×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Правда про чат-боти: чим вони допомагають бізнесу в...

Пару років тому про чат-ботах не говорив тільки самий ледачий маркетолог. Сьогодні вони продовжують впроваджуватися на веб-портали, і їхня популярність зростає з кожним днем. Нижче ми...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Ефективність чат-ботів


Під поняттям «чат-бот» заведено розуміти автоматизацію комунікації з користувачами веб-ресурсу за допомогою спеціального софту. Наприклад, людина хоче зробити замовлення, бот відповідає йому по заздалегідь прописаним скриптів.

За оцінкою експертів, в 2020 році 85% користувачів звертаються до чат-боту за допомогою. Ці програми дозволяють підвищити лояльність цільової аудиторії. Більше 50% споживачів очікують від компанії відповіді в найближчу добу. Взяти в штат велика кількість операторів не рентабельно, тим більше в основному питання дублюють один одного. Якщо потрібно вирішити нестандартну проблему, тоді підключається жива людина.



За даними агентства SalesForce, понад 65% споживачів віддають перевагу чат-ботів, щоб скоротити час очікування відповіді менеджера. Адже програма може відповідати одночасно хоч тисячі користувачів на відміну від людини.

Це створює відчуття, що бренд завжди на зв'язку з вами і готовий вирішити проблеми в рекордні терміни.

Але, попри популярність чат-ботів, їх готові впроваджувати не всі фірми. Річ у тім, що багато бізнесменів вважають, що їх інвестиції не окупляться, або боти не зможуть давати адекватні та точні відповіді. Як правило, це стосується специфічних ніш, наприклад, юридичні послуги, будівництво і так далі.Але і тут при виборі хорошого агентства можна прописати скрипти, що дозволяють дати вичерпну відповідь і допомогти користувачеві.


Яка вартість чат-ботів?


Тут немає однозначної відповіді. Все залежить від складності самого проекту. По-перше, від підрядника. Це може бути ваш штатний працівник, агентство або фрілансер. По-друге, наскільки складним буде сам функціонал. Для деяких ніш оптимально створювати складні скрипти. Ми пропонуємо ознайомитися з основною виделкою цін на подібні софти, яка існує на ринку.

RailwayBot - програма, заточена під продаж ЖД квитків. У минулому році з її допомогою компанія збільшила прибуток більш ніж на пів мільйона. Проект привернув інвесторів, що дозволило розвинути функціонал і створити додаток-месенджер.

Середня вартість чат-бота становить від 1.5 тисячі доларів в агентстві або у досвідченого фрілансера. Зараз на ринку демпінг цін, тому ви можете знайти хорошого виконавця, який погодиться зробити проект за більш доступну ціну. І при цьому не завжди якість буде кульгати.



У чому користь чат-ботів для бізнесу в онлайні?



Додатковий канал продажів ніколи не завадить проекту в сфері e -commerce. За статистикою, близько 80% користувачів сучасних гаджетів, проводять більшу частину свого часу саме в сервісах для обміну повідомленнями.

Якщо подивитися на софт бота в розрізі продажів, то він має схожість з додатком. Саме ЦА визначає вибір типу месенджера. Наприклад, це може бути Телеграм або Вайбер. Все залежить від регіону і потреб аудиторії.

Але при цьому чат-бот не є додатком або продає майданчиком.Не потрібно його захаращувати додатковими функціями і опціями. В даному питанні важливими аспектами є зручність і простота. Простіший діалог підвищує ймовірність здійснення цільового дії. Важливо скорочувати до мінімуму етапи воронки. Це дозволить скоротити шлях користувача до цільового дії.

Але при цьому програма дозволяє провести тест, наскільки веб-порталу критична наявність додатка для мобільних пристроїв. В один і той же час можна проаналізувати маркетингові стратегії і розробку нових продуктів.




При цьому боти програють додатків в тому, що в них є обмеження, що не дозволяють збирати актуальні дані про користувачів. Хоча інструменти аналітики все ж присутні, наприклад, Chatbase або Dashbot, але вони не дозволяють зібрати максимум даних.

Чат-боти не тільки дозволяють отримати зворотній зв'язок від ЦА, а й мають здатність програми відповідати на будь-які нестандартні повідомлення. Розробники Railwaybot навчили бота давати відповідь на «Спасибі!», внаслідок фідбек споживачів.



А ось в проекті «Іван Маск» чат-бот запам'ятовує приховані питання і може відповідати на такі повідомлення, як «дякую! » і так далі. Потім інтелектуальна система підбирає відповіді, які їм відповідають.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом