×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Хто такий інтернет-маркетолог і його...

Інтернет-маркетолог - це фахівець з маркетингу, який займається аналізом ринку збуту, питаннями підвищення обсягу продажів і розкрутки нової продукції в...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

В останні роки матюки розтрощуються з приводу нестабільності економіки, спаду продажів, відтоку клієнтів до конкурентних компаній. Насправді споживачі змінили місце своєї дислокації, переметнувшись в мережу. Великі і дрібні покупки, замовлення на різноманітні послуги здебільшого здійснюються в онлайн-режимі. Це просто, зручно, швидко і вигідно. Якщо ви ще не встигли створити власний ресурс, або давним-давно закинули його, настав час вникати до тонкощі просування продукції за допомогою нових технологій. Неоціненну допомогу нададуть унікальні фахівці. Пропонуємо разом дізнатися, хто такий інтернет-маркетолог, і його обов'язки. Чи можна заощадити на його залученні, виконавши роботу власноруч, або передоручити тяжкий тягар на плечі справжніх асів?

Хто такий інтернет-маркетолог, і його обов'язки?

Розшифровка терміна інтернет-маркетинг

Випробуймо оцінити об'єктивно і розібратися: чи дійсно інтернет-маркетолог - справжня професія, або, висловлюючись мовою старшого покоління, «суцільне баловство», для якого не потрібні спеціальні навички і знання?

Звичайні маркетологи займаються аналізом ринку збуту, питаннями підвищення обсягу продажів і розкрутки нової продукції. Обов'язки інтернет-фахівця дещо відрізняються. Його можна порівняти з виконробом або диригентом симфонічного оркестру, на яких покладається величезна відповідальність. Так, в їх підпорядкуванні може знаходитися величезна команда, де перед кожним ставляться певні цілі, розписуються шляхи їх досягнення. Однак розробити загальну концепцію, продумати стратегічне рішення (або відразу кілька), зібрати всі «ниточки» в єдине ціле, привести команду і компанію-замовника до успіху здатний тільки досвідчений інтернет-маркетолог, досконало володіє своєю професією.

Якісний онлайн-маркетинг пред'являє досить жорсткі вимоги до фахівців. Просунуті користувачі мережі і програмісти з дипломом в кишені просто «не потягнуть» все коло обов'язків з банальних причин: брак знань і недостатнє розуміння професії. Звичайно, професіонал може звалити на свої плечі певну частину роботи. Але, якщо він вміє тільки просувати ресурс в соціальних мережах, а збільшення конверсії скидає його в трепет, змушуючи розводити руками в сторони - вибачте, це вже не маркетолог, а SMM-менеджер. Дотримуючись мудрої поради наших бабусь, ми не плутаємо «борщ з котлетами».

Які найпривабливіші сторони спеціальності, що змушує людей свідомо вибирати собі маркетингову сферу, пов'язану з IT-технологіями? Internet-marketing притягує такими достоїнствами:


  1. Можливістю постійного розвитку (себе як особистості, фахівця, фірми клієнта і так далі);
  2. Необмеженими можливостями для експериментів (дерзайте, адже в інтернеті, завдяки прогресивним технологіям, цілком реально винайти «другий велосипед», на відміну від реального життя, де всі важливі відкриття давно зроблені до нас);
  3. Відсутністю монотонних, одноманітних дій. Сьогодні ви розкручуєте блог відомого шеф-кухаря в соцмережах, а завтра проводите глобальну кампанію з просування сайту, що пропонує брендові чоловічі години (щоб вже через місяць-другий він опинився в першій десятці топу видачі пошукових систем);
  4. Постійними перевірками - на професіоналізм, силу духу, цілеспрямованість і наполегливість. Збільшувати показники конверсії і таргетингу можна до нескінченності, адже немає межі досконалості! Головне - вчасно зметикувати, який із способів вибрати для досягнення чудового результату.

Інтернет-маркетолог - правильно сформована стратегія просування бізнесу в мережі.

Важливі навички необхідні онлайн-маркетологу

Люди не дарма кажуть: кожен повинен займатися свої справою. Кожна спеціальність передбачає певні схильності та якості, притаманні людині. Творчі особистості (поети, художники, дизайнери) володіють високою емоційністю, вродженим почуттям стилю, з ранніх років проявляють тягу до прекрасного. Слюсар, який працює на токарному верстаті, спокійно виконує монотонні, одноманітні дії, але, при цьому, з неослабною увагою стежить за дотриманням техніки безпеки. Автомеханік інтуїтивно «відчуває», де виникають неполадки в автомобілі, і бачить «третім оком» способи їх усунення. Хороший водій не мислить свого життя без «бублика», йому до душі свобода, віртуозне керування транспортним засобом, адже на заміській трасі або тісних міських вуличках він кращий, вміло виходить із заторів і непередбачених ситуацій.

Якими рисами характеру повинен в ідеалі володіти інтернет-маркетолог? Збираючись оволодіти основними премудростями професії, вам будуть потрібні:

  1. Гарна пам'ять. Щоденна робота з великими масивами інформації передбачає наявність чіпкого погляду. Часом доводиться витягувати з надр пам'яті цінні відомості, щоб не витрачати багато часу і сил на їх пошук.
  2. Природна гнучкість. Вміння підлаштовуватися під ситуацію і об'єктивно прораховувати результат, схоплювати на льоту нововведення, сортувати їх на важливі і непотрібні, критично оцінювати плоди праці - як свого власного, так і інших фахівців.
  3. Здатності до глибокого аналізу. Найголовніше - не просто займатися обробкою даних, а зуміти зробити правильні висновки.
  4. Розуміння потреб замовника з півслова. Це стає можливим, якщо ви станете слухати і чути те, що намагається донести до вашої свідомості клієнт. Нехай він виражається не завжди чітко і правильно, важливо дістатися до «зерна» істини. Маркетологи завжди роблять начерки цільової аудиторії, і можуть легко спрогнозувати її поведінку, реакцію на зміни, що вводяться, появу нового продукту або послуги.
  5. Досконале знання і володіння базовим набором інструментів. Для цього людині необхідно розбиратися в принципах SEO-просування, розуміти дію вірусного маркетингу, реклами в соціальних мережах, вміти вичленувати їх гідності і застосовувати на практиці.

Інтернет-маркетинг - складний, але надзвичайно цікавий процес, який при грамотному підході ніколи не наскучить. Тим більше, що в Україні йому є куди рости, до чого прагнути. Перед новачками відкривається маса сприятливих перспектив і можливостей, незважаючи на конкуренцію з боку професіоналів з великим досвідом роботи. «Свіжий» погляд дає часом напрочуд швидкі та ефективні результати. Тому професія міцно влаштувалася в рейтингу найбільш затребуваних, і не збирається здавати свої позиції в найближчі 10-15 років.

Які обов'язки і що повинен вміти справжній фахівець?

Основне завдання інтернет-маркетологів полягає в наступному:

  • стимулювання у широких мас споживачів інтересу до певної продукції («підігрівання» його за допомогою нехитрих прийомів);
  • формування лояльності аудиторії.

Детальний перелік цілей обговорюється із замовником: що він хоче бачити в кінцевому підсумку, які показники (щоденна відвідуваність сайту, процентний приріст залишених заявок, здійснених покупок) потрібні, і в які терміни.

Спробуємо розшифрувати докладно. До списку посадових обов'язків інтернет-маркетолога належать:

Постійне наглядання (процесів розробки та налаштування сайту, проведення веб-аналізу тощо). Для цього необхідно розбиратися в адаптивній верстці, основах програмування. Якщо ви не знаєте, як працює файл куки (за збором даних), то навряд чи зможете швидко орієнтуватися в ситуації, правильно ставити завдання перед розробниками.

Збір та аналітична обробка інформації. Найважливіший етап, без якого неможливі інтернет просування і правильний вибір робочих інструментів. Тільки глибокий аналіз здатний виявити сильні і слабкі сторони, визначити конкурентів, намітити рекламну стратегію, визначити альтернативні способи вирішення питань. Як кажуть американці, навчені кризою в економіці: якщо план «А» не спрацював, чи є у вас запасний варіант?

Робота з макросами і лічильниками. З метою економії часу і сил її краще виконувати маркетологу, а не «довбати» мозок підлеглим програмістам. Якщо загадкові поєднання букв html і php вам про щось говорять, тоді ви зможете стати хорошим фахівцем з інтернет-маркетингу.

Підбір комунікативних каналів, розробка окремої стратегії для кожного з них.

Створення оригінальних текстів, концепцій, створення нових ідей. По цій частині багато хто може спокійно дати «фору» рекламним агентствам.

Регулярний моніторинг трендів, глибоке вивчення технологій. Якщо конкуренти запустили нову платіжну систему, то чому б не скористатися її перевагами?

Корисні рекомендації від гуру internet-marketing

Що можуть порадити досвідчені професіонали початківцям освоювати ази інтернет-маркетингу? Перш за все, вам необхідно щиро любити свою професію. Як пишуть у своїх опусах відомі успішні люди і бізнес-тренери: займайтеся в житті тим, що вам до душі, і досягнете успіху.


Інтернет-реклама відрізняється різноманітністю форм і багатогранністю. Щоб завжди тримати руку на пульсі, аси радять:

  • не лінуватися, уважно спостерігаючи за розвитком маркетингових технологій;
  • не нехтувати постійним моніторингом конкурентів;
  • відвідувати курси підвищення кваліфікації, у разі крайньої зайнятості - записатися на вебінари;
  • вивчати новинки, вміти отримувати з них користь для себе і замовника;
  • поповнювати багаж знань.

Йдучи з головою в технічну сторону питання, не забувайте про політ думки і творчий підхід. Не бійтеся спочатку набивати шишки, адже навіть «собаку» професіонали колись були «зеленими» неучами.

Якщо ви прийшли до висновку про необхідність грамотного маркетингового просування в онлайн-просторі і розкрутці вашої компанії в інтернеті, пропонуємо звернутися до досвідчених фахівців digital агентства «ADS group», які надають професійні послуги інтернет-маркетингу. Ми готові гарантувати найкращі результати.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом