×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Просування landing...

Landing - це односторінковий сайт, завдання якого ємно і коротко представити компанію, що передбачає розгорнути в мережі свою...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Просування landing page

Landing page (лендинг) - це односторінковий сайт, завдання якого ємно і коротко представити компанію, що передбачає розгорнути в мережі свою діяльність. Його основна мета швидко домогтися Можливості у таких інтернет-ресурсів хороші, але без просування landing page не стане залучати трафік і приносити дохід.

Як працює для landing page SEO просування

Підраховано, що приблизно в 90% випадків при розкрутці посадкової сторінки добре використовувати контекстну рекламу. Працює швидко (вже в перші години появи односторінника можна отримати відвідувачів), а обходиться недорого. Але є істотний мінус: перестали платити, банер не демонструють, і ви випадаєте з поля зору користувачів, продажі падають, дохід зменшується.

Щоб не опинитися в економічному провалі, варто задуматися про альтернативні можливості: використовувати для landing page seo просування. Не всі компанії, що займаються розкруткою сайтів в інтернеті, готові заморочуватися з СЕО-оптимізацією посадкової сторінки, оскільки це досить трудомісткий процес. Але ми не з лякливих, тому що впевнені - гра варта звичок. Досвід показує, що такий підхід призводить до відчутних результатів: трафік росте, клієнти залишаються надовго, бізнес росте і процвітає.

Саме SEO надає продаючій сторінці можливість з нуля домогтися визнання цільової аудиторії, знайти своїх шанувальників, примножувати їх чисельність, планомірно збільшувати кількість завершених угод. Але слід пам'ятати, що на це потрібен час. Якщо хочете швидких кліків, моментальних продажів (запускаєте акцію, проводите розпродаж тощо), тоді закликайте на допомогу PPC.

З чого починати

Щоб розробити успішну SEO-стратегію просування лендингу, потрібно відповісти на ключові питання:

  • яка в обраній ніші конкуренція (чим нижче, тим краще);
  • наскільки життєздатні пропоновані товари (якщо вони мають явну сезонну цінність, немає сенсу заморочуватися. Краще зупинитися на контекстній рекламі);
  • чи є пошукові запити на вашу продукцію (якщо ні, то зібрати потрібну семантику буде проблематично).

Якщо все зрослося, можна приступати до впровадження плану атаки. Насамперед необхідно скласти семантичне ядро, визначити середньо- і низькочастотні запити з видачі пошукових систем.

Тепер потрібен технічний аудит. Доведеться оптимізувати швидкість завантаження сторінки - 3 секунди хороший варіант. Необхідно потрудитися над втіленням версії для мобільних пристроїв. Створюючи мобільну версію зверніть увагу, щоб вона відповідала основній: збігався контент, все коректно працювало.

Наступний етап - почистити верстку: прибрати виниклі діри, підстрибування і подібні дефекти.

Залишилося вказати регіон для показів у пошуковиках, перевірити правильність написання домену, переконатися, що сторінка готова до індексації.

Використовуйте зовнішні ресурси

Для розкрутки лендингу важливо бути активним учасником сучасних інтернет спільнот, тому неодмінно потрібно поставити відповідні клавіші, щоб користувачі з Facebook, Instagram, Telegram і т. п. могли активно обмінюватися інформацією.

Приведе додаткових відвідувачів і сприятиме просуванню, якщо вказати фізичну адресу компанії в Яндекс і Google картах; каталогах підприємств, наприклад, Яндекс. Довідник, Google «Мій бізнес».

Активно взаємодійте з форумами, відзовиками, сайтами запитань/відповідей - долучайтеся до крауд-маркетингу. Отримати природні посилання допоможе розміщення підготовлених статей про товар, послугу, компанії на серйозних сайтах, які популярні серед користувачів. У статтях обов'язково вставляйте посилання на лендинг-пейдж.

Проводимо внутрішню оптимізацію

Хочете запустити успішне seo просування landing page, не полінуйтеся попрацювати над внутрішньою оптимізацією:

  • підготуйте метатеги та заголовки. Використовуйте заголовки різного рівня (h1, h2, h3), граючи шрифтами. Пошуковики це розцінюють як нові сторінки. Пропишіть Title і Description. Вони повинні нести важливу інформацію про товар, чим він може бути цікавий непідготовленому користувачеві;
  • підготуйте тексти, які будуть мотивувати ЦА, адже ваше завдання підвищити продажі;
  • наведіть до ладу фотоматеріали. Вони приваблюють відвідувачів (картинки люблять розглядати всі), але якщо будуть поганої якості, без інтриги, то не спрацюють належним чином. Зверніть увагу, щоб фото не забарилися про роботу лендингу.

І головне - не вантажите свою посадкову сторінку надлишковою інформацією. Пам'ятайте: «короткість - сестра таланту». Ємні, зрозумілі описи знайдуть відгук у користувачів, а розмиті пояснення здатні втомити.

Вплив поведінкових і комерційних факторів

Обов'язково займіться аналізом. Вас повинні цікавити такі показники: «час проведений користувачем на сайті» (якщо більше 1 хвилини - хороший варіант), «відсоток відмов» (людина була присутня на сторінці менше 15 сек), якщо таких більше 10%, значить щось пішло не так.

Змусити відвідувача продовжити час перебування допоможуть цікаві відеоролики, фотогалерея. Залежно від того, який товар пропонуєте, можна використовувати різні інтерактивні «плюшки»: калькулятор, попередній розрахунок, підбір параметрів. Задіюйте онлайн-консультанта.

Не допускайте падіння конверсії. Активно агітуйте свою ЦА до вчинення дії: підписатися, залишити контактні дані, зробити замовлення, оформити покупку.

Щоб покупець спокусився і купив пропонований продукт, використовуйте невеликі хитрощі: виділені контактні дані підприємства (фізична адреса, місце на карті, телефони зручні для користувачів) підвищують довіру відвідувачів лендингу.

Наявність форми зворотного дзвінка теж має свій вплив: дозволяє зацікавленій людині швидко вирішити виниклі питання, уточнити деталі, обговорити можливу знижку та інші.

Важливий фактор - ціна. Вона повинна бути реальна і не лякати клієнта. Якщо є кілька варіантів ціни, це необхідно вказати. Добре працює «популярний тариф». Потенційному замовнику не потрібно довго розмірковувати над вибором. Ви його вже зробили і плавно підвели клієнта до потрібного рішення. І не забудьте про безкоштовну версію.

Якщо все перераховане вище лякає, не відмовляйтеся від затії, зверніться до професіоналів. ADS group завжди готова підставити своє дружнє плече!

 


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом