×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Чому в SEO немає...

Якщо ви власник інтернет-магазину або тільки хочете почати просувати свій бренд у світовій павутині, але боїтеся потрапити в руки до недобросовісних виконавців, то наша команда ADS group готова...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Буденна ситуація для кожної IT-компанії, коли клієнт вимагає 100% гарантій, що робота буде виконана. І це нормально! Адже замовник вкладає фінанси і хоче отримати позитивний результат, але насправді в сфері SEO послуг вам ніхто не може гарантувати вихід в ТОП, збільшення конверсії в два-три-десять разів і так далі. І це теж у межах норми і бізнес реалій у сфері онлайн-продажів. І ми постараємося розібратися, чому так відбувається і, що насправді вам можуть гарантувати сеошники на прикладі міфів і реальності.

Міф 1: «Ми виведемо ваш сайт в ТОП через N тижнів»

Фінансові вкладення в SEO послуги - це довгострокова інвестиція. Вона не спрацює так швидко, як, наприклад, контекстна реклама. Просування до виходу в ТОП може займати пів року або рік, а можливо і більше. Тому гарантії отримання швидких результатів виглядають непрофесійно і розраховані на тих, хто тільки запускає свій онлайн-ресурс і хоче заощадити.

Основні фактори, які впливають на процес просування:

Пошукові системи змінюють алгоритми. Ще день тому потрібно було писати тексти з величезною кількістю ключових слів, а сьогодні - це переспам, який загрожує фільтрами. Алгоритми ранжування змінюються чи не кожен місяць і їх практично неможливо передбачити. Навіть, якщо сайт досяг заповітної трійки в пошуковій видачі, то через тиждень він може скотитися до 10 місця.

Технічні проблеми з інтернет-майданчиком. Все що завгодно може статися з сайтом: негаразди з кодом або версткою, невдалі дії недосвідченого співробітника і так далі. Від деяких багів можна позбутися протягом пари годин, але в інших випадках технічні роботи можуть тривати кілька діб.

Дії конкурентів. Успіх в Інтернеті залежить від постійної перегони за пальму першості. І нерідко у ваших «суперників» може виявитися краще контент, юзабіліті і так далі.

Ще одна причина, через яку все просування може зійти нанівець - дії самого замовника. Дуже часто саме клієнт «заражає» ресурс вірусом через адмінку. І якщо при цьому пошуковий робот визначив ресурс, як потенційно небезпечний для користувачів, то він однозначно скотиться вниз. При цьому вірус може потрапити на майданчик при необережному запуску скриптів або інших невмілих дій.

Ще однією причиною «зараження» може стати дешевий хостинг. У такому випадку помилки на вашому сайті не будуть виправлені. А в результаті сайт «просяде» і втратить напрацьовані позиції в пошуковому списку.

На процес розкрутки можуть негативно вплинути неузгоджені з фахівцем дії клієнта. Коли він самостійно видаляє або змінює назви певних розділів сайту, які, на його погляд, потребують коригування. У дуже рідкісних випадках дії не викликають особливих проблем, але найчастіше це загрожує появою битих посилань, різних помилок. Підсумок: пошукові роботи знижують рейтинг ресурсу.

Але ще гірше, коли замовник вносить корективи в програмну область майданчика. У такому випадку жоден фахівець не може вам гарантувати успішне просування і вже тим більше вихід в ТОП ні за місяць, ні за рік.

Міф 2: «Ми просунемо ресурс на перші позиції по N% запитів»

Це теж дуже ненадійна гарантія. Крім вище описаних проблем, можуть виникнути й інші: складна тематика або велика кількість конкурентів в даній ніші. У разі, якщо у клієнта дійсно ексклюзивний для даного регіону товар, наприклад, духові інструменти в Житомирі. І зовсім протилежна ситуація, якщо ваш замовник пропонує металопластикові вікна в Києві.

До того ж відсоток запитів для перших позицій у видачі - це сумнівний показник. У більшості випадків всього один високочастотний запит принесе ресурсу більше трафіку, ніж велика кількість низькочастотних.

Міф 3: «З нашою допомогою показник конверсії зросте на N%»

Замовнику потрібні не просто райдужні звіти, а результат: дзвінки та замовлення від покупців. Тому багато компаній заманюють клієнтів не тільки обіцянками виходу в ТОП, але і збільшенням показників конверсії. Але є ризик, що розкрутка і вихід у першу трійку пошукової видачі не принесуть бажаної кількості продажів. На це впливають такі фактори:

  1. занадто висока вартість продукції;
  2. при оформленні замовлення потрібна реєстрація;
  3. незручний інтерфейс;
  4. неможливість отримати зворотний зв'язок. Тому гарантувати збільшення продажів сеошник не може, бо це знаходиться за межею його компетенції.

Які реальні гарантії вам може дати SEO-фахівець? Не потрібно думати, що SEO - це збиткове вкладення і не варто довіряти сумнівним фахівцям просування сайту. Як було вже сказано вище, цей вид послуг розрахований на довгострокове співробітництво замовника і виконавця. У більшості випадків у вас з'явиться позитивний результат, але крім роботи фахівця доведеться стежити і за іншими факторами, які можуть негативно позначитися на результаті:

  • занадто завищена ціна;
  • маленький асортимент товарів;
  • технічні баги;
  • погана робота менеджерів з продажу.

Всі перераховані вище причини можуть стати причиною «провалу» і на них ніяк не може вплинути сеошник.

А ось, список того, що може дійсно виконати професіонал своєї справи:

  • повний аналіз інтернет-майданчика та головних конкурентів;
  • складання коректного семантичного ядра, яке включає релевантні для певної тематики ключові слова та популярні пошукові фрази;
  • виявлення технічних проблем та рекомендації щодо їх усунення;
  • оптимізацію вебсайту відповідно до вимог пошукових роботів;
  • аналіз просування майданчика за запитами;
  • подання звіту замовнику щодо виконаних дій та результатів.

Сеошник - не чарівник і не може чудесним чином вплинути на вихід в ТОП протягом пари тижнів, але він здатний внести зміни в роботу сайту, щоб прискорити його розкрутку. Жоден фахівець не зможе дати на 100% точний прогноз, наскільки успішним буде результат, скільки грошей потрібно вкласти в проєкт і так далі. Тут все залежить від обраної ніші, якості продукції, цінової політики і самого сайту, наскільки він ефективно і коректно працює.

Як убезпечити себе від непрофесіоналів?

SEO - це найбільш маловитратний інструмент залучення споживачів. Тому він обріс величезною кількістю міфів і помилок. Будь-який фахівець зі стажем скаже, що для успішного просування і обходу конкурентів необхідно комбінувати кілька каналів впливу на цільову аудиторію.

Грамотний сеошник знає ціну своїй роботі, але в пошуках дешевих послуг замовники звертаються до фрілансерів, які навіть не мають портфоліо. Обдзвоніть великі агентства свого міста, подивіться прайси топових фахівців на біржах, і ви зрозумієте, що послуги не можуть коштувати «3 копійки» - це розлучення!

Якщо вам обіцяють майже миттєвий результат, то це теж спроба виманити у вас кровно зароблені гроші, які пішли б на користь вашому бізнесу. Тому не довіряйте «красивим» цифрам.

Замість висновків

Якщо ви власник інтернет-магазину або тільки хочете почати просувати свій бренд у світовій павутині, але боїтеся потрапити в руки до недобросовісних виконавців, то наша команда ADS group готова допомогти вам. Ми маємо успішний досвід у просуванні сайтів різної тематики, про що говорять наші робочі кейси, які ми готові показати клієнту.

Наша команда SEO-фахівців докладе всіх зусиль, щоб розробити чинну стратегію просування. Ми проаналізуємо ваш веб-ресурс, щоб виявити проблеми і дамо рекомендації, як їх виправити. Складемо семантичне ядро з релевантними ключовими фразами. І надамо звітність про виконану роботу.

Заповнюйте заявку, і ми обов'язково зв'яжемося з вами вже сьогодні!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом