×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Медійна реклама в мережі та її...

Медійна реклама в інтернеті являє собою банер з мультимедійними або анімованими деталями. Розміщуються вони на web-ресурсах, найчастіше...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Багато хто вже чув про медійну рекламу, але ще не розібралися в її суті і перевагах даного каналу просування. Він являє собою банер з мультимедійними або анімованими деталями. Розміщуються вони на web-ресурсах, найчастіше інформаційних. Тематика може бути різною. Також, для розміщення підходять власні форуми, соцмережі та інші майданчики з високою відвідуваністю.

Маркетологи виділяють такі варіанти публікацій такого роду:

  1. Контекстно-медійна мережа Гугл. Ресурс містить велику кількість тематичних майданчиків, а також сервіси Google, до них же відноситься і YouTube. Надає широкі можливості для таргетингу за інтересами вашої аудиторії;
  2. Рекламна мережа Яндекса - аналогічний варіант, як і описаний вище;
  3. Пряме розміщення - вебмастер самостійно вибирає ресурс, попередньо безпосередньо зв'язавшись з адміністрацією майданчика.
  4. Саме медійний варіант дає більше «вихлопу», ніж звичайний текст. Банер більше привертає увагу цільової аудиторії і мотивує перейти на веб-майданчик для перегляду послуг і продукції.
  5. Медійна рекламу використовують в основному для швидкого поширення інформації. Найчастіше при проведенні акцій, заходів і так далі. Цей канал використовують і для подальшої розкрутки ресурсу. Він дозволяє збільшити впізнаваність вашого бренду або представити новинку, щоб більша кількість потенційних покупців дізналася про неї.

Види медійної реклами

Банери

Це найпопулярніший варіант у мережі. Вони представляють собою графічні оголошення з мінімальною кількістю тексту, найчастіше - це чіпляючий заголовок. Але вже зараз цей канал просування починає здавати позиції з деяких причин:

  • Банерна сліпота. Споживачі стали все рідше здійснювати переходи за такого роду оголошення і вже свідомо ігнорують їх. До того ж, велика кількість банерів викликає негативні емоції, що погано позначається на репутації бренду;
  • Софт, що блокує рекламу. Все більше користувачів використовують спеціальні програми, щоб приховати набридливу рекламу, наприклад, розширення для браузерів AdBlock. За рахунок цього знижується показник ефективності в таких пошуковиках як Гугл і Яндекс;
  • Канал буде ефективно працювати не з усіма бізнес-нішами. Банер може спрацювати лише в тому випадку, коли користувач зацікавлений конкретним продуктом і готовий перейти на сайт. Цей метод не здатний збільшити кількість продажів продукції з високим середнім чеком. Але при цьому добре підійде тим нішам, де покупець готовий зробити спонтанну покупку через привабливу ціну

Відео

Для цього способу просування використовується YouTube. Майданчик пропонує рекламодавцям кілька варіантів розміщення:

  • Пре-роли - відеоролики, які показується перед тим, як користувач починає дивитися потрібний йому контент. Користувач повинен обов'язково переглянути від 5 до 15 секунд, після цього він зможе призупинити його і продовжити перегляд. Важливо, щоб реклама чіпляла буквально з перших секунд;
  • Мідролли - реклама буде показана в середині ролика. З цим варіантом потрібно бути дуже обережним, оскільки більшість користувачів реагують негативно через те, що їм необхідно переривати перегляд;
  • Інтеграції - їх можна віднести до попереднього варіанту. Але різниця в тому, що реклама є частиною самого ролика. Щоб розмістити таке оголошення, потрібно зв'язатися з автором контенту і обговорити концепцію відео.

Головна перевага відеороликів у тому, що вони мають високий відсоток залученості аудиторії. Це ще один ефективний канал для комунікації з цільовою аудиторією. Але важливо розуміти, що реклама в такому випадку повинна бути максимально продуманою і цікавою, її не повинно бути багато.

Текстово-графічні блоки

Цей формат відрізняється від банерів великою кількістю тексту. За рахунок цього, ви зможете більш ефективно донести інформації про послугу або продукцію, бренд. Головне, дотримуватися міру, інакше «полотна» просто ніхто не буде читати. Потрібно дозовано комбінувати текст і зображення, щоб викликати максимум інтересу і залученості у користувачів.

Брендування

Цей формат рекомендований, якщо вам потрібно підвищити впізнаваність вашого бренду, сформувати позитивну репутацію і підвищити лояльність у цільової аудиторії. Під брендуванням мається на увазі оформлення веб-сторінки, розділу або всього сайту, що надає місце під фірмовий стиль вашої фірми.

До недоліків методу можна віднести його високу вартість. Тому він підходить в основному для популярних і великих брендів, які вже мають постійних покупців і зміцнили свою позицію на ринку.

Особливості розміщення медійної реклами

Постити медійну оголошення ви можете в спеціальних пошукових сервісах для реклами або ж, попередньо домовившись з власником майданчика. Розгляньмо, в чому переваги і недоліки кожного з цих варіантів.

При запуску кампаній у сервісах пошуковиків у вас будуть такі переваги:

  1. Платите виключно за отриманий результат - споживачі здійснють цільовий перехід на ваш сайт або клік (залежно від налаштувань рекламної кампанії), а ви оплачуєте тільки кількість цільових дій ЦА. Це дозволяє не злити фінанси даремно;
  2. Великі можливості для збільшення охоплення - цільові перегляди обмежується одним або парою веб-ресурсів. У вас є можливість самостійно налаштувати покази і виділити бюджетні кошти;
  3. Точні налаштування таргетингу - можна максимально точно потрапити в ціль при виборі ЦА, використовуючи спеціальні інструменти в рекламному кабінеті: з хобі, локації, тематики тощо;
  4. Ремаркетинг/ретаргетинг - в налаштуваннях можна внести зміни так, щоб оголошення побачила більше людей, які відвідували ваш веб-ресурс раніше, що дозволить істотно збільшити рівень конверсії.

До недоліків цього методу належить блокування анти-рекламним софтом у браузерах. Також вартість кліка варіюється від кількості конкурентів у обраній сфері, тематиці та особливостей цільової аудиторії. У сукупності ви можете отримати нерентабельну рекламну кампанію.

Розміщення реклами на сторонніх майданчиках більш витратні в плані пошуку, договорів з адміністрацією і більш дорогі. Можна домовитися про оплату за перегляди або за фіксованою сумою за певний період показів. Але є і свої плюси:

  • Рекламу неможливо блокувати, що значно збільшить її охоплення;
  • Підвищується рівень лояльність аудиторії, якщо ви розміщуєте банери або інші варіанти медійних оголошень на трастових джерелах;
  • Можна підвищити впізнаваність бренду і зміцнити позитивну репутацію в мережі.
  • Ви можете розмістити рекламу одночасно в двох форматах, щоб подивитися, який варіант принесе більше користі для вашого бізнесу.

Переваги медійної реклами

Медійна реклама має низку переваг для бізнесу:

  1. Можна виміряти ефективність. На відміну від багатьох інших каналів просування, ви зможете чітко побачити результати за допомогою спеціальних інструментів аналітики: кількість переглядів, кліків, конверсію.
  2. Порівняно швидкі результати. Покази стартують миттєво після завершення налаштувань, тому вже в перші пару діб ви зможете побачити результативність. Такий формат реклами ідеальний для популяризації різних заходів, привернення уваги споживачів до акцій і демонстрації новинок, які ви хочете просунути.
  3. Значний відсоток охоплення. Користувачі частіше переглядають ролики або клікають по банерах. Показники ефективності вище, ніж у аналогічних каналів. Конкуренцію може створити тільки телебачення.
  4. Можна легко налаштувати покази. У рекламному кабінеті ви зможете самостійно встановлювати налаштування для демонстрації оголошень. Це дозволяє знизити витрати на рекламу і більш грамотно розподілити виділений бюджет.
  5. Медійні канали просування включає візуальні елементи, що дозволяють залучати користувачів, мотивуючи їх зробити покупку, перейти на ваш сайт або зареєструватися за посиланням, на відміну від виключно інших оголошень.

Наскільки ефективний канал просування?

На відміну від інших каналів просування, медійна реклама обійдеться вам дорожче в плані фінансів. А також потрібен буде грамотний фахівець, який зможе створити рекламну кампанію. Але при цьому вона здатна підвищити ефективність кампанії за рахунок:

  • Більшої кількості інформації, яку несе оголошення;
  • Динамічності ролика або анімації, що привертають більше уваги. Такий формат більш цікавий споживачам, ніж звичайний текст;
  • Оформлення банера в гіперпосилання, щоб користувач при кліці здійснював перехід на сайт;
  • Цілодобової роботи реклами, що дозволяє залучити більше відвідувачів;
  • Можливості оперативного збору статистичних даних для внесення коригувань у кампанію, з метою підвищення ефективності.

Головне - перед запуском кампанії зробити аналіз вашої цільової аудиторії, щоб виділити сегменти, на які налаштовувати покази оголошень. Для конкурентних ніш необхідний більший бюджет, або ви можете пошукати трастові ресурси, де можна розмістити банер або інший формат реклами. Обов'язково відстежуйте показники ефективності за допомогою спеціальних інструментів аналітики.

А краще відразу звернутися до фахівців з компанії ADS group. Ми знаємо, як налаштувати рекламну кампанію, щоб ви змогли отримати більше показів і при цьому заощадити бюджет. Заповнюйте форму нижче, і ми з вами обов'язково зв'яжемося!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом