×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Менеджер з продажу віддалено: що, як і...

Віддалений режим роботи - це не про затишні піжами і Селфі з чашкою кави в ліжку. Режим вимагає чіткого розкладу і максимальної віддачі, інакше результат буде нульовим. Напевно, важче за всіх...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Віддалений режим роботи - це не про затишні піжами і Селфі з чашкою кави в ліжку. Режим вимагає чіткого розкладу і максимальної віддачі, інакше результат буде нульовим. Напевно, важче за всіх в період карантину доводиться менеджерам з продажу. Саме на них лягає пошук потенційних клієнтів, «розігрів» споживача і все це в режимі, коли країна знаходиться на паузі. У цій статті ми поговоримо, як оптимізувати роботу відділу продажів і як підібрати фахівця, який допоможе вашому бізнесу в непростий період.


У чому вигода віддаленого менеджера з продажу?

Віддалена робота в умовах карантину - це сувора необхідність для бізнесу. Але багато бізнесменів задумалися про те, щоб перевести частину відділу продажів на подібний режим і після завершення. Дистанційні працівники будуть займатися дзвінками з «холодними» клієнтами і призначати зустрічі для теплих. А вже штатні закриватимуть ці угоди остаточно. Наскільки це буде ефективно покаже майбутнє.

А поки наведемо кілька переваг наявності віддалених продажників:

  • Економія на оренді приміщення, техніку і канцелярському приладді; 
  • можна не обмежуватися однією локацією, а шукати фахівців по всій Україні;
  • Якщо ви працюєте з іноземними партнерами в різних часових поясах, то можна підшукати співробітників в кілька змін, щоб надавати консультації в режимі нон-стоп.

Але є і мінуси. Вам потрібно постійно вести контроль ефективності віддалених співробітників. У цьому допомагають онлайн-конференції і звіти, які менеджери здають.

Як знайти працівника мрії: кілька хитрощів від досвідчених HR

Якщо ви шукаєте нового співробітника в період карантину, то вам доведеться проводити співбесіду в режимі онлайн. Ми підготували для вас кілька секретів від досвідчених ейчаров, які допоможуть вам отримати співробітника мрії:

Співбесіда в режимі онлайн. В першу чергу потрібно з'ясувати, який досвід у претендента, які продукти він продував, з якими компаніями працював. Запитати, як би фахівець відповів на заперечення потенційного клієнта: «це дорого!» або «у нас вже є постачальник». Головне зрозуміти, наскільки адекватний претендент і наскільки він професійний.


Визначити до якого психотипу відноситься людина. Ви можете дати йому тест по Майерс-Бріггс. Якщо правильно підібрати команду фахівців, то вони будуть ідеально виконувати всі поставлені перед ними завдання.


Відразу дайте здобувачеві завдання. Наприклад, йому необхідно завчити скрипт. Якщо ж людина поставилася до завдання халатно, то у нього явно недостатньо мотивації, щоб працювати у вашій компанії.


Команда продажників повинна бути злагодженою і працювати чітко, як швейцарський годинник. Ваше завдання визначити, які співробітники по психотіпам у вас вже є, а яких недостатньо, щоб виконувати необхідні для фірми завдання. В такому випадку у вас є відмінний шанс побудувати віддалений відділ продажів, який буде ефективно працювати в режимі карантину і приносити прибуток фірмі.


Які інструменти необхідні для організації віддаленого відділу продажів?


Крім доступу до Інтернету, гарнітури і комп'ютера співробітникам не обійтися без спеціальних сервісів:

Системи управління робочими проектами - цей інструмент допомагає в постановці щоденних завдань для продажників. Найчастіше функціонал вже вбудований в CRM-систему;
Мессенджер, в якому буде легко вести листування, як з клієнтами, так і з іншими співробітниками і керівником;
IP-телефонія, щоб можна було легко вести комунікацію. В ідеалі вона інтегрована з системою управління проектами, щоб здійснені дзвінки можна було відразу зберегти в картку клієнта.


Яка кількість дзвінків повинен здійснювати менеджер з продажу?


Підрахуймо, скільки дзвінків повинен здійснювати хороший продажник, щоб просувати продукцію компанії:

  • Вихідні - в межах 167 в день. Це ми говоримо про результативні;
  • Тривалість розмов близько 3-х з половиною годин в день;
  • Кількість листів потенційним і вже наявним клієнтам 300-400;
  • Завершених завдань в день - в межах 165.

 

І не важливо, чи працює фахівець віддалено або ж в офісі. Тільки в такому випадку можна вважати, що це хороший співробітник, який приносить користь компанії.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом