×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Performance marketing в справі. Чому варто віддати перевагу...

Performance marketing забезпечить вам найкоротший шлях до досягнення головної мети - отримання прибутку. Цей напрямок, в першу чергу, орієнтоване на вимірний результат, тобто збільшення кількості...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Performance marketing: чому він такий популярний?


Розберімось, що ж таке перформанс-маркетинг на практиці. В цьому напрямку використовуються тільки ті інструменти, які можна виміряти в цифрах. Тобто, скільки нових клієнтів було залучено, скільки було отримано прибутку. Наприклад, в іміджевих кампаніях досить складно виміряти ефективність поліпшення репутації фону і впізнаваності бренду на ринку. Доводиться використовувати сторонні метрики. Тут же ви чітко можете побачити, чи працює ваша стратегія просування чи ні.

Головна мета даного маркетингового напрямку - збільшення продажів з мінімізацією витрат на сторонні методи. Наприклад, коли ви покращуєте імідж компанії, то в майбутньому це вам принесе дохід, але точно сказати коли це станеться фахівці не можуть, адже це залежить від бізнес-ніші, категорії товару, сезонності і так далі. У перформансі використовуються ті інструменти, які мають прогнозовані результати.


Чим відрізняється перформанс-маркетинг від інших напрямів?

 

  • Вимірюється ефективність.

Ви відстежуєте головні метрики, які допомагають зрозуміти, чи працює ваша стратегія просування, або потрібно вносити корективи. Це дозволить ефективно розподілити бюджет і прискорити окупність фінансових вкладень.

У перформансі використовуються в основному такі метрики: кількість лидов, прибуток, окупність інвестицій. Замість проміжних показників, наприклад, кліків, трафіку і так далі.

  • Завжди актуальні інструменти.

В перформанс-маркетингу все методи актуальні, тобто, фахівці не діятимуть застарілими способами залучення клієнтів. Крім того, ви отримуєте актуальні результати, тобто, робота ведеться не на перспективу, а на отримання результату сьогодні.

  • Спрямованість на отримання результату.

Всі інструменти спрямовані на те, щоб залучати споживачів і збільшувати показники конверсії. Будь-які методи, які дуже важко виміряти, вважаються неефективними.

  • Оплата по факту.

Чим вигідний такий формат роботи для замовника? Він платить виключно за отриманий результат, а не за обсяг виконаних робіт. Тому ризики злити бюджет мінімальні. Немає результату - немає оплати. Це додаткова стимуляція для підрядників.


Створюємо кампанію під перформанс

 

  • Визначаємо цілі.

Тут потрібно добре проаналізувати бізнес-нішу клієнта і сам корпоративний сайт . Важливо також скласти портрет цільової аудиторії. Тільки комплексна інформація допоможе правильно розподілити пріоритетні дії. До того ж це полегшує роботу фахівців і вони зможуть швидше підготувати план розвитку проекту.

  • Стратегія розвитку.

На цьому етапі фахівці визначаються з основними інструментами і методами роботи над проектом замовника. Також будуть виділені основні канали для отримання цільового трафіку на сайт. Вся стратегія будується на отриманих даних і певних цілях.

  • Складання плану.

На цьому етапі опрацьовується кожен маркетинговий інструмент, який буде використовуватися для просування проекту, з урахуванням вже готової стратегії. Продумується сценарій роботи над каналами просування. Ставляться технічні завдання для фахівців, наприклад, для дизайнерів, копірайтерів, SEO-фахівців.

  • Оцінка ефективності кампанії.

Щомісяця фахівці формують звіти за всіма основними метриками і надають клієнтам. До того ж це дозволяє вносити корективи в стратегію розвитку проекту і оперативно реагувати на будь-які зміни ринку. Тому перформанс-маркетинг дозволяє домогтися гарних результатів не тільки на папері, а й насправді.

До того ж, це дозволяє вносити корективи в стратегію розвитку проекту і оперативно реагувати на будь-які зміни ринку. Тому перформанс-маркетинг дозволяє домогтися гарних результатів не тільки на папері, а й насправді.


Як оцінити ефективність перформанс-кампанії?



Давайте розглянемо, які основні метрики використовуються для оцінки ефективності перформанс-кампанії.

 

  • Цільовий трафік.

І хоча це не найточніша метрика, адже зростання відвідувачів не завжди дорівнює кількості цільових дій. Але підрахунок обсягу трафіку потрібен, щоб оцінити, наскільки канали залучення споживачів працюють. Можливо, потрібно налаштувати по-іншому рекламу, вибрати інший інструмент просування і так далі.

 

  • Конверсія.

Це показник в процентному співвідношенні показує число відвідувачів, які вчинили цільове дію - оформили замовлення продукції . Показники даної метрики демонструють ефективність конвертації порталом відвідувачів в замовників. Для кожного каналу трафіку і для кожної окремої сторінки можна визначити коефіцієнт для відстеження даних. Це дозволяє також вносити зміни в стратегію просування і вибір каналів для генерування трафіку.

 

  • Кількість відмов.

Показник відмов говорить про те, наскільки вміст сторінки релевантний. Якщо цей показник високий, то потрібно допрацьовувати контент, або рекламні оголошення. Або це може бути сигналом, що ваша продукція не дуже цікава цільової аудиторії, але тоді цим фактором маркетологи нічого не зможуть зробити.

 

  • CPC.

CPC або оплата за перехід - це метрика, яка використовується при залученні в якості каналу залучення клієнтів Google Ads. Це ціна за одну людину, який клікнув по посиланню на ваш сайт.

 

  • Ціна за дію.

Ціна дії або CPA аналогічний попередньої метриці, але показує вартість за залучення людини, яка вчинила певне цільове дію на просувати ресурсі. Наприклад, перейшов на потрібну веб-сторінку, відкрив певний розділ і так далі.

  • Ціна одного ліда.

Ще одна аналогічна попереднім показниками метрика, яка показує витрати на один лід, отриманий брендом. Його відмінність від вартості за дію - це лід, тобто людина, яка залишила свої контакти і так продемонстрував свій інтерес до просуває послугу чи конкретного товару. При цьому не кожне цільове дію може бути конверсією в Ліди.

 

  • Фінансові витрати за залучення одного покупця.

Під ціною мається на увазі всі витрати на маркетингові канали залучення споживача. Щоб дізнатися вартість, потрібно розділити весь витрачений бюджет на кількість клієнтів.

 

  • Середній чек.

Це середня виручка від одного замовлення / покупки товару чи замовлення послуги, яку зробив покупець. 

 

  • Серединний прибуток на одного замовника.

Не варто плутати із середнім чеком. В даному випадку акцент падає на підрахунок виручки, отриманої від замовників, а також і на альтернативні джерела доходу, наприклад, виплати від партнерів.

 

  • Довічна цінність покупця.

Визначається доходом, сумарно отриманим з замовлень одного покупця з моменту першої покупки.Ця метрика використовується брендами, орієнтованих на побудову тривалих взаємовідносин з покупцями або для подальшого залучення постійної аудиторії.

 

  • Окупність інвестицій.

Показує на скільки отриманий чистий прибуток перевищує бюджет, витрачений на канали залучення покупців. Це найбільш важлива метрика, щоб зрозуміти, наскільки окупляться ваші витрати, або потрібно вносити корективи в стратегію просування бренду на ринку.

 

Як вибрати показники для оцінювання ефективності кампанії?

Головні метрики ефективності допоможуть вам оцінити, наскільки раціональні бюджетні витрати в ті чи інші канали просування бренду і залучення цільових споживачів. Вибір залежить від головних завдань, які ставить перед собою бренд. Але рекомендовано використовувати не менше п'яти основних показників, які зможуть повністю схарактеризувати ефективність кампанії.

Є два види сайтів, для просування яких застосовується перформанс-маркетинг - онлайн-магазини, Лендінзі і корпоративні ресурси брендів. Перший варіант має на увазі продаж товарів, а другий - пропозиція послуг. В цьому випадку виходить виміряти, наскільки прибутковою виявилася ваша стратегія, так як споживачі приходять за допомогою прямих каналів маркетингу.

Щоб оперативно отримувати тільки достовірні дані для розрахунку ефективності кампанії потрібно підключати сторонні інструменти: Google Analytics, Roistat і інші аналогічні сервіси. Наскрізна аналітика збирає і структурує інформацію не тільки про поведінкових факторів та інтересів скоєних цільових діях, але і враховує дохід від замовлень.


Основні канали перформанс-маркетингу


Перформанс-маркетинг використовує канали, які призводять до прямих продажів і повторних покупок.

  • Реклама в пошукових системах

Це сніппети в пошуковій видачі, які показуються користувачеві, коли він вводить певний запит. Вони включають в себе основні ключові фрази і регіони просування. Такий інструмент ідеальний за рахунок:

вимірюваності. Можна легко відстежити витрати і отриманий дохід за певний часовий відрізок;
результативність.Правильно складені сніпети залучають цільових споживачів, які шукають певний продукт;
оплати по факту. Ви платите виключно за кліки по рекламі, а не за наявність публікації.

Але основний мінус - якщо в обраній ніші висока конкуренція, то результати швидше за все будуть не такими райдужними.

 

  • Медійна реклама

Це спеціальні банери, розміщені на різних інтернет-майданчиках або в мобільних додатках. Але ми рекомендуємо її застосовувати в рекламних мережах, де можна налаштувати чіткий таргетинг по цільовій аудиторії.

Можна зорієнтувати по тематиці ресурсів, або за інтересами цільової аудиторії. Тобто, ви або розміщуєте на ресурсах, які користуються популярністю у вашій аудиторії, або налаштовуєте під певний таргетинг.

 

  • SEO

Канал дозволяє залучати безкоштовний трафік з пошукових систем. Для цього проводяться доопрацювання майданчики з технічного боку, здійснюється оптимізація контенту, сніпетів і так далі. Цей інструмент досить витратний за часом, але окупається.

Пошукове просування працює в парі з іншими інструментами розкрутки - пошукової рекламою, контекстними оголошеннями та іншими варіантами. Оптимізований сайт має менший показник відмов.
 

  • SMM

Просування в соціальних мережах, як і медійна реклама, створює позитивний імідж бренду в мережі, але при цьому і генерує продажу і залучає цільових споживачів з соціальних мереж. Це можливо за рахунок чітко продуманого і реалізованого контент-плану і таргетированной реклами.

За рахунок SMM формується постійна аудиторія і генеруються повторні покупки.Саме лояльні споживачі чинять найбільше замовлень і зможуть підтримати компанію на плаву навіть у самий розпал кризи.

 

  • Email-маркетинг

Чи дозволить вам вибудувати більш тривалі відносини з вашими клієнтами. Також інструмент використовується для підігріву потенційних покупців і повернення колишніх клієнтів, наприклад, щоб зменшити кількість кинутих кошиків.

За рахунок розсилок цільова аудиторія знайомиться з комерційними пропозиціями бренду , дізнається про акції та новинки бренду. Це дозволяє збільшити інтерес покупців до бренду і його продуктів, а також стимулювати замовлення.

Метод відноситься до одного з найменш витратних в плані бюджету. Відмінно працює в тандемі з іншими перерахованими вище методами просування компанії на ринку.

Але є і істотний мінус - не всі електронні листи будуть відкриті і прочитані потенційними покупцями. Є високий ризик потрапляння листів в спам. Крім того, вам потрібно для початку отримати контактну інформацію клієнтської бази. Куплені варіанти не годяться - більшість адрес будуть вже кинуті, або люди не потрапляють під вашу цільову аудиторію.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом