×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Лід-трекер WatcherMe: що це й...

Усім, хто зайнятий у системі електронної комерції — читати...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Усім, хто зайнятий у системі електронної комерції — читати обов’язково! Зі статті дізнаєтеся, навіщо придумали лід-трекер і як ним користуватися.

Новий інструмент розповість усе про поведінку ваших клієнтів, дасть змогу краще зрозуміти їх потреби. Отримані дані можете використати на благо, вносячи корективи у воронку продажів. Виходить, що лід-трекер здатний збільшити число щоденних угод.

WatcherMe — що це?

Це ось той самий лід-трекер для відстеження поведінкових характеристик відвідувачів вебресурса в системі продажів В2В. Його контроль дає змогу побачити, як потенційних клієнтів реально перетворити в зацікавлені ліди.

З цього програмного забезпечення можна дізнатися про:

  • активності користувачів під час відвідування сайту;
  • який контент їх більше зацікавив;
  • як довго займалися його вивченням.

Світовий досвід показує, що підприємці, які зацікавилися WatcherMe, за досить короткий проміжок часу зуміли наростити реальних платоспроможних лідів.

Як це працює

Насамперед оцінюємо можливості компаній типу B2B, які зацікавилися вашими пропозиціями. З них відбираємо найбільш ймовірних покупців запропонованого продукту.



Потім — скрупульозно відстежуємо їхню історію: на які заходили сторінки; який період залишалися, геолокація відвідувача. Вивчаємо й іншу важливу інформацію.




Оскільки WatcherMe об’єднана з LinkedIn, можна дізнатися всі контактні дані конкретної компанії: E-mail, сторінки в соціальних мережах та інше. На їх основі простіше скласти уявлення про підприємства й розробити для кожного персоніфіковану ексклюзивну комерційну пропозицію.