Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Навіщо інтернет-магазину фірмовий...

Створюючи своє підприємство в системі e-commerce, не зайвим буде подумати про фірмовий стиль. Чому він необхідний та як грамотно його створити поговоримо в цій...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Створюючи своє підприємство в системі e-commerce, не зайвим буде подумати про фірмовий стиль. Чому він необхідний та як грамотно його створити поговоримо в цій статті. 

Що таке фірмовий стиль?

Якщо хочете закріпитися у свідомості користувачів, домогтися впізнаваності – без фірмового стилю не обійтися. Саме він дозволить налагодити комунікацію з цільовою аудиторією, та послужить хорошою активною рекламою. 

Фірмовий стиль включає цілий набір дизайнерських фішок: певні шрифти, специфічне колірне рішення, унікальна графіка й таке інше. 

Створена концепція надалі використовується у всіх продуктах компанії. 

Щоб від задуму отримати дієвий результат перш за все слід «промацати» ринок, вивчити своїх конкурентів і особливості ЦА. Прискіпливий аналіз дасть необхідні маркери, які дозволять: 

  • розробити логотип; 
  • підібрати вдалий слоган; 
  • вибрати відповідні шрифти; 
  • визначити гаму відтінків для сайту і корпоративної продукції.