×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Мотивація і Залучення - як зробити щасливішими...

Останнім часом термін Мотивація став дуже популярним у корпоративній культурі. Більшість керівників компаній, віддаючи данину моді, намагаються впроваджувати мотивуючі...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Останнім часом термін «Мотивація» став дуже популярним у корпоративній культурі. Більшість керівників компаній, віддаючи данину моді, намагаються впроваджувати мотивуючі практики в робочий процес. Але в деяких випадках вони не приносять належного результату. І ось основні причини, чому це так відбувається:

  1. Вибрано неправильні інструменти мотивації.
  2. Спочатку був неправильно підібраний штат і багато співробітників знаходяться «не на своєму місці».
  3. Застосовуються старі схеми впливу на згуртованість колективу, які вже не працюють.

Багато HR-фахівців підбирають неправильні методи взаємодії з колективом. Дуже важливо підібрати саме той «ключик», який допоможе розкрити потенціал співробітників, збільшивши їх працездатність на користь компанії. І ось, для досягнення цих цілей, я відвідала форум "Мотивуй! Розвивайся! Залучай! ", організований" HUB ONE ". Захід стартував 25 вересня 2018 року в Києві. Отримана інформація була актуальною і дозволила переглянути деякі мої професійні погляди, тому поспішаю поділитися враженнями і зробленими висновками.

Головна тема форуму, яка висвітлювалася в 10-ти кейсах, які довели свою ефективність - «Як згуртувати колектив в єдину команду?». Це дуже важливо, адже в більшості випадків кожен сам за себе і переслідує виключно особистісні цілі. Необхідно знайти інструмент мотивації, щоб перенаправити енергію в командну роботу, залучити в процес розвитку компанії і продемонструвати, яку користь це принесе.

Захід було поділено на 5 тематичних блоків:

  1. Part 1. Сучасні тенденції.
  2. Part 2. Мотивація. The future is now.
  3. Part 3. Розвиток. The Power of Digital.
  4. Part 4. Залучення.
  5. Part 5. Я & моя команда.

Були представлені робочі кейси успішних компаній, таких як: «Carlsberg», «Цитрус», «Digma», «4service», «Люксоптика». Вони застосовують нестандартні техніки впливу на персонал. Дуже цікаво, що більшість фахівців закликають знизити тоталітаризм керівництва, хоча, здавалося б, це може призвести до порушення субординації. Але практика доводить протилежне. У найближчому майбутньому я хочу запропонувати керівництву свої ідеї, а поки продовжу висвітлювати київські події.

Спікер Ксенія Швед продемонструвала принципово новий підхід до мотивації: "Факап за факапом - ЗВІЛЬНИТИ! Чому варто заохочувати помилки співробітників ". Тут діє принцип: хто не помиляється, той нічого не робить. Якщо адекватно оцінювати, чому іноді у співробітників трапляються провали, то можна прийти до висновку, що в ході діяльності були випробувані нові ідеї і підходи, і через нестачу підтримки колег і керівництва вони просто канули в Лету. Олена Васенко запропонувала переоцінку корпоративних цінностей і порадила позбуватися застарілих принципів.

Спікери пропонували нестандартний підхід, як знайти причини низьких показників у роботі співробітників. Не завжди це демонстрація профнепридатності фахівця. Можливо вся справа в нестачі зворотного зв'язку, підтримці керівництва і неправильному підході до організації згуртованості. Тому варто проводити опитування - краще анонімні, щоб збільшити ступінь довіри. Багато працівників починають підшукувати собі нове місце роботи через те, що не були почуті, а потенціал так і залишився нерозкритим.

Спікери поділилися своїм власним досвідом впровадження інструментів мотивації та залученості, розповіли про труднощі та помилки, які були здійснені на перших порах. Саме така інформація була найбільш цінною для мене, адже «суха» теорія малоефективна і часто незрозуміло, як багато методів можна реально застосувати на практиці.

Отже, для себе я зробила висновки, що компанія «ADS group» взяла правильний курс. Керівництво максимально залучає співробітників в робочий процес і не тільки перспективою фінансових «плюшок». Діти прагнуть до особистісного зростання, пропонуючи нові ідеї та вдосконалюючи свої навички.

На цей час ми переживаємо період реформації та розвитку багатьох відділів. І в зв'язку з цим спливають нові труднощі. У нашу команду вливаються нові люди, які практично відразу занурюються в робочу «кухню» з головою і мені, як HR-фахівцю, дуже важливо, щоб вони відчували себе комфортно, влилися в колектив і розкрили свій потенціал. Тому, отримана інформація припала вельми до речі, і я вирішила не відтягувати реалізацію своїх ідей на безрік.

Отже, хоча в квітні 2018 року, була розроблена стратегія розвитку компанії в плані згуртованості колективу, багато обраних інструментів впливу не принесли успіху. Вся справа в тому, що робочий процес, спілкування з клієнтами і так далі, забирають багато сил і енергії хлопців. В ході роботи були обчислені й інші фактори, що негативно впливають на мотивацію і залученість працівників.

Мої спостереження, а також, отримані знання, допомогли мені скоригувати підхід не тільки в процесі відбору кандидатів на посади, а також і інструменти адаптації. В першу чергу я стала орієнтуватися, на цінності компанії. Адже, як свідчить основна думка книги Ніни Осовицької "HR-брендинг. Як стати найкращим роботодавцем ": співробітник - внутрішній клієнт компанії. Тобто, якщо очікування кандидата не відповідають реальному стану речей, то він навряд чи отримає задоволення від роботи, а ефективність його праці, навіть при блискучому досвіді, буде мінімальною.

Роботи у мене і моєї команди ще дуже багато, але я сподіваюся на позитивний результат. Ми намагаємося створювати хороші умови праці для кожного співробітника, забезпечуючи їм захищеність. Для нас важливий кожен співробітник і керівництво завжди прислухається до думки колективу, відкинувши застарілий тоталітарний підхід. Ми пропагуємо свободу слова в розумних межах, тому наша компанія приваблює молодих працівників, які подають надії.

«ADS group» прагне впроваджувати сучасні методи розвитку, не тільки в плані взаємодії з клієнтами, а і з співробітниками. Я вірю, що наші спільні зусилля виведуть компанію в ТОП роботодавців України в сфері Digital Agency.

Ольга Шаповалова, HR-менеджер компанії «ADS group»

 


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом