×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Налаштування контекстної...

Налаштування контекстної реклами ➔ Контекстна реклама Google (РРС) - це платне оголошення, з ключовими словами про послуги і продукти. Оплата проводиться за клік і перехід на ваш...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Тема цієї статті «Налаштування контекстної реклами в Google». Хоча, здається, що може бути простіше: слідуйте алгоритму і не забувайте поповнювати рахунок. Однак багато користувачів скаржаться, що не можуть розібратися в новому інтерфейсі. Тому ми пропонуємо вашій увазі покрокову інструкцію.

Що таке контекстна реклама і навіщо вона вам?

Контекстна реклама Google (РРС) - це платне оголошення, що включає ключові слова про послуги і продукти вашої компанії. Оплата проводиться тільки за клік і перехід на ваш веб-сайт, а не за покази.

Переваги контекстної реклами:

  1. Показ оголошень у верхньому блоці під час пошукової видачі і тільки цільовим користувачам.
  2. Високий відсоток приросту трафіку на сайт.
  3. Підвищення впізнаваності бренду.
  4. Збільшення продажів у конкретній локації (в межах міста, області або по всій Україні).

Налаштування контекстної реклами Google Adwords має свої плюси:

  • доступна ціна за клік, якщо порівнювати з іншими системами;
  • можна здійснювати вибір майданчиків для показу постів;
  • є можливість завантажити параметри вже існуючої кампанії для нових (не потрібно вводити одну і ту ж інформацію кілька разів);
  • розподілити бюджет за часовими рамками, щоб збільшити відвідуваність сайту;
  • є можливість внести зміни в оплату: тільки за конверсію, а не за кліки.

Налаштування і ведення контекстної реклами в Гугл раціональне для будь-яких бізнес-ніш: будь то стоматологічні клініки, агентства з організації дитячих свят або заводи. За допомогою платних публікацій ви зможете залучити тільки цільових відвідувачів, а також представити новинки, оголосити про початок акції.

Основні складові реклами в Google Adwords

Щоб коректно налаштувати контекстну рекламу потрібно дізнатися її структуру. Існує всього три основних рівні:

  1. Кампанія. У налаштуванні буде включено: заданий бюджет, регіон і тип рекламного майданчика.
  2. Група оголошень. Вона дозволяє створити сукупність рекламних постів під єдиним таргетингом. Цей рівень дозволяє керувати ставками і вносити зміни до типу таргетингу.
  3. Оголошення. Воно включає в себе картинку і текст вашого речення. Також є можливість управління ставками.

Поетапне керівництво: як налаштувати рекламну кампанію в Google Adwords?

Оновлений кабінет налаштування реклами Google став більш простим і легким. Нова версія була запущена в 2017 році, але ви завжди можете повернутися до старої, просто натиснувши на кнопку із зображенням гайкового ключа.

Для початку вам необхідно зареєструватися або зайти на вже існуючий обліковий запис. У вашому кабінеті будуть показані вже існуючі кампанії і пропозиція створити нове оголошення.

Після цього система автоматично переадресує вас на сторінку з цілями (досягнення необхідного рівня конверсії). Вони можуть бути різних призначень: дзвінок в офіс, дія на сайті, відвідування магазину.

Потім можна приступати до етапу геотаргетингу. Ви можете самостійно вибрати локацію, де знаходяться ваші потенційні споживачі. Однак, можна вибрати функцію «Поруч з моєю компанією» і при визначенні таргетингу пост буде показаний тільки тим користувачам, які проживають в межах 10-65 кілометрів від вашого місця розташування.

Оскільки ви на самому початку реєстрації ввели дані про свій сайт, то система Гугл автоматично згенерують послуги і продукцію, яка буде рекламуватися. Їх можна комбінувати між собою, доповнювати іншими товарами або не використовувати зовсім.

Після визначення ключевиків можна приступати до створення рекламних оголошень. Їх можна створити самостійно, або скористатися запропонованими сервісом шаблонами. Щоб створити найбільш ефективний і привабливий текст: використовуйте різні заклики до дії, включіть інфоповоди (акційні пропозиції, знижки), вкажіть переваги вашої продукції.

Зображення потрібне для ідентифікації вашої фірми. Це може бути логотип або товарний знак, щоб людина відразу зрозуміла про яку конкретну компанію йде мова.

Контактна інформація (номер телефону, e-mail, адреса). Цей пункт є обов'язковим і дозволяє потенційним клієнтам при перегляді оголошення зв'язатися з вами. Не забудьте підключити «Підтверджені дзвінки».

Визначаємо бюджет. Матеріальна складова залежить від обраної бізнес-ніші та ключових слів. На перших етапах рекомендовано поставити мінімальний добовий бюджет, щоб проаналізувати ефективність роботи оголошення.

Після цього потрібно підтвердити всі внесені зміни до налаштувань. Ви можете за бажанням змінити текст публікації або розділи, а потім підтвердити запуск.

Введіть платіжні дані. Для цього система запросить у вас наступну інформацію: тип платника (фізична або юридична особа); спосіб оплати (система запропонує всі доступні варіанти); сума поповнення.

Тепер сервіс починає перевірку. Вона займає максимум добу, а після успішного завершення, система перенаправить вас до панелі керування.

Поки відбувається перевірка можна встановити час показу рекламного поста залежно від особливостей вашої бізнес-ніші. Для інтернет-магазинів доцільно встановити показ на весь день, а якщо клієнт для замовлення послуги або товару повинен приїхати або зателефонувати до вас в офіс, тоді встановіть часові рамки, які вписуються у ваш робочий графік.

Налаштування реклами Гугл має кілька розширених функцій. Відкривайте вкладку «Кампанії» і тисніть на плюс, після програма вам запропонує завантажити вже існуючу або створити нову кампанію. Вибирайте другий варіант. Після цього вам слід вибрати тип:

  • контекстна інтернет-реклама в Гугл і у партнерів;
  • контекстно-медійна мережа;
  • торговельні кампанії;
  • відео (ролики на Ютубі);
  • універсальна (для мобільних додатків).

Подальші дії залежатимуть від обраної кампанії.

Замовити налаштування контекстної реклами ви можете в нашій компанії ADS group. Щоб дізнатися подробиці, заповнюйте форму нижче, і з вами зв'яжеться наш менеджер!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом