×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Оптимізація...

Основну частку в плануванні розкрутки магазину в системі онлайн займає внутрішня оптимізація. Саме вона допомагає сайту виходити на топові позиції в пошукових...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Торгівля в системі e-commerce останнім часом зростає стрімкими темпами. Це означає, що конкуренти буквально дихають у спину один одного.

Для того, щоб вас течія не віднесла до тихого безперспективного берега потрібна грамотна стратегія просування комерційного ресурсу. І тут перша скрипка належить всягаючому SEO.

Основну частку в плануванні розкрутки магазину в системі онлайн займає внутрішня оптимізація. Саме вона допомагає сайту виходити на топові позиції в пошукових системах.

Що важливо не упустити, займаючись внутрішнім доопрацюванням порталу розповідають фахівці ADS group.

Оптимізація інтернет-магазину: чому важлива і що робити

Немає відвідувачів - немає магазину. Це проста істина, тому за кожного користувача йде справжня війна. У хід йде все: таргетована реклама, майданчики сайтів-агрегаторів, що продають пости в популярних соціальних мережах Facebook, Instagram, відеоролики на YouTube-каналі, контекстна реклама. Все це працює старанно і дає певний ефект.

Але тільки пошуковики можуть стати джерелом зацікавлених конкретно у вашому товарі клієнтів. Вони вже люблять продукцію, яку ви так посилено просуваєте, оскільки шукають її самостійно. А власнику бізнесу не потрібно платити за кліки і переходи.

Ось і висновок - мета оптимізації ресурсу полягає в тому, щоб він став любим пошукачами. Тоді і число запитів буде істотно зростати, а з ним зросте відсоток користувачів, які зробили покупку, тобто збільшиться коефіцієнт конверсії.

Але, щоб мозаїка склалася в чудову картину необхідно забезпечити швидку і зручну для клієнтів роботу онлайн-шопу. Необхідно зробити так, щоб даний онлайн-ресурс став джерелом корисної інформації.

Складові внутрішньої оптимізації

Внутрішня оптимізація зачіпає навігацію, текстовий і відео-контент, семантичне ядро, інтерфейс інтернет-ресурсу. Своєчасно і правильно проведені маніпуляції дозволять:

  1. урізноманітнити запити, які беруть участь у видачі;
  2. посилити клікабельність снипетів;
  3. зацікавити користувачів і утримати на сайті;
  4. підштовхне до вчинення дії: додати товар у віртуальний кошик, підписатися на розсилку, оформити замовлення, і в цілому поліпшить позиції порталу.

А тепер розберемо по кісточках всі етапи титанічної праці.

Семантика і ключі

Використання в текстах і метатегах ключових слів дозволяє пошуковим системам зрозуміти, до якого розряду відноситься інтернет-магазин. Роботи, вибираючи відповіді на запити користувачів, вивчають ключі, щоб оцінити, наскільки ваш ресурс корисний. Робимо висновок: щоб сайт частіше потрапляв на очі пошуковикам, необхідно підготувати достатню кількість відповідних ключів.

З підібраних ключових слів складається семантичне ядро. Ось від нього і «танцюють», проводячи оптимізацію інтернет-магазину.

Є зручні інструменти, що дозволяють розширити межі семантики: Key Collector, Яндекс.Вордстат та інші. Достатньо ввести вже наявні ключі, і система видасть всі схожі запити. Залишається відкинути зайве: згадування конкуруючих фірм, назва брендів і категорій продукції, яка відсутня в магазині; недоречні акценти (безкоштовно, недорого, БО і подібне).

Заняття не для слабкодухих. Доведеться перелопатити безодню сторінок і підготувати під кожну релевантні ключовики.

Структура

Готове семантичне ядро потрібно розосередити по відповідним сторінкам ресурсу. Правильно чинять ті оптимізатори, які аналізують, наскільки ефективна існуюча структура, і вчасно вносять корективи:

  • готують додаткові сторінки;
  • змінюють систему розподілу товарів за категоріями та підкатегоріями.

І тільки потім розподіляють по сторінках підібрані ключі в суворій відповідності розміщеними тут продуктам.

Для торгових майданчиків в системі інтернет-комерції використовуються два види структури: деревовидна та ієрархічна. У кожній є головна сторінка, на якій розташовані посилання на категорії. На них, у свою чергу, розміщуються посилання на підкатегорії. Така побудова інтуїтивно зрозуміла і дозволяє користувачеві швидко і легко орієнтуватися «на місцевості».

Навіщо потрібна мікророзмітка

Опис частин розташованого на смузі контенту, які з одного боку постачають пошуковики додатковою інформацією, а з іншого - допомагають спростити структуризацію даних - називають мікророзміткою.

Її основне завдання - збільшити число переходів на сайт. Досягається це тим, що в сниппети надходить більше корисної інформації.

Якщо оптимізатор добре впорався із завданням і налаштував у деталях продуману мікророзмітку, біля магазину з'являється у видачі розширений сниппет. Як наслідок - збільшення числа переходів навіть у тому випадку, якщо в результатах органічної видачі сторінка опинилася на другому або третьому місці.

Функція буде корисна для моніторингу користувачів на SERP і відображення «хлібних крихт».

Метатеги та оптимізація

Такі елементи HTML-коду: title (назва) і description (стиснутий опис) - називають метатегами. У просуванні веб-ресурсу у них дуже важливе завдання.

Title несе додаткові дані про тематику змісту сторінки і береться до уваги пошуковими системами у визначенні її релевантності.

Description бере участь у формуванні сниппета на SERP. Від його якості залежить, чи зацікавляться ресурсом користувачі, чи захочуть перейти в рекламований магазин.

Метатеги спрацюють, якщо будуть унікальні, містять головні ключі (один або кілька), читабельні, і невеликі за розміром. Для title достатньо максимально 70 символів. Description дозволено розтягнути до 200.

З ними слід попрацювати дуже ретельно. Якщо вони складені некоректно, пошуковик знизить позицію веб-ресурсу.

Який URL (ППУ) правильний

Правильна URL-адреса сторінок торговельного майданчика зобов'язана бути зрозумілою для відвідувача і легко читатися.

Коли користувач перебуває на сторінці будь-якого продукту, йому важливо бачити послідовність: плавні переходи з розділу в розділ на трасі «Головна - товар». Виглядати це повинно так: https:«назва сайту »/« категорія товарів »/« підкатегорія »/« товар». Такий УРЛ називають людино-зрозумілою або ЧПУ.

Таким чином необхідно оптимізувати всі сторінки, що складають магазин, це спростить для користувачів навігацію

Пошукові системи такий підхід поважають і підвищують шанси «шукачів» на перші позиції при ранжуванні.

Зображення теж потребують оптимізації

Який би товар не купував юзер, він дуже хоче його побачити. Тому магазини супроводжують кожну товарну картку відповідним фото, а краще кількома. Так покупець має можливість розглянути продукт з усіх боків, а конверсія сайту збільшується дуже суттєво.

Тут криється і ще одна фішка, і досвідчені оптимізатори нею успішно користуються: кожній картинці дають відповідну назву. Потім в HTML-коді прописують до кожної фотографії alt - альтернативний текст. Він з'являється, якщо зображення довго вантажиться.

Такий сайт однозначно отримає додаткові переходи, які надходять з пошуку за картинками. Тому важливо переглянути, як вони завантажуються, і стиснути, щоб не сповільнювався рух. Виявляйте розсудливість: не стискайте до втрати якості.

Користь внутрішньої перелинковки

Посилання на сторінку з категоріями, «хлібні крихти» - все це внутрішня перелинковка. Саме вони забезпечують відвідувачу простоту перемикання зі сторінки на сторінку. Крім того, підвищують конверсію і покращують поведінкові фактори. Досвідчені фахівці не забудуть доповнити «зали» торгового майданчика рубриками «Схожі товари», «З цим товаром купують». Це змушує користувача затриматися на сайті і часто призводить до здійснення покупки.

Оптимізація тексту обов'язкова

Періодичний перегляд текстового контенту необхідний. Це дозволяє осучаснити описи та інформацію з урахуванням запитів, що надходять. Роботи тут невпроворот. Потрібно підготувати завдання для копірайтерів: ключові слова, розмір тексту, тему.

Головне завдання авторів - написати інформативний, корисний контент. Якщо в картці, що супроводжує виріб, є тлумачний його опис, наведені максимально характеристики моделі, клієнт залишиться задоволений. Він буде приходити знову і порекомендує портал своїм друзям.

Для легкості сприйняття текст слід розбити на невеликі розділи, кожному дати назву, включити списки (можуть бути нумеровані або марковані). І не забуваємо, що помилкам тут не місце.

Готовий матеріал потрібно перевірити. Важливі:

унікальність. Повинна бути не менше 90%. Перевірити можна за допомогою Tex.ru або Advego Plagiatus. Якщо користуєтеся іншими, зверніть увагу на те, щоб довжина шингла (так називають частини тексту, в яких вишукують збіги) була 3 слова;

заспамленість. Показує слова і вирази, які в тексті зустрічаються дуже часто. Відстежити це можна за Advego SEO. Якщо показник «частота окремого слова» не перевищує 3%, автор впорався із завданням;

водність. Це неінформативні розмиті міркування, що не стосуються суті опису, великої кількості вступних слів і виразів. Повністю «висушувати» теж не можна. Вибираємо золоту середину. По АДвего його це буде 60%.

Все це враховують пошукові сервіси, визначаючи, яку сходинку у видачі займе сайт.

Блог у магазині чи потрібен?

Блог дозволяє встановити неформальний контакт з потенційним покупцем. Адже користувачі не тільки товар шукають. Їм цікаві додаткові відомості, що допомагають вибрати, налаштувати, користуватися; історія походження товарів.

За допомогою блогу вийде залучити додатковий трафік, і зміцнити положення в пошуковиках.

Блог буде успішним, якщо:

  1. Продумана тематика. Вигідно публікувати корисні поради, огляди, порівняльні статті.
  2. Матеріали публікуються з певною періодичністю і регулярно. Не важливо, який критерій встановили (2 рази на тиждень або кожен день), головне - вчасно виставити матеріал, щоб не розчарувати зацікавилися.
  3. Зроблена внутрішня перелинковка. У текстах є посилання на інші матеріали. Це змусить читача затриматися на сайті.
  4. У наявності елементи, що допомагають конверсії сайту, - посилання на товарні картки. Таким чином можна підштовхнути відвідувача до покупки.
  5. Пропонуйте підписатися на блог. Якщо статті цікаві, зацікавлені відповідатимуть згодою, а ви отримаєте контакти, які допоможуть розвивати відносини далі - налаштувати e-mail розсилку, привертаючи увагу до акцій, бонусних програм, знижок.

Блог допомагає сформувати довіру до ресурсу, створює позитивний образ, розширює аудиторію і підвищує ранжування у пошуковиків.

Переоптимізація - це погано

В оптимізації сайту головне - не перемудрити. Фахівці з невеликим досвідом хвацько набивають тексти ключовими словами, вважаючи, що пошуковики неодмінно потраплять в їх вміло розставлений капкан.

Але не тут-то було. І Google, і Яндекс мають секретну «зброю», яка дозволяє знайти хитреця, знешкодити і покарати.

На переоптимізовані веб-ресурси накладають санкції. У кращому випадку - зниження рейтингу. Сильно провинилися просто видаляють з індексу.

Потім йдуть довгі місяці відновлення втраченої репутації в очікуванні повернення в лоно пошукових систем.

Надлишок ключів призводить до зниження читабельності контенту. Якщо в одному абзаці потрібно розмістити 5 і більше ключових фраз, говорити про корисність складно. Та й інформативність буде під питанням.

Юзабіліті

Від того, наскільки зручний інтернет-магазин для відвідувань, безпосередньо залежать його позиції в пошуковій видачі. Пошуковики відстежують і враховують при ранжуванні:

  • Оформлення. Створений не за шаблоном дизайн приваблює не тільки користувачів. Цінується індивідуальність і пошуковими роботами. Тому краще звернутися в спеціалізовану фірму, ніж створювати ресурс, який втрачається в масі собі подібних.
  • Інтерфейс. Інтуїтивно зрозуміле управління підвищує поведінкові фактори. Розташовуйте клавіші «Купити», «Кошик» ближче до центру першого екрану. Якщо вони будуть в кольорі - ще краще. Не забувайте на кожній сторінці вказувати актуальні контакти. Їхнє ідеальне місце - верхній правий кут.
  • Мобільна адаптивність. Сьогодні на інтернет-сайти заходять, в основному, зі смартфона або планшета. Відсутність мобільної версії торгового майданчика призведе до відтоку більшої частини трафіку. Оптимізувати свій сайт під мобільні пристрої необхідно неодмінно. Це оцінять і пошуковики.
  • Швидкість завантаження. Якщо ресурс завантажується повільно, людина чекати не буде і піде до конкурентів. Ідеальний варіант завантаження - не більше трьох секунд. У Гугла є спеціальний «оцінювач» швидкості - PceSpeed. Зайшовши в PceSpeed Insights можна перевірити свій показник і дізнатися, яким чином домогтися поліпшення. Для того, щоб магазин швидко завантажувався слід зайнятися оптимізацією фото- і відео-контенту, підправити код. Корисно налаштувати кешування. Це допоможе прискорити процес завантаження. Має сенс перемістити свій ресурс ближче до ЦА, підшукавши йому новий хостинг. Особливо актуально для сайтів, які розташовані на сховищах в інших країнах.

Добре опрацьований інтернет-магазин стане джерелом стабільного доходу. Потрудитися в ім'я майбутніх дивідендів має сенс.

 


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом