×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Чи висока ймовірність відмови від персоналізації в...

Gartner статистика прогнозує, що 4 з 5-ти маркетологів відмовляться використовувати персоналізацію до 2025 року, 27% фахівців не можуть зібрати достатню кількість даних, щоб налаштувати ефективний...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Протягом декількох років, буквально кожен другий маркетолог розповідав, наскільки важлива персоналізація і як вона сприятливо впливає на продажі. Але буквально недавно агентством Gartner було проведено дослідження, і аналітика показала, що користувачі стали більш ревно ставитися до обробки та аналізу своїх особистих даних. Саме цей фактор ускладнює використання персоналізації як інструменту маркетингу.


Персоналізація в маркетингу: яка подальша доля інструменту продажів?



Отримана Gartner статистика прогнозує, що близько 4-х з 5-ти маркетолог зовсім відмовляться використовувати персоналізація приблизно до 2025 року. За результатами опитування близько 27% фахівців не можуть зібрати достатню кількість даних, щоб налаштувати ефективний таргетинг.

Справа в тому, що споживач став менше звертати увагу на персоналізовані рекламні ролики і пости, просто ігноруючи їх. Також люди стали все менше звертати увагу на електронні листи з акціями, і через великий потік просто відправляти їх в папку «Спам» або просто видаляючи.

"Персональні дані тривалий час були як паливо для маркетологів для завоювання клієнтів на ринку. І кожен фахівець прагнув знайти все більш нові та оригінальні варіанти, як зробити збір інформації про цільову аудиторію. Але таке завзяте прагнення дало зворотний ефект, і багато споживачів стали просто ненавидіти певний бренд "- розповів директору відділу аналітики агентства Gartner

Багато маркетологів теж згодні з тим, що прогноз досить невтішний, і персоналізація стає не настільки ефективною і вже не допомагає, а, навпаки, шкодить бренду.

"Практично всі компанії стали просувати свою продукцію за допомогою популярних блогерів. А вони з метою отримання більшого прибутку беруть будь-яку рекламу без розбору. Деякі рекламовані товари настільки не стикуються між собою, що просто викликають негатив у аудиторії. Реклама у блогерів хоча і демонструє високі охоплення, але є швидше точкою контакту бренду зі споживачем ", - заявив директор агентства GUSAROV.


Рекомендації маркетологам


Перед тим, як починати використовувати персоналізацію як інструмент продажів, необхідно протестувати. Іноді для бренду для залучення нових клієнтів варто застосувати інші методи. Тому перед тим, як інвестувати, добре проаналізуйте отримані результати, щоб просто не «злити» бюджет.

Інтегруйте персоналізацію в загальну стратегію розвитку фірми, використовуючи паралельно та інші інструменти, щоб домогтися більш вагомого ефекту.

Експериментуйте з підходами і методами просування, а також регулярно проводьте аналіз конкурентів, щоб завжди бути в тренді і на виду у споживача.

Дані деяких великих компаній свідчать про те, що якщо інструмент не приносить результату на низьких бюджетах, то на великих він тим більше не дасть позитивний ефект.

За прогнозами Gartner, крім того, що відбудеться повна відмова від використання персоналізації в маркетингу, реклама буде підбиратися для кожного споживачами на основі його емоційного стану. Аналітики радять вже зараз починати приділяти цьому фактору увагу. Рекламні кампанії необхідно адаптувати на різних стадіях прийняття рішення про купівлю або співпрацю, враховуючи емоційну складову людини.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом