×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Тренди інтернет-маркетингу...

Чи замислювалися ви коли-небудь над тим, для чого потрібен маркетинг, і що входить в це поняття? У цій статті ми допоможемо вам розібратися в трендах інтернет-маркетингу у 2018...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Чи замислювалися ви коли-небудь над тим, для чого потрібен інтернет-маркетинг, і що входить в це поняття? У широкому розумінні цей термін означає просування товарів, послуг, ідей, проектів, концепцій, пропозицій. Він допомагає закріпити компанії напрацьовані позиції на ринку, привернути увагу і зробити впізнаваним бренд, а також утримати і розширити коло споживачів. Якщо фірма вже заробила собі певну репутацію, а також придбала клієнтів, які легко дізнаються брендову символіку і стиль, чи варто поступатися цим заради уваги нових покупців? Але і залишатися осторонь змін також не вдасться, оскільки рано чи пізно рекламні кампанії перестануть показувати свою початкову ефективність.

Щоб чутливо реагувати на ринкові вимоги і «триматися на плаву», доведеться знайти золоту середину. Важливо постійно моніторити нові віяння, ретельно відбираючи з них кращі. Інші тенденції вимагатимуть переробки та адаптації, щоб максимально підкреслити гідності вашого бренду.

1. Потокові відеоролики

Невеликі за тривалістю відеоролики, зі стислим і зрозумілим змістом, вже сповна проявили себе в соціальних мережах, їх частка в попередньому році досягла три чверті від загального обсягу. У нинішньому році експерти прогнозують зростання їх популярності. Особливо актуальними будуть записи, зроблені в live-режимі («живої трансляції»). Їх переглядають набагато частіше, ніж заздалегідь підготовлені і записані ролики. Найбільші обсяги переглядів відзначені на сторінках Instagram, Snapchat, Facebook, Twitter.

Вдало створене і розміщене відео допоможе:

- підвищити впізнаваність торгової марки;

- збільшить чисельність лояльно налаштованої аудиторії;

- дасть поштовх до здійснення нових покупок;

- допоможе швидко «розкрутити» бренд.

Не дивно, що такий засіб маркетингу використовують великі бізнес-гравці. Чим раніше ролик з'явиться в мережах, тим вище можна очікувати прибуток. Тим, хто запізнився, буде складніше влитися в цей тренд.

2. Ролик, який продає

Короткометражне відео, де в простих і зрозумілих виразах описується конкретний товар або послуга, називають експлейнером. Цей інструмент розрахований на те, щоб полегшити візуалізацію продукції конкретних користувачів. Погодьтеся, що побачити товар в дії набагато простіше, ніж намагатися вникнути в складну інструкцію до нього. Ось чому в багатьох інтернет-магазинах поряд з текстовими описами позиції з'явилося ще й відео-супровід.

3. Впровадження чат-ботів

Яким би підготовленим і досвідченим не був консультант інтернет-магазину, навіть він втомлюється, допускає прикрі помилки, і просто не може одночасно відповідати на масу повідомлень і дзвінків, паралельно займаючись при цьому оформленням замовлень, що надходять. А якщо перекласти частину турбот на «електронний мозок», або бота? Це спеціальна програма, що дозволяє швидко знаходити потрібні відповіді на найпоширеніші запитання користувачів, і надсилати відповіді у вікні діалогів. На думку Gartner, вже до 2020 року таке забезпечення можна буде зустріти в 85% випадків.

4. Месенджери

Класичною основою інтернет-маркетингу була E-mail- розсилка. Однак вона поступово перетворюється, оскільки ринок диктує свої умови. Однією з форм нової трансформації стали месенджери - короткі повідомлення в стисненій формі. Вони дозволяють отримати максимум користі з інформації, що надходить.

5. Адаптація під гаджети

Озирніться навколо себе, і спробуйте порахувати, скільки людей користуються різноманітними мобільними пристроями? Комп'ютери і ноутбуки гарні для продуктивної роботи в офісі. У звичайному житті навіть старше покоління активно освоює смартфони і планшети. Не кажучи вже про «просунуту» молодь, яка прагне за допомогою гаджетів завжди залишатися на зв'язку. Важливо, щоб ваш сайт був повністю пристосований під одну з поширених мобільних платформ. Інакше не чекайте різкого збільшення клієнтури.

6. Контент з родзинкою

Інтернет-простори наповнені найрізноманітнішою інформацією. Чому ж одні посилання з'являються регулярно на самому початку списку, виданого пошукачем, а інші губляться десь наприкінці? Параметри пошуку за однією з ключових фраз можуть змінюватися. Але головним критерієм як і раніше залишається якість контенту. З одного боку, він повинен бути максимально простим і зрозумілим, щоб навіть «несведуча» людина розуміла, про що йде мова. З іншого - інформація повинна «зачепити», утримати увагу відвідувачів. Тільки такий симбіоз забезпечить успіх. Ваш сайт ідеально сконструйований, але позбавлений захоплюючих текстів? Тоді це може стати каменем спотикання на шляху до верхніх рядків пошукового топу.

Яке текстове наповнення вважають ідеальним? На думку фахівців, воно має бути:

- послідовним і логічним, з точним і зрозуміло формулюванням фраз, без надміру розлогих обертів;

- легким і читабельним (без зловживання малозрозумілими термінами);

- живим (щоб читач зміг перенести описувану картинку в реальне життя, яскраво уявити собі на власні очі, про що йдеться в статті або описі).

Приправте такий текст «перчиком» у вигляді дотепного жарту на злобу дня, або тонким гумором, зробіть подачу матеріалу незвичайною, підіть убік від загальноприйнятих шаблонів і сухих фраз - і ваш сайт незабаром поб'є всі мислимі і немислимі рекорди за відвідуваністю!

7. Ставка на соціальні мережі

Один з найпопулярніших додатків для живого спілкування - Telegram - тільки починає запускати нові функції. Тому зараз настає найкращий момент, щоб розмістити там цікавий контент, створений за вдосконаленими правилами, і «розкрутитися» при мінімальних вкладеннях. Досить перспективними аналогами в цьому плані вважають Фейсбук та Інстаграм.

8. Визначення точного розташування

Геозонування, або функція встановлення місця розташування мобільного пристрою, є однією з найбільш затребуваних функцій. Вона допомагає маркетологам збирати необхідну інформацію про конкретні групи споживачів, і потім розробляти актуальні пропозиції для них. Для цього потрібно оформити дозвільну документацію, однак така гра варта звичок. Приріст нових клієнтів буде забезпечений.

9. Ресурси нового покоління

Нове - це добре забуте старе. Слова великого дизайнера одягу застосовні і до інтернет-простору. З запорошеної скрині на світло витягують електронну розсилку, перетворюють її, зробивши лаконічною, продуманою, націленою точково на певних споживачів. Щоб не відлякати потенційних клієнтів, її рекомендують запускати не частіше одного разу на тиждень. Зате тепер у кожен з листів можна одночасно вкладати не одне, а відразу кілька різнопланових повідомлень. Таким чином підвищуються шанси, що одне з них точно «зачепить» майбутнього клієнта.

10. Віртуальна реальність

Про це говорять давно і багато, проте на практиці досі впровадження Virtual Reality не користується великою популярністю через обмеженість ресурсів. На думку експертів, вона здатна змінити тільки спосіб доставки контенту до кінцевого користувача. Над якістю наповнення сайту в будь-якому випадку доведеться ґрунтовно попрацювати, щоб воно змогло зацікавити відвідувачів.

Висновки

Сучасні маркетингові технології із залученням Інтернет-ресурсів здатні ефективно розкрутити сайт при відносно невеликих фінансових вкладеннях. З їх допомогою можна увійти на ринок, закріпитися на ньому, зайнявши власну нішу, а також успішно конкурувати з більш великими компаніями. Серед основних складнощів відзначають створення діалогу з клієнтом в режимі реального часу, а також правильний підбір смислових блоків, що відповідають за змістом недавньому пошуку споживача, при e-mail-відправці. Однак вони ж допомагають компанії прицільно зорієнтуватися на конкретні категорії людей.

Щоб пристосувати маркетингові інструменти «під себе», потрібно детальне опрацювання стратегії просування товарів або послуг. Ймовірно, доведеться додати або розширити список звичних функцій (додати післяпродажне сервісне обслуговування техніки, або можливість онлайн-оплати, додаткової послуги).

Відповісти парою слів на питання, для чого потрібен маркетинг, вкрай складно. Доведеться враховувати не тільки інтерес продавця, але і покупців. Маркетологи і PR-фахівці допомагають знайти фірмі своє власне місце на ринку і надійно закріпити свої позиції, зберігши вже існуючу клієнтську базу і унікальність бренду.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом