×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Просування сайту на...

Наскільки вигідно просування сайту на...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Просування сайту на Тільді

Tilda має повний набір інструментів для успішної взаємодії з пошуковими системами. Наскільки вигідно просування сайту на Тільді, як заслужити увагу пошуковиків, чому вигідно прописати ALT-текст, чому сторінка «Помилка 404» повинна бути привабливою та інші корисні поради в нашій статті.

Переваги роботи на Тільді

Тільда - це зручний блочний конструктор сайтів. Який дозволяє людям, далеким від програмування, створювати свої сторінки в інтернеті для реалізації товарів, ідей, послуг та інших креативних задумок.

Тут можна сконструювати простенький односторінник або багатошаровий магазин з об'ємним каталогом продукції.

У Tilda достатньо переваг:

  1. пропоновані блоки пристосовані для мобільних версій ресурсу, що важливо для сучасного просування майданчика, оскільки більша частина запитів йде саме з мобільних пристроїв;
  2. багато красивих шаблонів, що дозволяє прикрасити ресурс, керуючись своїми уподобаннями;
  3. ZeroBlock. Цей візуальний редактор дозволяє створювати унікальні версії, використовуючи звукові та видіо-ефекти, анімацію. Такий сайт точно не пропустять і обов'язково зайдуть подивитися, порекомендують друзям із соцмереж;



     
  4. зручний каталог для інтернет-магазину: можна задавати додаткові параметри виробам. Чим більше про продукт інформації, тим вища довіра покупців;
  5. налаштування та формування email-розсилок. Це дуже важливий канал просування, який допомагає працювати індивідуально з клієнтами, повертати загублених замовників;
  6. простота підключення необхідних сервісів значно полегшує роботу;
  7. калькулятор. Великий плюс для СЕО, оскільки дозволяє користувачеві затриматися на сайті, що позитивно позначається на юзабіліті. Адже кожному цікаво порахувати витрати перед рішенням оформити замовлення;
  8. автоматична функція Last-modified покращує індексацію порталу пошуковими системами.

Оскільки Тільда створювалася для лендингів, тут присутні деякі незручності:

  1. За безкоштовним тарифом не більше 50 сторінок, у платному - 500.
  2. Адмінка не дуже зручна для багатосторінкового сайту.
  3. Є невеликий набір Emoji.
  4. Зберігати файли, які користувачеві потрібно завантажити: інструкції, сертифікати та інше - неможливо.

Як просувати сайт на Тільді

Тільда доброзичливо налаштована до SEO. Для просування ресурсу є необхідні інструменти. Ви без проблем підключите аналітику, встановивши лічильники Яндекс. Метрики або Google Analitycs. Щоб розібратися з цільовою аудиторією і поліпшити індексацію платформи, доведеться заручитися підтримкою Google Search Console і Яндекс. Вебмайстер. Зробити це можна всього в два кліки. Таким чином будете, висловлюючись шаблонно, «тримати руку на пульсі», зможете вчасно отримувати інформацію і, при необхідності, швидко вносити зміни.

Розбиратися, як просуваються сайти на Тільді, почнемо з технічних налаштувань:

Насамперед потрібно підготувати для пошукових заголовків (title), опис та адресу своєї сторінки. Для цього потрібно зайти в «Параметри» і заповнити відповідні графи. У заголовок (він повинен вкластися в 70 знаків) слід включити основний ключ. Опис (description) містить важливу інформацію про ресурс, викладену стисло (150 - 180 знаків). Саме на нього орієнтується користувач, знайомлячись з видачею за своїм запитом.

Написати h1 - головний заголовок сторінки. Може містити основний ключ пошуку. У конструкторі це не займає багато часу. Відкрийте SEO - тег для заголовка - виберіть h1.

Щоб побачити, як ресурс буде відображатися в пошуковиках, потрібно відкрити «Facebook and SEO». Ви можете додати додаткові параметри.

Прописати ключові запити (keywords). Їх можна запозичити з розділу «Параметри сторінки» на Тільді або вибрати з яндексу. Підбір слів.

Створити канонічне посилання - адресу свого сайту. Він повинен бути зрозумілим, легко запам'ятовуватися. Можна вписати основний ключ.

Привести у відповідність фото і зображення. Тильда автоматично зменшує великі файли, що прискорює завантаження і позитивно позначається на індексації. Їх може супроводжувати ALT-текст. Його пошукові системи здатні зчитувати дуже добре. Якщо зображення буде завантажуватися повільно, підпис позначиться і користувач не втече.

Створіть привабливу сторінку «Помилка 404» з обов'язковим зазначенням переходу на головну.

Тепер настав час підготувати або провести оптимізацію вже існуючих текстів.

Тексти повинні містити корисну інформацію, легко читатися, залучати оригінальною подачею матеріалу і не залишати у читача запитань. Все, що відвідувач хотів би дізнатися про пропонований товар/послугу зобов'язане знайти відображення в статті.

Якщо продаєте косметику, вкажіть склад крему, розпишіть, як ним користуватися, які проблеми шкіри можна вирішити, наскільки вистачить вмісту коробочки. Додайте блок з відгуками та порадами професійних косметологів, пропишіть FAQ.

Якщо лендинг присвячений моді, наявність фото високої якості обов'язково приверне зацікавлених читачів, отже, сприятиме просуванню ресурсу.

 

Замість висновків

Намагаючись створити ресурс, який любитимуть пошуковики, орієнтуйтеся на потреби користувача. Навігація повинна бути інтуїтивно зрозумілою. Занадто складні переходи втомлять відвідувача, і він рішуче переметнеться до конкурентів.

Захоплюйте клієнтів можливістю завантажити матеріал, підписатися на новини, оформити замовлення. Чим більше дій він зробить, тим чуйнішими будуть пошукові системи до вашого дітища.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом