Розробка
Інтернет-маркетинг
Усім, хто зайнятий у системі електронної комерції — читати обов’язково! Зі статті дізнаєтеся, навіщо придумали лід-трекер і як ним користуватися.
Новий інструмент розповість усе про поведінку ваших клієнтів, дасть змогу краще зрозуміти їх потреби. Отримані дані можете використати на благо, вносячи корективи у воронку продажів. Виходить, що лід-трекер здатний збільшити число щоденних угод.
Це ось той самий лід-трекер для відстеження поведінкових характеристик відвідувачів вебресурса в системі продажів В2В. Його контроль дає змогу побачити, як потенційних клієнтів реально перетворити в зацікавлені ліди.
З цього програмного забезпечення можна дізнатися про:
Світовий досвід показує, що підприємці, які зацікавилися WatcherMe, за досить короткий проміжок часу зуміли наростити реальних платоспроможних лідів.
Насамперед оцінюємо можливості компаній типу B2B, які зацікавилися вашими пропозиціями. З них відбираємо найбільш ймовірних покупців запропонованого продукту.
Потім — скрупульозно відстежуємо їхню історію: на які заходили сторінки; який період залишалися, геолокація відвідувача. Вивчаємо й іншу важливу інформацію.
Оскільки WatcherMe об’єднана з LinkedIn, можна дізнатися всі контактні дані конкретної компанії: E-mail, сторінки в соціальних мережах та інше. На їх основі простіше скласти уявлення про підприємства й розробити для кожного персоніфіковану ексклюзивну комерційну пропозицію.