передплатниками. Оцінка їх активності (лайки, коментарі, відвідування) відбуватиметься в автоматичному режимі. Щоб акаунт не забанили, автопідписку вводити в дію краще, пропрацювавши певний час самостійно.

Будьте активні, підтримуйте модні тренди і ваш сайт не залишиться непоміченим.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом