×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Массфолловінг...

У цій статті ми розповімо, що таке...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Цікавить просування в Інстаграм? У цій статті ми розповімо, що таке массфолловінг. Інстаграм поки прихильно відноситься до такого типу просування, але є певні стандарти в налаштуванні, а також ліміт та інші секрети, про які ми вам розповімо в цій статті.
 

Що таке массфолловінг?

 
Масова підписка на цільових користувачів з метою просування свого аккаунта - це массфолловінг. Інстаграм не завжди блокує акаунти, які таким способом привертають до себе увагу аудиторії, але є кілька «підводних каменів», про які ми вам розповімо пізніше. Є два види цього методу розкрутки:
  • Ручний;
  • Автоматичний.
 
У першому випадку ви самостійно знаходите потрібні акаунти, і підписуєтеся на них. У другому випадку - більш швидкому і ефективному - за вас це роблять спеціальні програми, які імітують дії реальної людини.
 

Принцип роботи массфолловінгу

 
Массфолловінг (mass following) вже протягом багатьох років застосовується багатьма комерційними акаунтами для свого просування і нарощування кількості передплатників. Принцип роботи цього методу дуже простий:
 
  • Ви підписуєтеся на профілі цільових користувачів;
  • Людина бачить повідомлення, і, якщо їй цікаво, відкриває сторінку вашого аккаунта;
  • Підписується у відповідь.
  • Головне завдання цього методу - збільшити трафік ЦА на ваш сторінку, але чи стануть вони вашими передплатниками або клієнтами, залежить від якості контенту та оригінальності тематики. Тому цей інструмент вважається одним з численних способів розкрутки профілю, ефективніше він працює в парі, наприклад, з таргетованою рекламою.
 

Переваги і недоліки методу

 
Массфолловінг в Інстаграм допомагає швидко залучити цільових користувачів і наростити оптимальну кількість підписок для просування вашого бізнесу або особистого блогу. До того ж інструмент відноситься до найбільш дешевих варіантів, але при цьому має ряд істотних недоліків, тому багато маркетологів ставляться до нього досить скептично:
 
  1. Автопідписка Інстаграм стала занадто популярною. Практично кожен користувач стикався з щоденною лавиною інтернет-магазинів і блогерів-початківців, які підписалися на його аккаунт. Багато хто навіть не відкриває профіль і просто ігнорує дію, як спам;
  2. Політика соціальної мережі все ж забороняє такий метод просування, хоча і не роздає лазні відразу ж. Однак, якщо якийсь користувач подасть на вас скаргу - вас можуть заблокувати;
  3. Ефективністю користуються тільки взаємні підписки. Найчастіше, блогери позбуваються старих фоловерів, на яких вони підписалися шляхом массфолловінгу. Але аудиторія не любить таких трюків, тому при першій же можливості вони відпишуться від вас.
  4. Тому не можна сказати однозначно, наскільки метод хороший. Його потрібно використовувати в міру, щоб не накликати на себе праведний гнів користувачів.
 

Секрети правильного налаштування массфолловінгу

 
Насправді, якщо підходити до налаштувань массфолловінгу з розумом, то цей інструмент цілком виправдовує себе. Для початку, визначте вашу цільову аудиторію. Це не тільки такі характеристики, як стать, вік і локація проживання, а й інтереси. Знайти користувачів можна за популярними хештегами потрібної вам тематики. Не обов'язково робити це вручну, достатньо знайти відповідну програму, щоб вона могла підбирати ваших передплатників автоматично.
 
Отже, що потрібно робити, що вас не забанили. По-перше, вашому акаунту має бути більше півроку. Тобто, чим раніше ви почнете заповнювати його корисним контентом, тим краще. По-друге, звертайте увагу на паузи між автоматичними підписками. Вони повинні бути такими:
 
  • Між активностями має пройти не менше доби;
  • Враховуйте рекомендації сервісів, яким користуйтеся.
 
Більшість інструментів вже запрограмовані на необхідну затримку, щоб знизити ймовірність бану. Достатньо в налаштуваннях відзначити функцію «Рекомендовано» або щось подібне. Головне, вчасно оновлювати програму, щоб у сервісу були завжди свіжі дані. Також можна використовувати проксі. Це потрібно для того, щоб Інстаграм бачив, що ви виконуєте вхід постійно з одного і того ж пристрою. Варіантів у мережі предостатньо, щоб ви могли підшукати відповідний. Ну і, звичайно ж, без цікавого контенту навіть з массфоловінгом ви навряд чи зможете збільшити охоплення і продажі. Тому експериментуємо з постами, темами обговорення і побільше моніторимо своїх конкурентів.
 
Але якщо ви хочете прискорити результат, тоді заповнюйте заявку нижче. І наші фахівці ADS group допоможуть вам розкрутити ваш профіль.

Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом