×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Новий апдейт Google - Page Experience: що важливо...

Оновлення почнеться лише в 2021 році, але розібратися, що готує новий варіант ранжування і як він вплине на трафік, варто вже сьогодні, щоб апдейт не нагрянув неждано і не застав вас...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Новий апдейт Google  Page Experience: що важливо знати і чому варто готуватися вже зараз

Оновлення почнеться лише в 2021 році, але розібратися, що готує новий варіант ранжування і як він вплине на трафік і на просування сайтів, варто вже сьогодні, щоб апдейт не нагрянув неждано і не застав вас зненацька.

Чим порадують

Нововведення допоможе сайтам, які доброзичливі до потреб своїх клієнтів, виходити на перші позиції видачі пошукової системи. Це дасть їм певну фору в конкуруванні з підприємцями, які не дбають про зручність користувачів, і підстьобне останніх до осучаснення ресурсу. Таким чином ми всі опинимося у виграші.

Якщо конкретно, то звичні всім метрики будуть контролюватися набагато жорсткіше:

  • час затримки після першої дії;
  • відмальовування основного контенту;
  • адаптивність;
  • наявність HTTPS;
  • сукупна оцінка зсуву макета;
  • безпека;
  • відсутність нав'язливої реклами.

Оновлений Google сигнал ранжування буде виводити на перші позиції пошуку інтернет-ресурси, які подобаються більшій кількості людей.

Основні параметри ранжування

Перші 3 метрики Core Web Vitals у новому варіанті пошуковик «озвучив» у перших числах травня нинішнього року. Це: швидкість, чуйність і візуальна стабільність.

А тепер більш дохідливо:

  • LCP - відрисовка основного контенту. Цей параметр оцінює візуальну складову сайту. Вигравати «конкурс» будуть ті сторінки, у яких швидкість завантаження не перевищить 2,5 секунди.
  • FID - час затримки після першої дії. Показник вимірюється за допомогою розширення Lighthouse. Можна визначити, як швидко слід відгук з сервера після активації відвідувачем інтерактивного предмета.
  • CLS - сукупна оцінка зсуву макета. Демонструє, наскільки стабільний ресурс, чи немає випадків, коли раптово пропадає будь-який об'єкт на сторінці або без видимих причин раптом зміщується текст. Наприклад, користувач збирався клікнути «повернутися назад», але в результаті коливання сторінки під руку потрапила клавіша «розмістити замовлення». Реакцію нескладно передбачити: вибух емоцій і негативне враження на довгий час. Як думаєте, захоче він відвідати сайт знову?! Вивід: сторінка має бути стабільною. Максимально допустимий рух не повинен перевищувати 0,1 мм. Перевірити сталість можна все тим же Lighthouse.

Слідкуйте за своїм ресурсом ретельніше і буде вам щастя - перші рядки в пошуковиках.

Діючі показники Google Page Experience

Існуючі параметри Page Experience: відсутність нав'язливої реклами, безпечний перегляд, HTTPS, Mobile-Friendly - також будуть переглянуті.

Ресурс обов'язково повинен бути адаптований під мобільні пристрої, оскільки більша частина переглядів здійснюється зі смартфонів.

Якщо пошуковик виявить шкідливий контент або вважатиме, що інформація вводить користувача в оману - опинитеся в кінці довгого списку.

Та ж доля очікує сайт, в якому банери вискакують повсюдно, перекриваючи основний контент.

Протоколи HTTPS очікує розширення, щоб посилити шифрування і поліпшити безпеку.

Навіщо готуватися до оновлення

Переглянути технічну складову просування сайту в пошуковій видачі має сенс вже зараз, щоб не пасти задніх, коли апдейт відбудеться, як завжди, «раптом».

Але це не означає, що можна з легкістю забити на контент. Яскраві інформативні статті ніхто не скасовує. Конкурувати з аналогічними сайтами будете за всіма параметрами.

Виграє той, хто першим почав освоювати нововведення і штурмувати чергові висоти. Не сподівайтеся на обіцянку Google дати сигнал до змін за півроку, щоб не опинитися в натовпі відстаючих.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом