×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Нативна...

Нативна реклама (native advertising) ☛ «Природна реклама» - не так нав'язлива, як банерна, добре сприймається аудиторією і відмінно працює на збільшення...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

У різноманітності технік із привернення уваги споживача до певного продукту нативна реклама займає особливе місце. Вона сприймається відвідувачем сайту як цікава і корисна інформація, легко вплітається в контекст сторінки, оскільки пов'язана з ним природним чином: не вибивається із загального тону статті, тому не дратує і не викликає відторгнення.

Правильно вплітати її в структуру свого ресурсу - це мистецтво, але оволодіти ним нескладно.

Що таке нативна реклама

Назва походить від англійського словосполучення «native advertising», що перекладається як «природна реклама». Вона не так нав'язлива, як банерна, добре сприймається аудиторією і відмінно працює на збільшення кліків, що призводять до цілеспрямованої дії користувача за бажанням продавця.

Використовується нативна реклама в Україні в різних іпостасях:

  • спонсорська - це проплачена брендом стаття для певного видання, яка за структурою тексту, тону повністю відповідає духу видання (газета, журнал, каталог тощо). Чим вищий статус ЗМІ, тим дорожче коштуватиме публікація, але й охоплення цільової аудиторії більше, довіра читачів більша, отже, і результат буде гідний;
  • ін-фід або новинний контент. Розміщується в новинній стрічці Instagram, Facebook, Twitter, корисно органічно вплітати в ролики, що публікуються в Tik-Tok (довжину ролика краще обмежити до 15 - 20 сек. Аналіз підтверджує, що більш довгі, користувачі не дивляться). Соцмережі - популярний канал зв'язку, де реально домогтися точкового потрапляння продукту до конкретного споживача, м'яко і ненав'язливо, забираючи в свої мережі;
  • рекомендована інформація. Користувачеві пропонується подивитися ролик або прочитати інформацію, а потім розширити горизонти, прочитавши або подивившись додаткові матеріали. Це спонукає переходити на інші сайти і канали інформації в інтернеті.

Нативна реклама набирає обертів, за даними шановного IPG & Sharethrough більше 30% користувачів охоче діляться нативкою з друзями. Проглядаються такі матеріали з більшим натхненням, ніж пряма реклама. Інтерес до неї на 50% вищий, ніж до банерної.

Сильні сторони нативки

Стрімке зростання частки нативки на рекламному ринку пояснюється насамперед тим, що вона не чинить тиску на користувача, а ненав'язливо підштовхує до вчинення дії. Ось як вчинили творці серіалу про жінок у в'язниці: замовили статтю в The New York Times, яка порушувала проблеми жінок, які опинилися в ув'язненні. Автор зробив акцент на питаннях і ситуаціях героїнь серіалу. Побіжно було згадано і сам фільм і те, що знято на реальних подіях.

Безсумнівними плюсами цього виду реклами є:

  • ідентичність настрою ресурсу, на якому публікується;
  • має чітку цільову спрямованість;
  • допомагає виробнику завоювати довіру споживача;
  • добре поєднується з іншим контентом, розташованим на сайті;
  • має довгостроковий ефект впливу;
  • властива мультимедійність.

Нативна реклама не містить конкретної товарної пропозиції і не задається метою продемонструвати товар.


Не все спокійно в Данському королівстві

Хоча зростання популярності нативної реклами переконує в її доцільності, практика просування не позбавлена недоліків.

Не продумана подача матеріалу відштовхує. Людина відразу запідозрить, що її хочуть обдурити, пропонуючи під виглядом інформації відверту рекламу товару.

Директор з інновацій американського щотижневого видання Time Е.Герес радить: «Не обманюй і не зли». Дійсно, варто читачеві запідозрити, що йому пропоную не те, він розлютиться і повага до бренду пропаде, якщо не назавжди, то надовго. Доведеться витратити кошти і час на відновлення репутації і це в умовах, коли конкуренти дихають у спину.

Правильно побудована нативна стаття містить мінімум згадок про бренд в контексті оповіді. Інший варіант - зробити звернення до бренду на банері поруч.

Досвідчені рекламники не заливають текст іміджевими кольорами бренду, не захаращують соцмережі віджетами і врізками.

По-справжньому розташувати аудиторію до пропонованого товару можна, якщо дотримуватися простих істин:

  • репутацію власного ресурсу не можна погубити, тому «одягайте» нативку в свої одяги: ставтеся до замовного матеріалу настільки ж відповідально, як і до редакційної статті;
  • просуваючи бренд, демонструйте його як лідера в галузі;
  • активно створюйте актуальні тренди;
  • не забувайте підтверджувати слова доказами: вставляйте в статтю рейтинги, списки тощо, що підтверджує значущість природним чином рекламованого продукту;
  • створюйте цікавий і захоплюючий сторителлінг.

Проявляйте власну креативність бо єдиного рецепту для всіх не існує, але той, хто шукає, завжди знаходить потрібне рішення.

Нативна реклама приклади

Найкраще зрозуміти, як працює нативна реклама легше на конкретних прикладах. Популярний шведський бренд IKEA запустив кілька проектів за принципом нативної реклами: дав керівництво, як робити саморобні іграшки, а спільно з газетою Telegraph підготувала матеріал про те, як добре виспатися (Джерело: www.bbc.com/russian/science/2015/02/150210_vert_fut_dos_and_donts_of_restful_sleep).

У жодній публікації немає і натяку на рекламу продукції, зате компанія красиво пропагує турботу про своїх клієнтів і працює на свій імідж.

Не менш вражає робота компанії Pepsi Max спільно з кіностудією Lionsgate - фільм «Uncle Drew», який виріс з однойменної реклами, що оповідає про старого Дрю ні в чому не поступається молоді в грі в баскетбол. Фільм зібрав понад 46 млн доларів і підняв інтерес до напою.

Корейський бренд електроніки LG створив історію про те, як цифрові технології впливають на наше сприйняття серіалів і виклав на ресурсі The Village.

У цей формат відмінно вписуються вікторини, тести, запитальники, гайди.

Гідним прикладом послужить захоплюючий контент данської компанії з виробництва розвиваючих іграшок Lego. Завдання в дусі кредо фірми: «грай добре». Оригінальні питання, націлені на розвиток логічного мислення дитини, притягують бажанням знайти вірну відповідь і, звичайно, служать нагадуванням батькам, яку іграшку купити малюку.

А виробник печива Oreo зіграв на захопленості серіалом «Гра престолів» і створив власну версію карти Вестероса, зібрану з печінок. На макет пішло трохи менше 3 000 солодких кружечків.

Виробник відомого сорту пива Stella Artois спільно з майстрами нативної реклами контент-студії T Brand Studio підготували кілька сюжетів про людей, і в них інтегрували бренд.

Розповідям героїв передувало послання до користувачів платформи: "600-річна спадщина Стели Артуа дає нам унікальну можливість об'єднати людей. У цій серії з чотирьох статей ми співпрацюємо з експертами в галузі дизайну, мистецтва, розваг та їжі, щоб розкрити, як кілька вдумливих деталей можуть перетворити будь-який збір на незабутню подію ".

Тепло, душевно, ненав'язливо і без заклику, що-небудь купити, така ідея виникне сама собою. Адже більшість хоче відчувати себе частиною об'єднуючої спадщини.

Замість епілога

Новий тренд в рекламі, тримається на трьох китах: корисність контенту, ненав'язлива пропаганда, розширення знань користувача. Така собі епоха Просвітництва в еру цифрового маркетингу.

Шукайте свою історію, захоплюйте користувачів інтернету стати вашими послідовниками, але при цьому будьте природні і чесні.

Digital-агентство ADS group розділить вашу захопленість і допоможе втілити ідеї в яскраві образи.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом