×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Основні ознаки успішності...

Успішний бренд свідчить про те, що виручка компанії зростає, а рейтинг на ринку зміцнюється. «Переможці» вкладають одночасно в свій імідж і нарощування продажів. У той час як фірми, чиї...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Успішний бренд свідчить про те, що виручка компанії зростає, а рейтинг на ринку зміцнюється. «Переможці» вкладають одночасно в свій імідж і нарощування продажів. У той час як фірми, чиї справи далекі від ідеалу фокусуються виключно на продажах.

Успішні компанії інвестують в маркетинг, а не сприймають його як сувору необхідність, щоб триматися на плаву. Тому такі бренди збільшують бюджетні вливання в рекламні кампанії з метою залучати більше потенційних клієнтів.


Тандем брендингу та інструментів для збільшення продажів


Велика частина фахівців в області інтернет-маркетингу сходиться на думці, що успіх бренду залежить від комбінованого підходу. Тобто, поєднання активних продажів з роботою над поліпшенням іміджу фірми в мережі. До такої стратегії вдаються понад 75% компаній, які є лідерами ринку у своїй бізнес-ніші.

Брендування допомагає підвищити лояльність споживачів і зібрати базу «адвокатів» бренду, які допомагають нівелювати будь-який негатив в Інтернеті. Позитивний імідж компанії допомагає впоратися з кризовою ситуацією. Наприклад, якщо виникає необхідність підняття цін, то споживач все одно буде розглядати можливість здійснення покупки товару у тих брендів, які добре відомі. Тому «переможці» вкладають кошти в розвиток саме цього напрямку.

Фірми, чиї справи йдуть не настільки райдужно, приділяють більше часу розробці стратегії, щоб збільшити обсяг продажів і зовсім не працюють з репутацією. У підсумку, навіть один негативний відгук в мережі здатний звести всі починання нанівець. До того ж, дослідження показують, що даний підхід орієнтований виключно на короткострокові результати, і в майбутньому компанії може загрожувати серйозна криза, особливо якщо в її ніші багато сильних конкурентів.



Зосередженість на лідогенерації


Саме лідогенерація і збільшення конверсії потенційних клієнтів відіграють важливу роль для успішних брендів. Саме такої стратегії дотримуються близько 68% компаній, які опинилися на перших позиціях рейтингу ринку.

Акцент на підвищенні показників конверсії говорить про те, що успішні фірми збільшують фінансовий внесок у маркетинг і працюють з великою кількістю партнерів. У той час як «лузери» намагаються, навпаки, скоротити витрати на маркетингові інструменти.

Інвестиції в інноваційні розробки


Інвестиції в інноваційні розробки - це ключ до зростання компанії. Так вважають 51% успішних брендів, які вкладають свої фінанси в цей напрямок. Але, в той же час, відсоток вкладень недостатньо великий, щоб стимулювати розробку інновацій. Іншим, це один з грамотних піар-ходів, щоб привернути до себе увагу споживачів.

Маркетинг - це якісна інвестиція


Бюджет на маркетинг часто урізається, особливо в кризовий період. Але між компаніями, які займають високі позиції рейтингу, і тими, хто «плентається в хвості» є суттєва різниця. При сильному скороченні фінансових коштів на рекламні кампанії, особливо в період економічних криз або політичної нестабільності, фірми здатні втратити значну частку ринку. Тому «переможці» урізають фінансування тільки одного з усіх задіяних каналів, а «прогорілі» - всіх.

Дуже важливо бути гнучкими і підлаштовуватися під різні зовнішні фактори впливу на ринок. У цьому допомагає постійна аналітика, якій часто нехтують «лузери», відстежуючи ефективність тільки одного каналу просування. У той час як успішні бренди намагаються бути в курсі всіх подій.


Робота з великою кількістю партнерів


Успішні компанії завжди залучають і ведуть співпрацю з великою кількістю партнерів. У тому числі й інвестують в різні стартапи, і використовують їх можливості собі на благо.

Бренд завжди повинен бути в курсі своїх слабких сторін, і, щоб виправити ситуацію, скористатися послугами сторонніх агентств, які допоможуть вирішити проблему. Головна складність у тому, що недоліки змінюються в міру зростання фірми, і їх необхідно вчасно відшукати.

Висновки

Бренди, які користуються успіхом і складають сильну конкуренцію на ринку, використовують всі канали просування. До того ж, навіть у кризових ситуаціях сильно не урізають бюджет на рекламні кампанії, чим підтримують інтерес до своєї продукції у споживачів.

Співпраця з партнерами, які здатні посилити слабкі сторони бренду. Компанії- «лузери» завжди стоять окремо на ринку, тому практично непомітні клієнтам. Інша справа, коли кілька брендів об'єднують зусилля і запускають рекламу, яка стає головним генератором збільшення продажів.

Якщо ваша фірма потрапила в кризову ситуацію або не може розробити ефективну стратегію просування, а бюджет зливається в нікуди, то звертайтеся в діджитал-агентство «ADS group». Заповніть форму нижче, і з вами зв'яжеться наш менеджер, щоб розповісти подробиці співпраці з нами!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом