×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Крутий і ефективний лендинг, як...

Лендинг – это одностраничный сайт, призывающий пользователя к каким-либо действиям: подписаться на рассылку, приобрести товар, скачать материал и так...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Лендинг - це односторінковий сайт, що закликає користувача до будь-яких дій: підписатися на розсилку, придбати товар, завантажити матеріал і так далі. Такі портали призначені для вузької аудиторії. Це дуже ефективний інструмент реклами, коли стоїть мета донести аудиторії інформацію про конкретний товар або послугу.

Переваги landing page


У більшості випадків на сайти односторінники потрапляють за допомогою переходу з контекстної реклами або пошуковиків. Правильно оформлений лендинг повинен стимулювати користувача зробити корисні дії. Завдяки цьому забезпечується підвищення конверсії до 30%. Онлайн-ресурс має досить лаконічний і привабливий дизайн. На сторінці не повинно бути присутніх факторів, які будуть відволікати від її основного змісту.

Головна мета порталу полягає в залученні клієнтів, які цікавляться конкретним товаром або послугою. Серед головних переваг лендингів відзначають:

  • збільшення конверсії. При правильній розробці і розкрутці конверсія лендингу буде набагато більшою, ніж у звичайного сайту, що обумовлено орієнтуванням на конкретну цільову аудиторію;
  • швидке завантаження. Посадкові сторінки завантажуються на пристроях навіть зі слабким інтернетом;
  • швидкість і простота створення. Розробка лендингів займає всього кілька годин.
  • Змінити її зміст можна в будь-який момент. Всі зміни миттєво зберігаються;
  • landing надає можливість зробити оцінку та аналіз обсягів і доцільності онлайн-продажів;
  • мінімальні фінансові вкладення.
 

При правильній розкрутці лендинг є дуже ефективним маркетинговим інструментом, включаючи ті випадки, коли відвідувач нічого не замовляє. Є велика ймовірність того, що він залишить на сайті свої дані. Це допомагає сформувати базу потенційних клієнтів. Односторінники сприяють зростанню продажів при неякісних основних онлайн-ресурсах.

Основні відмінності лендингу від звичайного сайту


Головна відмінність полягає у відсутності структури сайту та навігаційної системи, адже вся інформація викладена на одній сторінці та поділена на тематичні розділи. Деякі варіанти передбачають наявність меню, що прокручує онлайн-ресурс до конкретного інформаційного блоку. Наступна відмінність — дизайн. Його завдання полягає у фокусуванні уваги на єдиному веб-порталі. Більшість лендингів оформляється в стилі мінімалізм. Не варто перевантажувати ресурс графікою та інформацією, оскільки головною метою є те, щоб користувач запам'ятав інформацію про компанію і зробив потрібну дію. Текст повинен бути максимально коротким і чітким.

Третя відмінність — посвята конкретній тематиці. Це може бути товар, послуга, акція, захід і так далі. У свою чергу сайт має більш об'ємну структуру, де описаний весь перелік товарів, вказана інформація про компанію, її контакти та інше. Landing page і сайт мають різні способи просування. При правильному підході звичайний онлайн-ресурс дуже швидко просувається в пошукових системах, в той час як розкручувати лендинг за допомогою пошукової оптимізації практично марно. Всі результати йдуть з контекстної реклами і поштових розсилок.

Вимоги до посадкових сторінок


Щоб сторінка дала необхідні результати, вона повинна відповідати ряду вимог:

  1. Повна відповідність дизайну оголошення і дизайну landing page. Коли відвідувач клікає за оголошенням, швидше за все він очікує його продовження. Тому, такі елементи, як стиль, викладення тексту і колірна гама повинні збігатися (якщо мова йде про тизерну або банерну рекламу). Оформлення лендингів здійснюється за принципом «чим менше, тим краще». Для більшої ефективності на ресурсі не повинно бути багато зображень, інтригуючих заголовків, великого шрифту та інше. Тільки конкретна інформація про продукт і про вигоди, які отримає користувач при покупці.
  2. Наявність інформативних зображень. На сторінці повинна бути присутня картинка або фотографія пропонованого товару. Якщо рекламований продукт неможливо наочно продемонструвати, потрібно підібрати максимально підходяще зображення, яке буде асоціюватися у потенційних клієнтів з вашим товаром або послугою. Таким чином, відвідувач має можливість наочно оцінити переваги рекламної пропозиції.
  3. Переваги товару. Після того як клієнт потрапив на вашу сторінку, необхідно описати всі переваги продукту, який він збирається придбати. Це допоможе користувачеві позбутися сумнівів і побоювань з приводу покупки. Поставте себе на місце відвідувача сторінки. Що може викликати підозри або сумніви при виборі продукту? Постарайтеся відповісти на це питання, це допоможе донести клієнту всі переваг товару і позбавити його від будь-яких побоювань.
  4. Вигідні пропозиції. Всі люди люблять подарунки, так чому б не запропонувати потенційним покупцям вигідну знижку або зробити акцію? Це значно збільшує ймовірність здійснення покупки з боку користувача і формує лояльність до компанії. Для більшої ефективності спецпропозицій кількість бонусів і знижок має бути обмежена. Для сповіщення клієнтів можна використовувати спеціальний таймер. Це може служити мотивацією для швидкого придбання товару.
  5. Заклик до дії. На сторінці повинен бути присутній текст або кнопка, яка спонукатиме зробити покупку, зареєструватися або підписатися на оновлення. Подібні кнопки є незамінним елементом лендингів, що продають. Заклик до дії повинен бути добре помітний. Для цього можна використовувати яскраві кольори або контрастний фон, які зможуть привернути увагу відвідувача. Краще, якщо текст буде безпосередньо вказувати на те, що станеться при натисканні кнопки. У більшості випадків кнопка «Купити» перенаправляє на форму електронного замовлення. У ній повинні бути тільки найважливіші елементи (ініціали, адреса доставки, пошта), оскільки зайві пункти будуть викликати у відвідувача роздратування. У такому випадку він може просто покинути портал і не вчинити цільової дії.
  6. Наявність відгуків. Багато покупців, які здійснюють покупки, часто сумніваються при виборі. Визначитися їм допоможуть думки інших користувачів. Для більшої довіри і збільшення конверсії, на сторінці повинні бути присутні такі елементи:
  • блок з відгуками клієнтів. Думка 2-3 людей буде достатньо для переконання користувача здійснити покупку. Відгуки повинні містити інформацію про те, чому клієнт залишився задоволений покупкою;
  • блок із зазначенням досягнень компанії. Краще, якщо це будуть фото дипломів, нагород та інших документів, які підтверджують надійність і професіоналізм організації;
  • портфоліо. Це пункт особливо важливий для тих компаній, які надають різні послуги. У даному розділі потрібно перерахувати відомих клієнтів, авторитет яких допоможе підвищити лояльність до фірми і покаже вашу авторитетність.
  • Релевантність до джерела трафіку. Джерелами трафіку є посилання, банери, групи в соцмережах і так далі. Текст джерел повинен відповідати торговому реченню. Найкращим варіантом є повний збіг із заголовком цільової сторінки. При виявленні відмінностей, відвідувач швидше за все покине ресурс.
  • Контекст застосування. Для наочної демонстрації цінностей і переваг пропонованого продукту, покажіть його в дії. Це можуть бути фотографії або відео, де описуються характеристики продукту і вказуються правила його застосування.
  • Відповідність посадкової сторінки вищевказаним вимогам допоможе збільшити конверсію та отримати дохід від бізнесу.
  • Аналіз пошукових позицій сайту

 

Крутий і ефективний лендинг, як зробити?

Створення landing page - це досить трудомісткий процес, при правильній організації якого результати не змусять себе чекати. Односторінники доцільно застосовувати у сферах з великим чеком:

  • будівництво;
  • оптова торгівля;
  • юридичні або рекламні послуги;
  • продаж великого обладнання.

Продаючий лендинг повинен переслідувати одну мету, в іншому випадку відвідувач може несерйозно поставитися до вашої пропозиції. Головна складова посадкової сторінки - заголовок. Йому слід приділити особливу увагу. Заголовок повинен бути чіпляючим, щоб відвідувач зміг зрозуміти, що йому пропонують і виділити переваги компанії перед конкурентами. Все це можна доповнити якимось гаслом або закликом. При створенні landing page потрібно ретельно працювати над структурою кожного блоку. Адже успіх багато в чому залежить від правильно поданої інформації. Розміщувати краще коротку, але вичерпну інформацію. Ніяких довгих і прісних текстів.,

Перед запуском лендингу потрібно обов'язково зробити аналіз конкурентів. У даному випадку стоїть завдання, щоб клієнт серед всіх пропозицій вибрав саме ваше. Знайти конкурентів можна в пошукових системах і соціальних мережах. Порівняння з іншими компаніями допоможе виділити всі сильні і слабкі сторони і попрацювати над своїми помилками. Не менш важливим етапом є вивчення цільової аудиторії. Сторінка повинна розповісти про пропонований продукт конкретним людям.

Сьогодні існує безліч сервісів, за допомогою яких можна створювати лендинг самостійно і безкоштовно. Однак таке рішення не завжди є ефективним. Найкращим варіантом буде звернутися до фахівців ADS group, які розроблять посадкову сторінку «під ключ». Таким чином, ви можете бути абсолютно впевнені в позитивних результатах.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом