×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Причини відсутності лідів при зростанні...

Ліди - необхідна складова будь-якого успішного...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Ліди, трафік - це поняття, з якими доводиться працювати інтернет-маркетологам. В епоху технологій, що стрімко розвиваються, половина населення нашої країни здійснює онлайн-покупки і активно цікавиться різними послугами у всесвітній павутині. Наприклад, автомобілісти часто підписуються на розсилки віртуальних магазинів, які торгують запчастинами і СТО, що дозволяє їм бути в курсі новин про різні акції і отримувати поради щодо правильного догляду та обслуговування авто. Молоді мами реєструються на різних сайтах і форумах з корисною для них інформацією і тд. Всі ці користувачі в перспективі можуть стати клієнтами компанії.

Ліди - необхідна складова будь-якого успішного бізнесу. Вони являють собою контактні дані представлені у вигляді і-мейла або номера телефону. Адже потенційні клієнти, які залишають заявки на сайті при правильному підході до роботи цілком реально можуть стати постійними.

Інтерес відвідувачів ресурсу може проявлятися в заповненні заявки на зворотний зв'язок, заявкою на участь у цікавому заході, організованому компанією або реєстрацією. Можна сказати, що це будь-яка дія, яка підтверджує зацікавленість людини в роботі вашої фірми.

Лідогенерація має попит у різних сегментах бізнесу, споживчому і корпоративному. Виділяють кілька основних напрямків, за якими може здійснюватися робота:

  • розсилки;
  • Інтернет;
  • особисті комунікації.

Життєвий цикл будь-якого ліда можна умовно розділити на 4 етапи:

  • інформованість;
  • прояв інтересу;
  • бажання купити;
  • купівля.

Для успішного проекту нам необхідна сторінка в Інтернеті, яка буде створена з урахуванням особливостей цільової аудиторії і трафік з мережі. Щоб створити кращу сторінку проводять повний аналіз можливих ніш бізнесу, вивчають пропозицію конкурентів і специфіку ринку.

При формуванні цільових груп важливо враховувати вік, стать та інші демографічні критерії.


Лідогенератор. Суть його роботи


Багато підприємців при спробі розібратися в механізмі лідогенерації самостійно, зазнають труднощів. Якщо коротко описувати процес отримання даних потенційного споживача, можна виділити такий ланцюжок дій. При продажах у віртуальній мережі повинен бути лендинг, який містить опис товару або послуги. Відвідувач використовує форму зворотного зв'язку, через яку ми і отримуємо контакт.

Очевидно, що наша мета домогтися відвідуваності веб-ресурсу. Для цього можна використовувати різні інструменти:

  • соціальні мережі;
  • контекстна реклама;
  • банери;
  • тизерні мережі.
Коректна генерація дозволить вам отримати контактну інформацію від людей, які зацікавлені у вашому товарі або послузі. Якщо у вас виникли сумніви в можливості здійснити дану операцію самостійно, довірте це досвідченим фахівцям. Вони не тільки проаналізують вашу діяльність і виявлять ЦА, а й запропонують вам повний супровід і необхідне доопрацювання деталей по ходу процесу. Ми рекомендуємо вам вибирати підрядника, покладаючись на його репутацію і враховувати такі критерії, як вартість і терміни виконання зобов'язань.


Робота лід-менеджера починається з обговорення всіх деталей і нюансів із замовником. За допомогою анкетування фахівець зможе виявити переваги і слабкі сторони продукту, можливі мотиваційні пропозиції і визначитися з програмою лояльності за її наявності. Ці дії сприяють розробці ефективної стратегії. Потім виконується її тестування.
 

Причини відсутності лідів при зростанні трафіку


Вам може бути знайома ситуація, коли з незрозумілих причин потік заявок від клієнтів завмирає. Подібний випадок не є приводом для паніки. Давайте спробуємо розібратися в можливих причинах проблеми.

Перше, що необхідно зробити - це перевірити чи йде як і раніше трафік. Увійшовши в рекламний кабінет, переконайтеся в наявності грошей на рахунку і працездатності рекламних кампаній. Якщо виявиться проблема, усунути її не складе труднощів, але якщо тут все в порядку, рухаймось далі.

Оцініть стабільність трафіку. У розділі статистики проаналізуйте такі дані:

  • загальна кількість кліків;
  • витрата;
  • середня ціна кліка.
Якщо видимих проблем немає, трафік зростає, а ліди при цьому залишаються незмінними або пропадають зовсім, зверніть увагу на наступні моменти:
  1. Якість офера.
  2. Правильність подачі товару ЦА.
  3. Наявність закликів на сайт.
  4. Орієнтованість тексту на цільову аудиторію.
  5. Позначення результату.


Дуже важливо привернути увагу і зацікавити людину. Вдало сформульований оффер зможе поліпшити ситуацію.

Перше, що бачить користувач, потрапляючи на ваш сайт - головна сторінка. Ми не будемо описувати, на скільки, важлива її якість і зовнішній вигляд.

Ви повинні зробити таку пропозицію, від якої буде складно відмовитися. Зробіть оффер зрозумілим і доступним кожному. У цьому допоможе простий прийом, який активно використовується в інтернет-продажах. Вкажіть найменування товару та вигоду від його придбання. Не варто додавати зайву інформацію і тим самим відволікати клієнта від основного продукту. У цьому випадку ви підкреслюєте необхідність придбання і основну вигоду, яку отримає покупець.

Ви можете додатково вказати терміни отримання вигоди. Ця характеристика дуже заманює і мотивує до купівлі саме у вас.

Якщо ви займаєтеся продажем серйозних масштабних товарів, сміливо додавайте до попередніх складових вдалого тексту переваги пропонованого зразка.
Сформулюйте правильну пропозицію і побачите, як зросте кількість лідів.

Ще однією причиною може бути неправильний продаж або банальна відсутність необхідності у людей в пропонованому продукті. Тому важливо формувати адекватну пропозицію щодо ціни, яка зможе зацікавити і викликати бажання купити саме ваш товар!

Якщо у вашому тексті опущено кінцевий результат від придбання виробу, не дивуйтеся, що ви не бачите заявок. Намагайтеся продавати не товар, а вигоду від його покупки. Наприклад, хімчистка пропонує свої послуги. Клієнту не цікава технологія і бренд використовуваної хімії, важливо, що він отримає в результаті. Намагайтеся трансформувати характеристику послуги в пряму і відчутну вигоду. В даному випадку це видалення всіляких плям.

Урізноманітнюйте сторінку креативним і цікавим закликом до дії. Ваша основна мета розмістити такий текст, який змусить відвідувача думати, що ваша пропозиція це саме те, що йому потрібно. Чіткий і привабливий call to action допоможе вам завоювати визнання користувачів. Головне не перестаратися. Не намагайтеся перевантажувати здатність сприйняття відвідувача ресурсу закликами, що стоять один за одним. Пропозиція має бути читабельною і брати очі першою.


Орієнтованість тексту на ЦА


Заявіть клієнту прямо про те, що ви саме той, хто зможе задовольнити його потреби! Розкладіть по поличках всі переваги вашого продукту. Уточніть, кому він підійде і які проблеми допоможе вирішити, в чому полягають його корисні властивості.

Без зайвої скромності розкажіть про себе, досвід роботи в певній сфері послуг, сміливо оперуйте цифрами, вказуючи число задоволених клієнтів і період діяльності в цьому сегменті ринку. Можна описати складові частини пропонованої послуги (продукту).

Якщо ви не шкодуючи трафіку робите вливання на сайт, але число лідів не збільшується, проаналізуйте розміщені тексти. Швидше за все, причина невдачі криється саме в неякісно або незрозумілому контенті. Якщо ви спробуєте доповнити і вдосконалити текст, ситуація тут же змінити в кращу сторону.

Сподіваємося, що наші поради допоможуть вам розібратися в причинах відсутності заявок і досягти бажаного успіху!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом