×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Платна інтернет-реклама як ефективний інструмент для...

Фахівці компанії ADS group розкажуть про те, які сучасні методи варто використовувати, щоб розпалити інтерес аудиторії до свого продукту або...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Багато бізнесменів стикаються з тим, що рекламні кампанії не приносять успіху. Всі фінансові вкладення потрапляють «в молоко», а замовлень як не було, так і немає. Знайома ситуація? Тоді читайте нашу статтю «Платна інтернет-реклама як ефективний інструмент для бізнесу (PPC)». Фахівці компанії ADS group розкажуть про те, які сучасні методи варто використовувати, щоб розпалити інтерес аудиторії до свого продукту або послуги.

У чому користь реклами?

Навіть в умовах рекламної «глухоти» не варто повністю відмовлятися від цього інструменту впливу. На це є дві основні причини:

  • не існує іншої альтернативи, як заявити про свій бренд і вигідно презентувати продукт споживачеві;
  • зростає відсоток продажів і звернень.

Вплив реклами на аудиторію суперечливий. З одного боку - постійне нав'язування конкретної продукції може дратувати потенційного покупця, але для задоволення своїх потреб, він все одно це придбає. Вам потрібно відштовхуватися від специфіки вашого бізнесу і вивчати свою ЦА, щоб зрозуміти, який інструмент впливу матиме найбільш позитивні результати. Тільки методом проб і помилок можна домогтися підвищення прибутку і припливу клієнтів.

Одночасно з рекламою використовуйте й інші канали впливу - контент-маркетинг, СММ і так далі. Комплексний підхід гарантує залучення відвідувачів на сайт, а також довгостроковий результат і окупність фінансових витрат.

Контекстна реклама: її переваги для бізнесу

Незалежні експерти провели дослідження бізнес-ринку в Україні і дійшли висновку, що онлайн залишається найбільш перспективним сегментом за підсумками першої половини 2018 року. Тому власникам інтернет-магазинів варто звернути увагу на контекстну рекламу, як на інструмент збільшення прибутку і залучення покупців. До того ж, як показує практика, даний метод вимагає менше фінансових вливань.

Контекстна реклама (PPC, Pay Per Click) має вигляд оголошення, яке видно користувачеві при введенні в пошуковий рядок певного запиту. Наприклад, людина шукає, де вигідніше придбати побутову техніку, і пошукова система пропонує їй сайти з відповідним змістом. Це один з найбільш ефективних методів, як привернути увагу аудиторії за мінімальний термін.

PPC допомагає вирішити такі завдання:

  1. Ефективно розподілити бюджет. Ви зможете самостійно визначити вартість за перехід, розподілити фінанси між кількома запущеними кампаніями і ключовими фразами.
  2. Можливість таргетувати ЦА. Можна вибрати геолокацію, а спеціальні сервіси допоможуть відстежувати поведінкові фактори користувачів. Функція ретаргетингу здатна повернути потенційних споживачів, які були раніше ознайомлені з вашим оголошенням.
  3. Швидко привернути увагу до вебсайту, новинки, запущеної акції тощо. Оскільки системи повністю автоматизовані, це знижує ризик можливої помилки при розміщенні, а також більше не доведеться попередньо зв'язуватися з власниками конкретного онлайн-майданчика для договору про розміщення оголошення.
  4. Можна зробити охоплення аудиторії, що здійснює вхід з мобільних пристроїв.

Розглянемо, кому буде вигідна РРС:

  • якщо в обраній бізнес-ніші відсутні великі конкуренти;
  • продажі спрямовані на конкретну геолокацію;
  • для B2B-сегмента;
  • якщо різниця між собівартістю і ціною товару (маржинальність) становить понад 20%;
  • за наявності попиту на конкретну продукцію або послугу в обраному регіоні;
  • якщо середній чек має високі показники.

Інструмент рекомендований для нових брендів, які тільки вийшли на ринок і не мають постійних клієнтів, але готові до активної роботи. Також, раціонально її використовувати для висококонкурентних бізнес-ніш, наприклад, будівництво, продаж і ремонт техніки, одяг і так далі, де власникам досить важко конкурувати з мережевими «гігантами».

Якщо у вас готується презентація, виставка або конференція, тоді вам не обійтися без подібних оголошень, які привернуть увагу не тільки до заходу, а й до вашого сайту. Landing Page, як правило, просуваються гірше, ніж інші ресурси, тому РРС для їх розкрутки чи не єдиний варіант.

У яких випадках потрібно запускати кампанію:

  1. Якщо ви хочете більш швидких результатів. Стандартна розкрутка вебсайту займає приблизно пів року, але в деяких випадках чекати не раціонально і потрібно просуватися в ТОП протягом декількох місяців.
  2. Коли стартує сезон «гарячих» продажів. Актуально для бізнес-сфери, яка залежить від певних факторів, наприклад, свят, пори року і так далі.
  3. При необхідності привернути увагу до разової акції, бонусної пропозиції.
  4. Якщо ви новачок на ринку і жодного разу не використовували PPC у своїй діяльності. У такому випадку рекомендуємо почати з мінімального бюджету і запустити тест-кампанію.

Більш детально ви зможете все обговорити з нашими фахівцями в даній області.

Сервіс PPC

Для контекстної реклами найчастіше використовують сервіс Google AdWords.

Навігація досить проста, тому розібратися в налаштуваннях може навіть непрофесіонал. Але, якщо ви націлені на масштабні дії, то вам варто звернутися за допомогою до фахівців, щоб вони грамотно розподілили бюджет між кількома кампаніями.

Реклама в соціальних мережах також принесе вам «плоди» у вигляді потоку потенційних споживачів і прибутку надалі. Чи варто інвестувати в це, залежить від специфіки бізнесу. Але інструмент не позбавлений своїх переваг:

  • ціна переходу в кілька разів дешевше, ніж в Яндекс і Гугл;
  • є можливість таргетування ЦА конкретної соцмережі штатними і зовнішніми сервісами;
  • позитивний ефект забезпечують репости і «лайки» користувачів.

Але часто перехід не завжди означає намір придбати товар або скористатися послугою вашої компанії. Можливо, користувача просто залучила яскрава картинка. Це, мабуть, серйозний мінус.

РРС vs SEO: 6 переваг

Отже, звертаємо вашу увагу на таке:

  • Контекстна реклама дозволить вам контролювати ситуацію і витрату коштів. Ви «орендуєте» основні запити і вам не потрібно ретельно аналізувати своїх конкурентів, щоб відшукати їх «слабкості» в семантичному ядрі і СЕО-стратегії в загальному. Ви зможете тримати руку на пульсі буквально всіх складових: рекламного заголовка, посадкову веб-сторінку, термін видимості оголошення, а також вартість за перехід.
  • Широта запитів дозволяє вам вибитися в лідери. Досить складно вийти на перші місця в рейтингу, якщо основний ваш запит відноситься до конкурентної ніші. І навіть якщо ви знаходитеся на самій вершині, то все одно над вами будуть знаходитися кілька посилань, що ведуть на інші ресурси. Звичайно, зробити подібний трафік більш рентабельним цілком реально, але на це потрібно більше часу, зусиль і фінансових вливань.
  • Площа під вашу рекламу може стати ширшою, а це дає можливість помістити додаткові посилання, урізноманітнити текстове повідомлення тощо. Подібні маніпуляції дозволять домогтися більшої уваги аудиторії, вашому бренду, товару або спецпропозиції. А значить, вашому потенційному клієнту не потрібно буде переглядати інші позиції в пошуковому рейтингу, щоб знайти аналогічну продукцію або послугу за такою ж вартістю.
  • Всі дії SEO спрямовані на постійну аналітику, поступове поліпшення структури сайту і семантичного ядра, а також постійну боротьбу за якісне юзабіліті. Звичайно, результати будуть досягнуті, а ваш сайт просунеться вгору по пошуковій драбині, але на це буде потрібен час. PPC забезпечує практично миттєвий відгук аудиторії. Це дозволить вам зрозуміти, як споживачі реагують на акційні пропозиції і як це позначається на прибутку.
  • У SEO занадто багато «підводних каменів», пов'язаних зі змінами алгоритмів пошукових роботів. Найчастіше, кожна зміна вимагає негайного реагування, щоб не втратити трафік. У цьому плані реклама має менше ризиків. Системи не вилучать ваше оголошення при кожній зміні правил в алгоритмах.

Якщо ви вирішили розширити свій бізнес і хочете охопити не тільки ринковий сегмент певної регіональної області, а й всю Україну, тоді доведеться знову «битися» з оптимізацією. Це спричинить нові розтрати і період тестування. У випадку з контекстною рекламою результатів можна досягти всього за кілька кліків. Також можете скористатися спеціальними інструментами, щоб просувати свій продукт тільки в певному районі міста.

Висновки: чому варто витрачати кошти на РРС?

Контекстна реклама дозволить вам зробити велике охоплення аудиторії, а це означає, що можна очікувати приплив нових клієнтів і підвищення відсотка продажів. До того ж це найбільш ефективний інструмент для нових брендів, які тільки стартували на ринку. Крім РРС підключаємо й інші інструменти впливу - SEO і SMM.

Якщо ви хочете отримати результати і при цьому не розгубити бюджет марно, то рекомендуємо не втрачати часу і замовити послугу в нашій компанії. Досвідчені фахівці знають, як залучити клієнтів саме у вашій бізнес-ніші.

Щоб отримати консультацію та замовити послуги з розвитку інтернет-проєкту, заповніть форму для зворотного зв'язку!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом